Skocz do zawartości

dawis112

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawis112

  • Urodziny 23.11.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520i 1989r swap z m20b20 na m20b25
  • Lokalizacja
    Jakubowo Lubińskie

Osiągnięcia dawis112

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. pompe zmieniałem dla pewności ostatnio, chyba że obie są niesprawne. a jak to z tym parownikiem i zaworami dokładnie ma być? może to da efekty :)
  2. witam oto problem: na obrotach jałowych z nawiewu leci tylko zimne powietrze ale gdy obroty przekroczą 1,5 tys leci ciepłe, układ solidnie i dokładnie odpowietrzony elektrozawory sprawne i czyste nie mam pomysłu gdzie szukać winnego? może być winny parownik u jego ogrzewanie zamontowane że tak powiem szeregowo z ogrzewaniem kabiny i tam ucieka ciepło zamiast pchać w kabine?
  3. u mnie jak koła stały jak ty to pokazałeś to były do wymiany "lornetki" lub "ósemki" fachowa nazwa to chyba łączniki stabilizatora ale ręki nie dam uciąć sobie ;)
  4. winnym był silnikczek krokowy, czyszczenie pomogło :D
  5. co do obrotów też bym obstawiał przepływkę, miałem podobne problemy kiedyś z wkręcaniem się na obroty i pomogła wymiana przepływki. a skoro na PB i LPG jest to samo to jeszcze bardziej prawdopodobne że to coś z dolotem powietrza
  6. nie martw się nie jesteś sam co do okazyjnych zakupów. ja moją ukochaną Beti też kupiłem okazyjnie pod wpływem zauroczenia i przez pół roku przez które ją mam wciąga każdą kwote jaką mam w portfelu nawet drugi silnik musiałem wkładać :D ale kocham ją i za nic jej nikomu nie sprzedam :D dźwięk silnika R6, wzrok innych jak nią jadę i to że jestem w rodzinie Bawarczyków jest warte każdej kasy:D tak że powodzenia w waszym związku i szczęścia na nowej wspólnej drodze życia:D pasja to pasja:D
  7. sprawdzę kable, świece, palec itd i dam znać co do instalacji to planuje jak tylko portfel pozwoli sekwencje założyć bo ta ins to jest masakra ma humory jak kobieta w ciąży
  8. zmniejszenie dawki nic nie pomogło :( zmniejszałem nawet do momentu aż silnik gasł a dalej strzelał
  9. chodzi o tą na parowniku od dawki podstawowej czy tej dużej co jest na tym wężu co idzie przed przed przepływke?
  10. witam Panów pacjent to e34 m20b25 z LPG "na śrubę" objawy to strzały w wydech na LPG (na PB nie strzela) na wolnych obrotach i podczas hamowania silnikiem, do tego czasem szarpie podczas jazdy i wolniej się auto zbiera ogólnie. po dwóch godzinach rozmyśleń nad silnikiem nic mi do głowy nie przyszło bo wydaje się że wszystko jest ok. czy ktoś z Was miał taki problem? i jak go rozwiązał?
  11. witam, jest taka sytuacja: zmieniłem m20b20 na m20b25, b25 był tylko goły słupek bez osprzętu, osprzęt zostawiłem od b20, problemy mam taki że na starym silniku wolne obroty były na benz i lpg dobre a teraz na benz troszkę szaleją a na gazie to jest meksyk, albo obroty na lpg są na poziomie 500 albo wcale, powyżej 2 tys idzie normalnie, kto ma jakiś pomysł czego to wina? dodam że lpg mam to lipne zwykłe tzn parownik a od parownika wąż z pokrętłem do regulacji idzie przed przepływkę.
  12. a może to być wina złego odpowietrzenia układu?
  13. jak sprawdzić visco czy dobrze działa?
  14. Witam, problem wygląda tak, w czasie jazdy temperatura silnika (m20b20) w normie normalnie lalunia, na postoju rośnie aż zamyka skale chyba że się trzyma na obrotach powyżej 2.5 tys. układ "niby" nie jest zapowietrzony. do tego ogrzewanie jest tragedia, niby ten typ tak ma ale aż tak źle nie może być(wykluczyłem usterkę elektrozaworów). jakieś pomysły co jest nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.