Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie dla znawcow, a na dziale serii 3 E9x jest takich najwiecej...

 

Czy jak zaloze sprezyny obnizajace H&R do auta z EDC to nie bedzie jakiegos problemu z zawieszeniem? komputerem itp?http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-hr-bmw-m3-e92-i3106798770.html

 

Dzieki za info.:)

Opublikowano

no teraz na trybie komfort to czuje sie jak w serii 7:D

na EDC sport jak na gokardzie:D ale che go obnizyc bo wyglada paskudnie... czytam na forach, jednemu z usa cos tam padlo, po zalozeniu springow H&R ale koniec koncow przyczyna byla jednak inna tylko zgranie w czasie... wymiana sprezyn -> awaria EDC...

 

hmmm napisze do sprzedawcy... zobaczymy co odpisze.

Opublikowano

Wujek, nie mam pojęcia o zawieszeniu M3, mam pojęcie o różnych autach…

 

M3 jest raczej dobrze dopracowane, w testach torowych „mało” który kierowca wyczynowy wypowiedział się: „auto OK ale gdyby było niżej zawieszone to dopiero by jechało”…

 

Nie ma nic przeciw obniżaniu ale NAJPIERW pojeźdź trochę na serii, pojedź na Bemowo, zrób parę kółek…zapamiętaj auto a następnie zmieniaj/wprowadzaj korekty aby być świadomy tego co zmieniłeś…

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

niby tak, ale strasznie wysoko stoi ;) srednio to wyglada...

M3 bardzo dobrze sie poradzic... zakret ktory w 335i bralem 110 km/h i juz mialem dusze na ramieniu tu mam 130 i luzno trzymam sie drogi pytajac sie kobiety przez telefon (bluetooth oczywiscie) co zarobila na kolacje.

 

No miazga.

Ale tu obnizenie chodzi o wyglad w duzej mierze...

 

Pewnie bedzie dzis galeria to zobaczysz...

Opublikowano

Rozumiem ale też wiem, że sprężyna wpływa na skok, skok w serii jest dobrany dobrze…

 

Zmiana wyglądu na ładniejszy i teoretycznie też lepszy (niższe auto, niższy środek ciężkości) może okazać się, że jednak auto będzie gorzej jechało…może nie musi :wink: ...

 

Czasopismo angielskie CARS , testowało (kierowcy wyczynowi) zwykłe M3 w porównaniu do M3 competition, które ma zawieszenie obniżone o 10mm od tradycyjnego i „stara” M3 jechała lepiej/szybciej w zakrętach

 

Czekam na galerię, w pozytywny znaczeniu zazdroszczę auta „jak cholera” a ,że zapodałeś manual to już podwójnie…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Waldek, miałem podobny dylemat u siebie w e91. Na M-pakowym zawieszeniu bardzo dobrze mi się jeździ, auto trzyma się w zakrętach jak przyklejone. Wg mnie jeśli chodzi o M-pakowy zawias to BMW się spisało i nie widziałem sensu poprawiania fabryki. Ale własnie też chodziło mi o poprawienie wyglądu auta przez jego obnizenie. Długo się zastanawiałem czy warto inwestować w gwint i podjałem decyzję. Wczoraj zamówiłem Bilsteina b16 pss10 :twisted: Montaż dopiero po powrocie z PL, także jeśli będę na zlocie w Toruniu to niestety jeszcze bez gwintu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic nie zmieniaj! Każdym autem z obniżonym zawieszeniem, które miałem okazję prowadzić, jeździło się po naszych polskich drogach gorzej niż w serii. Na nierównościach auto stawało się nerwowe, nieprzewidywalne, czasem dobijało na większych dziurach.

Śmieszy mnie czasem jak wyprzedzam na nierównej drodze skupionego gościa w trzęsącym się, zglebionym ponad trzystukonnym sportowym autem......firmową 64konną skodą fabią sdi :)

Opublikowano

houek :cool2:

 

swego czasu pamiętam jak dziurawą Modlińską przemknąłem jeszcze białą e90-tką na standardowym zawiasie koło kolesia "jadącego" a raczej turlająco się podskakującego poobniżaną taką samą trójką...

 

Nie jeździłem M3 ale ten samochód jest kwintesencją samochodu sportowego, pokazem możliwości inżynierów BMW M... ja absolutnie nie dotykałbym zawieszenia...

tym bardziej z EDC...

 

 

Mając M nie trzeba już niczego nikomu ani sobie udowadniać, pokazywać że ma stać niżej... to jest M - i tak ma być...

ale znając Ciebie i tak zaryzykujesz :wink: :mrgreen:

Opublikowano

Z jednej strony fakt, teraz napewno jest super.

 

A z drugiej, Panowie nie zachowujcie się jakbyście mieli klapki na oczach i tylko oryginał jest fajny :roll:

Zmiany, tuningi, przeróbki itp. są super, i nawet jeśli czasem coś nie wychodzi można wrócić do poprzedniego set'upu. Ważne jest żeby korzystać z części zamiennych renomowanych tunerów a nie samoróbek albo chińczyków.

 

Ja liczę na grube przemiany przez Waldka, ale wiadomo z czasem :wink: Narazie jest taki podjarany że nawet tu nie zagląda, tylko jeździ :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Wujek - nie zmieniaj nic - springi obniżające to można sobie zakładać do paździerza stojącego jak koza, a ie do M3. Poza tym, jeśli już się uprzesz, to nie H&R, tylko Eibach, bo te pierwsze długo się układają i mocniej siadają :wink:
Opublikowano

Zagladam zagladam, ale przez was mam mieszane uczucia ;) Decyzje czy kupic czy nie podejme po torze poznan ;) 335i bo delikatnym obnizeniu bylo fajniejsze, ale nie mialo EDC...a EDC tutaj wszystko zmienia ;)

 

Dostalem tez opinie od sprzedawcy, ze pasuja bez problemu ;)

Dzieki, a na sugestie czy zakladac czy nie trzeba by poprosic fatgrandma i jego virutal garage:D

Opublikowano

ja chciałem powiedzieć, że zgadzam się z Arnoldem. :mrgreen:

nie dotykałbym zawieszenia w M3, jak znam życie tu niczego nie trzeba poprawiać.

 

a wujo Waldek powinien pojeździć ze 2-3 miesiące i dopiero potem coś mieszać. bez urazy wujku. :wink:


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
fatgrandma jesteś the beściak :mrgreen: :cool2:
Opublikowano

Pojeździj trochę na tym co teraz tam masz a potem podejmiesz decyzje czy warto.

Jak się zdecydujesz to załadaj to na czym siedzi GTS :twisted: (zawias i oczywiscie felga :wink: )

  • 8 lat później...
Opublikowano
Pojeździj trochę na tym co teraz tam masz a potem podejmiesz decyzje czy warto.

Jak się zdecydujesz to załadaj to na czym siedzi GTS :twisted: (zawias i oczywiscie felga :wink: )

 

A na czym siedzi GTS? Z chęcią bym sie dowiedział dla porównania ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.