Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam szukam jakiegoś mocnego projektu mianowicie interesuje mnie czy ktoś w PL zrobił taki projekt i jakie były jego osiągi...(silnik M57N na jakiejś mocnej turbinie) szukałem dużo na ten temat i nic nie znalazłem... jak w złym miejscu temat to sorry Edytowane przez SmokE88
  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
300km to na ori suszarce robisz... możesz mi wierzyć że szukałem, szukam mocniejszego m57n niż +-350km
Opublikowano
Bo do jazdy na co dzień by się nie nadawał, chyba że lubisz na spieku jeździć w korkach.
Opublikowano
U mnie 297 Km i 618 Nm zrobione 40 tyś na tym modzie i sprzęgło trzyma się rewelacyjnie. Dałoby się wyciągnąć więcej ponad 300 Km i ponad 700 Nm ale sprzęgło musiałoby być mocniejsze, większe wtryski, no i nie wiem czy seryjnie przeniesienie napędu by to dało rade ogarnąć
Opublikowano
Wszystko zależy jak się jeździ i jaki wykres po programie. Ale moim zdaniem powyżej 300km 700nm to zwykłe sprzęgło nie da rady, oczywiście mając na uwadze to żeby można było taką moc wykorzystywać a nie mieć na papierze a w ogóle nie cisnąć, z obawy że coś nie wytrzyma itd.
Opublikowano
Ja mimo wszystko bardziej bym się obawiał o stan wału napędowego i dyfra przy takiej mocy. Wiem z doświadczenia w mojej buni mogło być dużo więcej koników i Nm ale okazało się, że przy ponad 300 KM i 700Nm auto na 5,6 biegu jak wciskasz w podłogę gaz wpada w takie wibracje dochodzące z wału czy też dyfra, że lepiej było dać sobie spokój
Opublikowano
całą podłoge trzeba wzmocnić (chociaż po lifcie już tylnie mocowanie wózka z dyfrem zostało wzmocnione fabrycznie) podporę wału sztywną na zamówienie zrobić i sprzegło porządny spiek ;) dobrze wyważony
Opublikowano
To nie dyfer ani wał, tylko tarcza sprzęgła się wichruje przy takim przeciążeniu i dochodzi do przekroczenia tolerancji jej tzw "bicia".

 

Przed modem profilaktycznie wymienione sprzęgło i dwumas na nowy oryginalny. Poza tym dźwięk dochodził z tyłu auta

Opublikowano

Te drgania są od wału a nie sprzęgła. Znajomy walczył z tym kupę czasu w M57N. Wymienił podpory wału, poduszki pod silnikiem, sprzęgło i dwumasę, regenerował wtryski, robił całe zawieszenie z tyłu i wibracje jak były, tak pozostały.

Wystarczyło oddać wał do wyważenia i problem ustał :lol:

Opublikowano
To nie dyfer ani wał, tylko tarcza sprzęgła się wichruje przy takim przeciążeniu i dochodzi do przekroczenia tolerancji jej tzw "bicia".

to nie tarcza sprzęgła tylko cała masa problemów z przeniesieniem napędu na wał czyli poczynając od dwumasu który musi być nowy , po łacznik elastyczny oraz podpory ...

są ciekawe rozwiązania które udało się wypracowac podczas Marcina zabawy z 535D manual ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Tak się pochwałę że po pierwszym pomiarze wyszło mi 323km i 730nm i sprzeglo odmuwilo posłuszeństwa... Będzie grubo jak tylko sprzeglo zrobię wstawie wykres....Podana moc i tak jest zaniżona bo pomiar był robiony do uslizgu a i tak jeszcze spory zapas został na suszarce i wtryskach
Opublikowano
A można wiedzieć kolego po co Ci tak mocne e46 w dieslu?

Ty sobie żartujesz czy serio pytasz ?? oczywiście na 1/4 mili i 4fun

czy sądzisz że diesel jest niby słabszy niż PB ??

Opublikowano
A można wiedzieć kolego po co Ci tak mocne e46 w dieslu?

Ty sobie żartujesz czy serio pytasz ?? oczywiście na 1/4 mili i 4fun

czy sądzisz że diesel jest niby słabszy niż PB ??

To na 1/4 w profesjonalnych wyścigach wciagna Cie ...;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty sobie żartujesz czy serio pytasz ?? oczywiście na 1/4 mili i 4fun

czy sądzisz że diesel jest niby słabszy niż PB ??

I myślisz ,że samo podniesienie mocy do ponad 300km zapewni Ci zwycięstwo?

Opublikowano
nawet będzie miał 400 KM to i tak bez szans ... widziałem co się dzieje w VAGach i co mają tam powkładane , na innym forum chyba widziałem 335d z modami i wtryskiem podtlenku a i tak ledwo ledwo 5 miejsce nie pamiętam dokładnie

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
spoko z uślizgającym się sprzęgłem na 1/4mili 14.1s gdzie r8 robiło dziś 14.42s moje auto mój fun :D i objechałęm e92 m3
Opublikowano
spoko z uślizgającym się sprzęgłem na 1/4mili 14.1s gdzie r8 robiło dziś 14.42s moje auto mój fun :D i objechałęm e92 m3

Nie no jasne ...ja jak najbardziej kibicuje... Tylko powiedz jaki był najlepszy czas diesla ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.