Skocz do zawartości

E90 Dołożenie tempomatu


kubaj123

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zdejmij kierownicę i sprawdź ułożenie taśmy. Taśma ma skończoną długość. Delikatnie przekręć ją do oporu w jedną stronę, a potem tak samo w drugą. Oblicz ule ci wyszło obrotów i obróć taśmę o połowę tej ilości obrotów tak aby była "na środku" dopiero później montuj kierownicę ustawiając koła na wprost.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci tylko napisałem co zrobić żeby mieć pewność że zwijacz nie zostanie uszkodzony po wymianie. Odbijanie kierunkowskazów zapewne jest powiązane z czujnikiem skrętu. Jak go wyzerujesz to powinno się naprawić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie samego przełącznika tempomatu, nie całej manetki. Czy posiadając taki przełącznik i wstawiając go do mojej manetki będzie on kompatybilny? Czy taki zabieg w ogóle można przeprowadzić?

Pacjent E91 320i 2006

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz tak zrobić. Centrum sterowania musi mieć odpowiednią płytkę z elektroniką. Musisz kupic centrum sterowania z tempomatem, precyzyjnie do twojego modelu, po numerze z realoem. 4 i 6 cylindrowe auta mają inne centrum sterowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie możesz tak zrobić. Centrum sterowania musi mieć odpowiednią płytkę z elektroniką. Musisz kupic centrum sterowania z tempomatem, precyzyjnie do twojego modelu, po numerze z realoem. 4 i 6 cylindrowe auta mają inne centrum sterowania.

 

Czuje się jak łajza gdyż nie potrafie tego znależć.

 

Wpisuje swoj numer VIN, ale znajduje mi różne tam pająki.

Np. taki do czujnika zmierzchu, ktorego nie mam...

 

Wiec...pytanie czy ktos z doswiadczeniem chcialby mi pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multifunkcja nie ma znaczenia. Od niej może zależeć zwijacz z taśmą który jest osobną częścią. Można zostawić swoją taśmę zmieniając przełączniki. Przełączniki różnią się z perspektywy obecności tylnej wycieraczki, czujnika deszczu oraz tempomatu (albo brak tempomatu, albo zwykły tempomat, albo tempomat z funkcją hamowania, albo aktywny tempomat)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemając czujnika deszczu i zmierzchu można śmiało montować pająka z automatyczną wycieraczką. Nie ma żadnych błędów, wycieraczka działa bez zmian. Czujnik można dołożyć później. Multifunkcja natomiast ma znaczenie. Pająki bez multifunkcji nie mają gniazda do którego wpina się zwijacz. Mając multifunkcję potrzebujemy pająka pod multifunkcję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

OKej.

Zwijacz jest.

Będę go montował. Osłona kierownicy wiadomo.

 

 

Co trzeba zrobić i jak dalej aby go 'zakodowac' ?

 

Trzeba dodac jakas opcje do listy wyposażenia jak rozumiem ale jak itp. Mogę prosić o pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.