Skocz do zawartości

swap z m50 b20 bez wanosan na M50 b25


Ryan73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich kochających e34

Mam do was pytanie????

Mam silnik M50 b20 bez wanosa

chcę zrobić swapa na silnik na M50 b25 tez bez wanosa albo i nawet z wanosem czekam na ewentualne opinie..

W trasie z silnikiem 2.0 wyprzedzanie tirów sprawia że sie denerwuje..

te 150 koni to troszeczkę za mało

Czy warto robić taka przekładkę słyszałem że nie jest to trudne ale wsze opinie na pewno coś wniosą

chodzi tez o tego wanosa słyszałem że silniki z nim troszkę się sypią...

ja wiem że że tego typu przekładka jest najmniej inwazyjna gdyż te silniki są praktycznie takie same...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Około 2 tygodnie temu robiłem coś takiego u siebie(2,0 na 2,5 vanos) i jestem mega chepi.Za b25 bez vanosu przemawia tylko to że musisz dokupić jedynie przepływkę i regulator ciśnienia paliwa a tak to reszta zostaje.Silnik z vanosem musisz kupić z kompletną wiązką i czujnikami.Niby czemu vanosy są awaryjne?Jeżeli chodzi o sam vanos to jak zaczyna grzechotać robi się regenerację i po sprawie na wiele kilometrów.Vanosy mniej palą i są dużo elastyczniejsze od non vanos.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wrażenia z jazdy czy czujesz jakaś różnice wiesz ja niedziele omal nie zginąłem na trasie przy wyprzedzaniu Tira samochód nie miał mocy musiałem wrócić i schować się z powrotem

Gość tym tirem grzał ze 105 i brakowało momentu obrotowego...

Powiedziałem sobie dosyć wiem że taki swap jest dość tani więc chce go zrobić

Powiedz jak tam wydech w końcu przy 2.5 jest troszkę szerszy wić czy samochód ci się nie dławi

Ale najważniejsze różnica w przyspieszeniu??:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zrobić dobrze ten swap to najlepiej wsadzić cały osprzęt z 2.5 łącznie z wydechem. Choć nie jeśli nie zmienisz wydechu też będzie chodzić i nie będzie się dusił U brata do 320 wsadziliśmy M50b25 z piątki wydech został z 2 litry auto jeździ nie dusi się choć na pewno lepiej było by wsadzić wydech z 2,5

 

Wiedz jeszcze że istnieje taka możliwość jak zmiana przełożenia w indyku. wtedy auto nawet przy 150 kucach robi się żwawsze, za V max.

 

Jeśli chodzi o silniki z wanosem i bez te bez wanosa z wczesnych lat produkcji są dużo bardziej odporne na katowanie zwory są grubsze 7 z podwójną sprężyną przy wanosie masz 6 z jedną sprężyną. Więc jeśli lubisz ciągnąć na czerwone pole lepszym wyborem jest brak wanosa

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wydech mam od 2,0 możliwe że od 2,5 by go odetkał ale jakoś nie czuję żeby go trzymało.Oczywiście że różnica jest w przyśpieszaniu i ogólnie w zwykłej jezdzie nie trzeba tyle wajchować.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obc bierze info z zegarow, jedyne co to bedziesz musial zrobic korekte spalania, chyba ze bedziesz chcialbyc oszukiwany; )

Profesjonalna modyfikacja oraz regeneracja reflektorów BMW + sklep xenon

htps://web.facebook.com/proretrofit/ Zapraszam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś właśnie skończyłem przekładkę z m50b20 na m50b25.Obydwa bez vanosa przekładałem praktycznie sam słupek i jest jak na razie, duuużo lepiej.Cały osprzęt został ze starego silnika, więc robota raczej bezstresowa.

Z czasem może będę zmieniał na oryginalny z m50b25.

Ciekawe ile może mieć teraz koników taki silnik?jechałbym na hamownie ale wyczyściłem się z grosza.

Dla mnie najgorsze było, trafić dobry i w miarę tani silnik na swapa,ale chyba się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.