Skocz do zawartości

Przerobienie lamp na xenony


krisstow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam bmw e46 320d i chcialbym założyć xenon, jak przerobic albo skąd wziąć przetwornice do nich i gdzie takie coś na śląsku robią? Niechce kupować nowych lamp xenonowych , tylko przerobić te które mam teraz bo słyszałem , że jest taka możliwość. I żeby to pochodziło niechce jakieś chińszczyzny, akuratnie mam H7.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na allegro kupisz taki zestaw. Tylko same żarniki i przetwornica to nie wszystko

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe mi nie chodzi o cale przerobienie klosza , tylko u niektorych widzialem ze zwykle lampy bez homologacji wsadzaja xenon i rozmawialem z kolega co to ma w VW 4 i ma tylko przetwornice cyfrowa i instalacje lekko zmieniona bodajze. A xenon chce poprostu z wzgledu ze jest duzo mocniejsze swiatlo niz zolte ktore akurat posiadam.. mam mocne zarowki , ale to nie jeszcze to co xenon.. Poziomowanie swiatel akurat mam w swoim modelu to chyba nie potrzebuje tego kupywac. Spryskiwacze jedynie bym na czasie kiedy kupil , bo slyszalem wlasnie ze xenon bez soczewki gdy np mamy brudna lampe to siwatlo sie przebija w rozne strony, zdaje sobie z tego sprawe,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz zakładać ksenon bez spryskiwaczy bardzo szybko możesz pozbyć się dowodu rejestracyjnego. Poza tym wg mnie to druciarstwo albo zrobione jest coś jak trzeba albo wcale ale to tylko moje zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym dowodem to tak nie zawsze ... chyba że jakiś nadgorliwy. Jeżeli już to klp lampy, spryski, poziomowanie itd itd.

Inne rozwiązania, w czasach gdy to jest ogólnodostępne to złe rozwiązanie. No i tylko ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstyd przyznać ... ale ja miałem założone parę lat temu w passacie hid-y - wiem, że nie ma usprawiedliwienia - mam bzika na punkcie widoczności toteż po przerobieniu philipsów itd skończyłem z hidem - ale ustawiłem go na stacji diagnostycznej tak, żeby nie oślepiał, plus taki że nie świeciły na niebiesko a reflektor był na soczewce itd itd - 4 lata bezproblemowo jeździłem - choć przyznaje było to karygodne :) Tyle że wtedy ciężko było dostać b5fl+ bez v6tdi z xenonami ori.

Bmw jednak ma częściej xenony, przed i po lift. Są części dostępne żeby to porządnie zrobić. Teraz mam ori xenon oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale tutaj kolega chce kupić hidy z allegro za 80zł pod h7 i już bedzie cieszył się że mu świeci na biało na odbłyśniku.

 

przeglądu na hidach się nie dostanie jak diagnosta normalny, do tego miśki jednak za to łapią i to często, tak samo jak za przednie szyby przyciemnione.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wsadzanie hidów do lamp bez soczewki powinno się publicznie chłostać.

Świeci to w każdym kierunku i jest bardzo przyjemne dla jadących z naprzeciwka.

Jak nie masz kasy na lampy z soczewkami, to sobie daruj a nie rób oślepiającego druciarstwa.

Kiedyś przez takiego idiotę w starym golfie zostałem tak oślepiony, że mało brakowało a potrącił bym pieszego idącego poboczem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem ale montowanie hidów czy nawet przerabianie lamp przystosowanych do źródła światła jako halogenowe na ksenony jest jawnym objawem idiotyzmu.

 

Pominę kwestię tego że nawet ustawienie tak przerobionych świateł przy użyciu specjalistycznego sprzętu (+ oczywiście jego fachowa obsługa, nie jak to dawniej Panowie policjanci sprawdzali na drodze nam czy mamy poprawnie światła ustawione aby nam mandacik wlepić) niewiele da bo i tak będziemy oślepiać ale z drugiej strony 90% kierowców kożystających z takich zestawów ma to w d**ie, ważne aby był ksenon!

 

Prawda jest taka że takie zestawy ksenonowe kiepsko świecą nawet dla nas, za te pieniążki można by było zregenerować sobie nasze lampy i świeciły by zdecydowanie lepiej i w 99% legalnie (ale tak wiem większość musi koniecznie mieć niebieski kolor świateł)

 

Jest to niezgodne z przepisami, a co tam najwyżej dowód zabiorą wystawią pokwitowanie raz dwa się załatwi badanie i bierzemy dowód... tak oczywiście można ale chciałbym się skupić na czymś innym, nie daj boże trafi wam się kolizja drogowa lub co gorsza wypadek (z jakąkolwiek osobą śmiertelną lub ciężko ranną (powyżej 7dni w szpitalu) to już 3 opcja). Załóżmy nie wasza wina ktoś poleciał wam np na zderzenie czołowe nic nie mogliście zrobić, ale policjant (lub prokurator w 3 opcji) ewentualnie któraś z światków lub sam kierowca będzie na tyle kumaty aby zobaczyć co to mamy za światełka tak ładnie świecące, powie tylko o HID'y Pan oślepił kierowcę nadjeżdżającym z przeciwnego pasa ruchu w konsekwencji prowadząc do wypadku drogowego. Każdy sąd w takim przypadku przypisze winę osobie kierującym niesprawnym technicznie pojazdem, ponieważ każde urządzenie zamontowane w pojeździe ma być sprawne i homologowane do danego typu pojazdu. Ingerując w daną część tracimy na nią homologacje. O ile w przypadku kolizji lub wypadku w którym poszkodowane osoby są lekko ranne nic tak strasznego nam się nie dzieje standardowa sprawa z ubezpieczycielami to w przypadku wypadku z skutkiem śmiertelnym lub z poszkodowanym który został ciężko ranny kodeks przewiduje od 6mc do 8 lat pozbawienia wolności. Uwierzcie mi już parę takich spraw było.

 

Sam chcę sobie zamontować ksenony, na razie poluje na ładne reflektory ksenonowe, jednak ciężko jest trafić do coupe po fl, spryskiwacze jak i cała reszta jest dostępna można powiedzieć od ręki. Inna spraw jest taka że w nowym oplu insygnia owe reflektory ksenonowe niby spełniają wszystkie normy etc etc jednak już z daleka wiadomo że jedzie insygnia lub klient na hidach no ale cóż...

 

Pozdrawiam

PS: Napisałem to związku z tym że największą karą dla niektórych jeżdżących z takimi światłami jest zabranie dowodu, a jednak tak nie jest.

PS2: Co do urządzeń zamontowanych w pojazdach i ich homologacji jest parę wyłączeń miedzy innymi nie musi być homologowany dodatkowy hamulec dla instruktora/egzaminatora w pojeździe nauki jazdy (Swego czasu jak czytałem listę wyłączeń kilka razy czytałem czy aby się nie pomyliłem a jednak nie i faktycznie nie musi być owy hamulec homologowany), to tak abstrahując.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przerobienie lampy, jakie dokładanie soczewki. Czytasz co ludzie napisali ? To nie traktor na polu że się przerabia co się chce.

 

Możesz wymienić obie lampy na lampy ksenonowe, zmienić moduł świateł, zakodować go, dołożyć czujnik autopoziomowania na wahaczu, założyć inny zbiorniczek spryskiwaczy taki pod 2 pompki, dołożyć spryskiwacze reflektorów. Koszt conajmniej 2tys złotych polskich.

 

jeszcze czegoś nie wiesz ?

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, insignie jakos dziwnie maja ustawione te swiatla ze wala jak cholera. w moim e46 ktos zamontowal lampy xenonowe, niestety bez spryskow i bez samopoziomowania, ale jeszcze nikt mi nie blyskal ze oslepiam kogos. mnie bardziej od hidow wkurza ustawienie swiatel, czesto ludzie maja ustawione swiatla w kosmos, u mnie z parkingu notorycznie wyjezdza koles ktoremu prawy reflektor swieci na wysokosc 2 pietra - myslicie ze cos dalo zwrocenie mu uwagi ze wali w kosmos? ;] oraz komunikacja miejska w gdyni, sporo trajtkow ma swiatla strasznie wysoko. ale ja juz nic nie mowie bo mam lampy xenonowe bez spryskow i bez samopoziomowania :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie! zadałem proste pytanie co potrzebuje i jak podłaczyć ,nie pytałem o wasza opinie o tym... a wy mi odpisujecie jakieś pierdoły , że nie można, że to jest złe, ślepi, dowód strace itd.. Kumpel jezdzi na oryginalnym xenonie przerobionym bez autopoziomowania tyle, że z spryskiwaczami , przeglądy przechodzi bez problemu , policja wogóle nie doczepiła się do tego a dostaje mandat przynajmniej raz na pół roku i nie doczepili się ani razu (na kontroli drogowej) nie ma u nas jeszcze przepisu ,że nie można mieć lamp xenonowych na normalnej lampie bez soczewki. Ludzie jezdża na smiesznych dziennych ledach , które mają pomontowane gdzie kolwiek się da (wiejski tuning)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie! zadałem proste pytanie co potrzebuje i jak podłaczyć ,nie pytałem o wasza opinie o tym... a wy mi odpisujecie jakieś pierdoły , że nie można, że to jest złe, ślepi, dowód strace itd.. Kumpel jezdzi na oryginalnym xenonie przerobionym bez autopoziomowania tyle, że z spryskiwaczami , przeglądy przechodzi bez problemu , policja wogóle nie doczepiła się do tego a dostaje mandat przynajmniej raz na pół roku i nie doczepili się ani razu (na kontroli drogowej) nie ma u nas jeszcze przepisu ,że nie można mieć lamp xenonowych na normalnej lampie bez soczewki. Ludzie jezdża na smiesznych dziennych ledach , które mają pomontowane gdzie kolwiek się da (wiejski tuning)

 

Bzdury opowiadasz. Nie masz prawa zmieniać źródła światła do którego lampa ma homologację. Jak nie masz pojęcia o przepisach, to nie gadaj bzdur.

Jeszcze raz napsizę, przepisy mnie szczerze powiedziawszy g... obchodzą, ale wkładanie xenonów do zwykłych lamp bez soczewki to przejaw debilizmu.

Nie mam przyjemności być oślepiany przez tunerów, którzy groszem nie śmierdzą ale beta i xenon musi być. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tutaj wioski nie popiera a wioske uprawiać bardzo chcesz. Przerzuć się na stare golfy jak chcesz aprobaty hidów.

 

ta widziałem ostatnio takiego zawodnika w punto 1, auto warte ze 500zł ale hidy muszą być :D co z tego ze swiecą wszędzie tylko nie na droge, ważne że właściciel zadowolony.

 

widać jak jestes obeznany z tematem. Doucz się, doczytaj, spytaj diagnoste jak nie wierzysz. Kazda ingerencja powoduje utrate homogolacji co w efekcie nie pozwala używać takiej lampy na drogach publicznych. Ale jak widać wieś tuning jest ci bliski. Szerokości

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.