Skocz do zawartości

Bunia 325i

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e30,325i,rok 1989

Osiągnięcia Bunia 325i

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. właśnie jestem po zmeirzeniu ciśnienia zegar nawet nie drgnął. drugie pytanie czy rozbierać silnik i jest możliowść taka że pompa wody padła bądź zerwał sie łańcuszek od niej czy po prostu peknieta głowica lub blok?
  2. Witam wróciłem z wakacji i chce się zabrać jutro za bmw. Mam takie pytanko zegar mam wkręcić w czujnik ciśnienia oleju? Jakie ciśnienie powinno być?
  3. Witam wszystkich,mam pewien problem.Kupiłem miesiąc temu e39 m52 2.8 1x vanos.Problem polega na ty ze stojąc w korku auto sie zagotowało pekła chłodnica wody,wskazówka doszła do czerwpnego pola po czym auto szybko zgasiłem,zostało zacholowane pod dom,zmieniona chłodnica i po odpaleniu pali sie kontrolka smarowania i słychać że silnik stuka górą,chodzi chwilke i gaśnie.miał ktoś może podobny problem? bo nie wiem czy mam zdejmować głowice czy szukać drugiego silnika?za wszystkie rady z góry dziękuje.
  4. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Wielkie dzięki,jak odpale już na kompie z 3.5 zdam relacje.
  5. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Silniczek już chodzi,ale na wiązce i kompie z 2.5.Potrzebuje teraz schemat a dokładniej rozpiske złącza silnika 2.5 z 88r i 3.5 też z 88r.
  6. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Iskra już jest winny był palec,i podejrzewam również że gdzieś jest masa przerwana i przez to nie ma komputera pokładowego.jutro sie pobawie to napisźe co ogarnołem.
  7. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Wiec tak pompa chodzi,rozrusznik też.nie ma iskry ale prąd dochodzi do cewki,a na licznikach tylko dwie kontrolki są.schematy posiadam już. Nie mam już pomysłu gdzie szukać
  8. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    To jest silnik m30b35. Mam nastepny problem z ciekawosci parę minut temu podpiołem kompa z 3.5 i nie było nic wiec wsadziłem z 2.5 i tylko jest kontrolka smarowania i ładowania a nic wiecęj nie ma,zero prądu na pompie i reszcie osprzetu silnika. :mad2:
  9. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Wsadziłem cała wiązke z m20 jak i rownież kompa.podpiołem aku i patrząc miernikiem wszedzie jest prąd,na wtryskach,cewce,pompie.wygląda na to że ok jest,ale zastanawia mnie to gdzie wpiąć czujnik spalania i czy bedzie to śmiagać na kompie z 2.5.
  10. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Dzisiaj troche sie bawiłem i ogarnołem wiązke,tzn prąd juz wszedzie jest tylko nie wiem pod co ten czujnik podłączyć?
  11. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Z tego co widziałem to m30 ma dodatkowy czujnik w głowicy.
  12. Bunia 325i

    Wiązka m30 i m20

    Witam,mam pytanie czy przerabiał ktoś wiązke m20 pod silnik m30.chodzi mi o to że mam ładną wiązke silnika z m20 a robiłem swapa na m30 i niestety ale mam pociętą wiązke i chciałbym wsadzić z m20.z góry dziękuje za pomoc.
  13. Masz cały osprzęt b20?zobacz czy krokowy działa,napewno na tej przepływce nie bedzie również dobrze z obrotami i bedzie troszke mocniejszy od 2.0 ;) jeżeli jesteś zainteresowany mam sprawną przepływke Pw.
  14. Silnik pochodzi z e36 z 97r jest to m44 o ile mnie pamięć nie myli :wink:
  15. tylko z tego co mi wiadomo sonda od 3.5 tyś nie pracuje,chyba że sie myle..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.