Skocz do zawartości

Amortyzator przod bmw e46


krisstow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzis po zdiagnozowaniu problemu , ktory mnie irytowal z prawej strony na jakis wybojach na naszych drogach byl stukot. Mam amortyzaor prawy do wymiany , teraz pytanie do was znalazlem na allegro amory z sachsa co wy o tym powiecie?

 

http://allegro.pl/sachs-amortyzator-amortyzatory-bmw-3-e46-przod-i3195390646.html

 

Cena tez nie przeraza a jak sprawdzaja sie na drogach ma ktos z was te amory? albo na jakich wy jezdzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sachsy szły chyba na pierwszy montaż do E46. Producenci polecani na forum to Sachs i Bilstein. Możesz zawsze kupić w serwisie i kupić Sachs z nalepką BMW za 1000 zł/szt. Sam się przymierzam do wymiany amorów i kupie Bilstein-y chyba.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup tam gdzie masz gwarancje i tam gdzie masz komplet i tam gdzie masz najtaniej i już :)

 

Komplet bilstenów z tego co pamietam bo zmieniałem niedawno to niecałe 600zł na przód.

 

Na pewno ci amor stuka ? amortyzatory raczej nie stukają same z siebie (chyba że przy dobijaniu zawieszenia), na dziurach to ci może łącznik stuka, może wahacz albo tuleja wahacza.

 

Z własnego doświadczenia wiem że wahacz potrafi bardzo głośno stukać na niewielkich dziurach.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na przód równo 2 lata temu dałem monroe, do tej pory jest ok, na tył równo rok temu dałem sachs, i już prawy ma wyciek. co do stukow to Kemot ma rację, sprawdź dobrze. mi ostatnio coś strasznie stukalo i dzwoniło prawy tył, myślę sprężyna pękła czy co bo to nagle zaczęło stukać, winna była tuleja wahacza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie stuka w przednim lewym kole - tuleja wahacza ledwo żyje, a w zasadzie nie żyje. Co do wahaczy to wyglądają ok ale i tak pewnie trzeba będzie niedługo przymierzyć się do wymiany. Amory wymieniam tak czysto profilaktycznie. Auto ma 9 lat więc warto ten amor wymienić. A druga sprawa, że chcę auto obniżyć i biorę zamienniki M-Pakiet.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja najpierw kupiłem hart, wymieniłem po 3 miesiacach, na sachsy, przód i tył..2 lata spokojnie pojeździłem :norty: kupuj parami, wtedy masz gwarancje, pamiętaj, by oddać je na gwarancję musisz mieć pieczątkę od jakiegoś 'fachowca' :/ :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem u mechanika i sprawdzali mi wahacze, tuleje i podobno sa wporzadku 0 luzow , a jak sa jakies wyboje to czuje ze amory sa powoli wyrabane bo auto plywa do gory i na dol nie trzyma sie tak drogi , moze dla pewnosci jeszcze pojade do znajomego na stacje diagnostyczna zeby to sprawdzili na drganiach itp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobre amory mozez tez patrzec z Blisten b6 badz b8

Kolega nie szuka usportowionych amortyzatorów, tylko zwykłych. Po pierwszym poście wnioskuję, że zależy mu na przystępnej cenie, więc jeśli zobaczy cenę B8 to pewnie się trochę zniechęci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.