Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
odkręcisz śruby od termostatu i wszystko będziesz miał na wierzchu :) Termostat będzie w obudowie. Włożysz w nią swój nowy i skręcasz. Tam nie da się niczego pomylić
Opublikowano
okej no to w takim razie jutro zamowie, do wtorku powinno dojść co nie ? :D teraz jezdzee na wlaczonym ogrzewaniu i staram sie żeby temp silnika nie przekroczyła 100.
Opublikowano

TO staraj się bo zniszczysz uszczelkę albo same uszczelniacze i zacznie żreć olej.

 

Jak mają na stanie to wtorek/środa powinieneś mieć. W środę zamawiałem części zawieszenia to w pt już miałem w domu. Jak zamiawiałem chłodnicę to miałem chyba na nast dzień z tego co pamiętam

Opublikowano
no nigdy 105 nie przekroczyło także jest dobrze. No to jutro zamawiam oby doszło jak najszybciej. Mam nadzieję , że jakoś sobie poradze z wymianą.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak juz będziesz wymieniał termostat to sprawdź stry termostat w gorącej wodzie.

 

temperatura początku otwarcia u ciebie to 92st.

 

A temperatury powyżej 100st w teście nr7 nie są niczym nienormalnym.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Okej, wszystko juz jasne. Termostat wyjęty i w korku jak dobilo do 97 stopni i gdy ruszylem usłyszalem silnik odrzutowca :D to byla wlasnie wiskoza, tak wiec termostat do wymiany. Dzieki za pomoc i pozdrawiam :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie :D termostat zamontowany, firmy vernet za 38 zł i wszystko jest chyba ok, w trasie temperatura 92-94 , lewy wąż wyraźnie ciepły czyli się otwiera :) a nagrzał się juz po kilku kilometrach, nie tak jak bez termostatu po 15 km :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.