Skocz do zawartości

Kobieca benzyna 320 by ebarylska| Następca Eleny już jest..


pani_E

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej zdjęcia z sesji Eleny, które wykonał Tomasz Radosz :) Polecam :cool2: https://www.facebook.com/camshot.me

 

 

DSC_5572.jpg

DSC_5574.jpg

DSC_5578.jpg

DSC_5579.jpg

DSC_5582.jpg

DSC_5587.jpg

DSC_5588.jpg

DSC_5590.jpg

DSC_5591.jpg

DSC_5594.jpg

DSC_5601.jpg

DSC_5602.jpg

DSC_5610.jpg

DSC_5614.jpg

DSC_5636.jpg

DSC_5641.jpg

DSC_5643.jpg

DSC_5644.jpg

DSC_5647.jpg

DSC_5653.jpg

DSC_5659.jpg

DSC_5663.jpg

DSC_5667.jpg

daws.jpg

DSC_5673.jpg

DSC_5681.jpg

DSC_5685.jpg

Edytowane przez pani_E
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 672
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
gratki sesji, auto jak z salonu! ;) :cool2:

 

Dziękuję :cool2:

 

Ja zadam inne pytanie, jakie auto Ci sie podoba czy chcesz juz zmiany ?

 

Podoba mi się wiele aut :mrgreen: Jakiś pomysł już mam, ale na razie nie będę zdradzać, bo nie wiem co z tego wyjdzie ;) Chociaż jak robiliśmy te zdjęcia to trochę żal mi się zrobiło sprzedawać Elenę.. ;)

 

Sesja swietna, wyszlo bardzo elegancko. Ostatnie zdjecie swietne. To co tam teraz wymyslilas? Mam nadzieje ze nie bedziesz zmieniala forum? ;)

Dzięki! Mnie też najbardziej podoba się to ostatnie ;)

Jakiś zamysł już mam w głowie, ale wszystko jest uzależnione od tego jak pójdzie sprzedaż Eleny. Forum raczej nie zmieniam :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorac pod uwage jak ten silnik jest problematyczny (kolega KRI35 cos o tym wie) i jak sie psuje wrecz dziurawii i jak malo egzemplarzy przechodzi 100 tys km bez gruntownego remontu (wlacznie z tulejowaniem) to w jakim on jest stanie u ciebie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorac pod uwage jak ten silnik jest problematyczny (kolega KRI35 cos o tym wie) i jak sie psuje wrecz dziurawii i jak malo egzemplarzy przechodzi 100 tys km bez gruntownego remontu (wlacznie z tulejowaniem) to w jakim on jest stanie u ciebie ?

 

Jeśli chodzi o awaryjność to niewiele mogę powiedzieć w tym temacie, ponieważ moje auto jest w 100% sprawne. Nie miałam z nim najmniejszych problemów przez ponad 3,5 roku użytkowania. Żadnych problemów w odpalaniem, silnik pracuje ładnie, równo, wszystko jest w jak najlepszym porządku. Wymieniałam świece, olej i filtry zawsze wymieniane były z wyprzedzeniem. Na pewno nie to jest powodem mojej sprzedaży (ani ukryta wada, ani panika przed usterką) - po prostu chcę kupić coś innego :) Chociaż muszę przyznać, że trochę żal rozstawać się z Eleną :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz naprawde niebywaly egzemplarz, sadze ze mozesz w takim razie za niego zarzadac bardzo drogo jezeli znajdziesz fanatyka a na zachodzie jest ich troche bo drugiego takiego po prostu nie ma z tym przebiegiem. Zazwyczaj problemy zaczynaja sie okolo 20 tys kilometrow, pierwsze powazne problemy miedzy 50-70 tys km, pierwsze gruntowe naprawy miedzy 60 à 120 tys, gruntowe drugie naprawy tak zaczynajac od 120 tys+ a potem wymiana jednostki. Naprawa wedlug standardu BMW to jakies 30 tys zl a jednostka nie jest juz produkowana. Nie jestem pewien czy istnieje jeden egzemplarz ktory przebil 200 tys km.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Dajcie spokój Pani. Widać jej egzemplarz jest odstępstwem od reguły i tego się trzymajmy ;)

Ewelina. Jak zainteresowanie samochodem? Teraz przed zimą pewnie bez szału?

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Dajcie spokój Pani. Widać jej egzemplarz jest odstępstwem od reguły i tego się trzymajmy ;)

Ewelina. Jak zainteresowanie samochodem? Teraz przed zimą pewnie bez szału?

 

 

Dzięki Seba :cool2: Ja więcej w temacie nie mam nic do dodania, ponieważ przez 3,5 roku w moich rękach samochód nigdy nie sprawił mi najmniejszych problemów :)

Czas rzeczywiście wybrałam kiepski, ale zainteresowanie jest spore. Za tydzień Pan z Łomży ma przyjechać i obejrzeć Elenę. Nie pali mi się ze sprzedażą, auto cały czas użytkuję. Szczerze mówiąc trochę obawiam się momentu, kiedy ktoś powie "biorę".. :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Cie widziałem dzisiaj w drodze w kierunku Nieporętu:)

 

Zgadza się :cool2: Jechałam do Józefowa do klientki. Spostrzegawczy jesteś :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Cie widziałem dzisiaj w drodze w kierunku Nieporętu:)

 

Zgadza się :cool2: Jechałam do Józefowa do klientki. Spostrzegawczy jesteś :mrgreen:

 

Jechałem z przeciwka. Nie trudno było Cię dostrzec - w gąszczu brudnych aut (włącznie z moim) pojawiło się jedno wzorowo czyste :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Elenie już wybiło ponad 100k na liczniku, dlatego, nieco nastraszona problemami z SI, postanowiłam zrobić remont w myśl zasady, że lepiej zapobiegać niż leczyć :) Sprzedaż szła średnio, każdy marudził i najlepiej chciałby kupić to auto za bezcen, a na to się nie zgodzę. W związku z tym podjęłam decyzję, że auto zostaje jeszcze ze mną.

 

http://images66.fotosik.pl/1053/dfe26ad5e300fd5emed.jpg

 

Zaczęłam od rzeczy najważniejszej - tulejowanie bloku silnika. Blok trafił w ręce specjalistów z Krasnobrodzka Racing (http://krasnobrodzka-racing.com). Zajmowali się już takimi blokami, również po awarii. Blok po opracowaniu wyglądał tak:

 

http://images66.fotosik.pl/1053/72581cd9cf0a6f74med.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/1052/a6d096b3d681db36med.jpg

 

Następnie wykonano planowanie głowicy i wymienione zostały:

-pierścienie,

-wszystkie uszczelki,

-smog oleju,

-rozrząd,

-tarcza sprzęgła,

-czujnik położenia wałka rozrządu,

-przewód wody,

-nowe płyny i olej Motul.

 

Korzystając z tego, że auto było "rozebrane", zregenerowałam maglownicę w firmie Hydrosystem (http://hydrosystem.pl/pl/) - dzięki Włodi za polecenie :cool2: Wysyłka kurierem, za dwa dni maglownica była już u mnie. Szybko, sprawnie - polecam :)

 

http://images69.fotosik.pl/1052/38f29a5feacd8760med.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/1053/d0ca7f28b23924b9med.jpg

 

Dodatkowo wymieniłam zamek:

 

http://images69.fotosik.pl/1052/4940ca16919ca04dmed.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/1053/06c4960d15660697med.jpg

 

Na ten moment tyle. Silnik na dotarciu, za 1000 km. wymiana oleju. W przyszłym tygodniu planuję jeszcze zakup nowych opon. Temat sprzedaży został zawieszony, ale pewnie za jakiś czas znowu wystawię auto. Jeśli trafi się ktoś chętny to sprzedam. Jeśli nie, auto zostaje ze mną ;)

 

http://images69.fotosik.pl/1052/784505220ab11085med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo, tylko jak jeździło, to po co ? Trochę Cię to kosztowało, a pewnie jeździ tak samo. Trzeba było dac jakiegoś grubego moda jak 'turbo'. :mrgreen:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo :)

Zameczki moglas juz wymienic na soft close.

Kiedy mpak?;)

 

Dzięki ;) Włodi, mpak to tu jest fabrycznie :P

 

Fachowo! Jak to sie mowi: Jak dbasz, tak masz :cool2:

 

Staram się :cool2:

 

Grubo, tylko jak jeździło, to po co ? Trochę Cię to kosztowało, a pewnie jeździ tak samo. Trzeba było dac jakiegoś grubego moda jak 'turbo'. :mrgreen:

 

Po co? Bo zdarza się, że pęka blok silnika i nie da się go już zespawać. Poza tym pęknięte tuleje mogą zniszczyć tłoki, co generuje większy koszt naprawy. Są też przypadki, gdzie tłoki dosłownie "wychodzą bokiem" przez pęknięty blok i okazuje się wtedy, że jedyną opcją naprawy jest wymiana silnika (nie muszę wspominać o kosztach ;) ). I właśnie dlatego naprawiłam to trochę na zapas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale zadbana wersja. Oj przyszły kupiec będzie wdzięczny :cool2:

 

Wlodi Si to Mpak w standardzie :8) lepiej edytuj wpis na Prior ;)

 

Ewelina ja planuję też przy 100tys zrobić rozrząd. Jest ok ale lepiej chuchać na zimne. Póki co jest 82 i mam nadzieję,że nie zawiedzie jeszcze przez długo.

 

Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie - jak zawsze.

 

:wink:

http://i42.tinypic.com/2u7vjag.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.