Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

jest taka sytuacja: zmieniłem m20b20 na m20b25, b25 był tylko goły słupek bez osprzętu, osprzęt zostawiłem od b20, problemy mam taki że na starym silniku wolne obroty były na benz i lpg dobre a teraz na benz troszkę szaleją a na gazie to jest meksyk, albo obroty na lpg są na poziomie 500 albo wcale, powyżej 2 tys idzie normalnie, kto ma jakiś pomysł czego to wina? dodam że lpg mam to lipne zwykłe tzn parownik a od parownika wąż z pokrętłem do regulacji idzie przed przepływkę.

Opublikowano
jak masz gaz na tak zwana "śrube" to jedz do gazownika i wyreguluj gaz no chyba ze potrafisz sam to zrobic to mozesz po prubowac gaz nie ma nic wspólnego z dzialaniem silnika na PB a co do benzyny to tak jak juz ci napisal moj poprzednik przeplywka jak jest z b20 to nie bedzie dzialalo tak jak należy :norty: Ps:a co do gazu to teraz masz silnik mocniejszy i moze dawke gazu na tej"śrubie" musisz odkrecic naj lepiej wkrec ja do konca i puzniej wykrec 1,5 obr.i zobacz jak jest przejedz sie i bedziesz widzial czy muli czy jedzie jak mul to wykrecaj stopniowo po polowie obr.az zacznie normalnie sie zbierac jak juz to zrobisz to na mieszalniku masz srubke do ustawienia mieszanki podstawowej tak zeby silnik sie nie terepal i to cala filozofia. :cool2:
Opublikowano
Masz cały osprzęt b20?zobacz czy krokowy działa,napewno na tej przepływce nie bedzie również dobrze z obrotami i bedzie troszke mocniejszy od 2.0 ;) jeżeli jesteś zainteresowany mam sprawną przepływke Pw.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.