Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że są już podobne tematy na forum ale mój przypadek jest jednak trochę inny:

Pacjent to e91 325d z 2007, padł akumulator czego oczywiście nie zauważyłem i próbowałem odpalić samochód. Rozrusznik przekręcił 2-3 razy i kompletnie zdechł, a pomiędzy zegarami pojawiła się kontrolka serwisu i mnóstwo błędów na wyświetlaczu iDrive(abs,kontrola trakcji itd). Wyjąłem akumulator żeby go naładować i okazało się, że jest pęknięty... Zawarcia raczej nie było bo klema pirotechniczna jest cała i na ostatkach mocy akumulatora alarm, radio itd działało normalnie.

Kupiłem drugi akumulator, założyłem i teraz rozrusznik kręci tak, jak powinien, a wszystkie błędy zniknęły ale silnik dalej nie odpala...

 

Z lektury forum wynika, że mógł się rozsynchronizować CAS z DDE ale był dziś forumowy kolega zurek z laptopem i odpowiednimi programami i nie mógł niestety tego zsynchronizować. DDE wyrzuca jakiś błąd, przesyła tą informację do CASa i na tym synchronizacja się kończy. zurek proponuje żeby zrobić programowanie CASa i DDE albo w ogóle całego samochodu i to powinno rozwiązać sprawę. Czy miał ktoś taki przypadek i może pomóc w rozwiązaniu problemu?

 

P.S.

Oczywiście zurek zakodował również nowy akumulator

 

P.S. 2

Jeżeli to istotne to w samochodzie jest system komfortowego dostępu.

 

P.S. 3

Żadna kłódka, czy podobny komunikat o immobiliserze się nie pojawił więc chyba immo się nie rozkodował(?)

 

Z góry dzięki za zainteresowanie tematem i pomoc.

Opublikowano

Ważne jaki błąd wywala.

Miałem przypadek że nie było nigdzie błędów i auto nie odpalało.

Wszedłem do dde i wykasowałem jeszcze raz błędy "których nie było". Po tym autko odpaliło.

Też ważne jak robi się synchro dde-cas. Tuż po zsynchronizowaniu trzeba wychodzić z inpy back back itd. Wyjąć kluczyk włożyć i na rozruch. Ktoś gdzieś pisał żeby zamknąć auto -ale nie sprawdzałem..

Jak to nie da rady to isid.

Opublikowano

Z tego co pamiętam to 4a62 i 4a63.

zurek robił wszystko tak, jak piszesz wafeltom-wychodził z inpy, wyjmował kluczyk, odpinał kabel obd itd i dopiero próbował odpalić ale niestety bez skutku...

 

Capaz byłbym wdzięczny za pomoc, tym bardziej, że to moje początki z BMW, które niestety nie są zbyt zachęcające.

Opublikowano

Kabla do bmw niestety nie posiadam. Został mi co prawda jakiś obd2 po vag-ach ale on chyba raczej nie będzie działał.

 

Ewentualnie jeżeli to możliwe poproszę o szczegółową i łopatologiczną instrukcję na PW

Opublikowano
Problem rozwiązany-z synchronizacją poradzili sobie bez żadnych problemów chłopaki z BRJ w Lublinie na Warszawskiej.
Opublikowano
Jak możesz to daj więcej szczegółów np. Czym i jak jeśli widziałaś.

Ciekaw jestem czemu zurek nie dał rady a oni bez problemu.

 

Niestety więcej szczegółów sam nie znam bo nic mi nie powiedzieli. W sumie nie ma się co dziwić bo to ich know-how i za to zapłaciłem. Podpięli tylko kompa, "pogmerali coś" i po 15min odpalili za pierwszym razem. Z tego co zdążyłem wychwycić to działali inpą. Pewnie wtajemniczeni wiedzą doskonale o co chodzi ale ja swoją przygodę z marką dopiero zacząłem. Natomiast dlaczego zurek nie dał rady to nie mam pojęcia.

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.