Skocz do zawartości

Problem z obrotami w e60 2006r 2,0d


adriaann

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do kupienia auto e60 2006r 2,0 przebieg oryg 100tys potwierdzony w aso. Auto ma 1 mankament tzn obroty na "luzie " z wciśniętym sprzęgłem auto ma obroty tak około 700-800 a jak puszczę sprzęgło to spadają minimalnie o 100 czyli tak w okolicach 600-700. Czy to norma? w e60 520 d 2006 r??

 

Jakie u siebie macie obroty na zimnym a jakie na ciepłym silniku po odpaleniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukjar6 dzięki za informacje. bo miałem małe wrażenie jakby po puszczeniu tego sprzęgła i spadnięciu obrotów minimalnie rzucało silnikiem.... a przynajmniej drgania się minimalne pojawiały... czyli małe prawdopodobne aby był to objaw np dwumasy lub szwankującego rozrządu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do kupienia auto e60 2006r 2,0 przebieg oryg 100tys potwierdzony w aso. Auto ma 1 mankament tzn obroty na "luzie " z wciśniętym sprzęgłem auto ma obroty tak około 700-800 a jak puszczę sprzęgło to spadają minimalnie o 100 czyli tak w okolicach 600-700. Czy to norma? w e60 520 d 2006 r??

 

Jakie u siebie macie obroty na zimnym a jakie na ciepłym silniku po odpaleniu?

 

 

U mnie jest tak samo miesiąc temu wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasą włącznie bo się już odzywała i różnica w obrotach pozostała .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne. Obroty podnąszą sie po wciśnięciu sprzęgła po to, by samochód już ruszał z większego pułapu, łagodniej i nie obciążało to zbyt mocno całego układu, tj. silnik - sprzęgło. Auto drga na wolnych ( bez wciśniętego sprzęgła) bo te obroty są dość niskie, ale wg założenia ma to oszczędzać paliwo. Można same obroty biegu jałowego podnieść o jakieś 100- 150 na min (poprzez kodowanie) i jest o niebo lepiej z drganiami. Jednym słowem: to jest mnormalne w bmw, że obroty po wciśnieciu sprzęgła podchodzą do góry!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Witam.szukam na forum i nie moge znalesc.jeste posiadaczem bmw e60 520d od ponat 3 tygodni.panowie jak jade i przed skrzyzowaniem wbije bieg jalowy (luz) to skazowka spalania paliwa nieco sie podnosi,a gdy zaczne wciskac pedal hamulca to skazowka spalanie podnosi sie,jak mocnie wcisne pedal hamulca to skazowka dochodz nawet do 1/4 jej skali. Czy to normalne ? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.