Skocz do zawartości

eta bieze olej czy niezaduzo


tygrys

Rekomendowane odpowiedzi

Przypuszczam, że uszczelniacze zaworów już się wyjechały i stąd taki wynik 0,4 l / 1000 km. To nie jest mało, ale też żadna tragedia. Można zrobić wymianę "przy okazji" grzebania w okolicach głowicy.

 

Przynajmniej właściciel nie wciska kitu

- Panie, nie bierze ani grama :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6-o cylindrówka musi swoje wciągnąć - obejrzyj sobie świece czy nie są ubabrane w oleju

ale takie ilości, to norma - kiedyś (nie pamiętam już gdzie) czytałem, ze m20 wg producenta wciąga 1l./1000 km :shock:

jak przy odpalaniu na zimnym nie dymi za bardzo, to się nie przejmuj

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Może ktoś mi doradzi jaki olej wlać do ety? Czytałem archiwum, napotkałem na różne opinie, ale nie wiem czy te silniki nie mają jakichś szczególnych "upodobań". Aktualnie jest wlany mineralny, nie wiem od kiedy jest lany taki olej, warto wlać półsyntetyka, czy lepiej zostać przy mineralnym? Przebieg auta to jakies 250 000 rocznik 87.

 

Dzięki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.