Skocz do zawartości

BMW E36 318i M40 za duże ładowanie


andreee12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Mam problem z ładowaniem,otóż wynosi u mnie 17,5V mierzone na klemach przy odpalonym silniku.Problem ten już wcześniej mnie dopadł podczas jazdy gdy zauważyłem,że lekko świeci się lampa akumulatora,samochodem przejechałem jeszcze kawałek i gdy postawiłem nie mogłem już go odpalić,akumulator wtedy był mokry ale podłączony klemami pod samochód kumpla jeszcze raz odpaliłem.Sprawdziłem wtedy ładowanie i wyniosło 17,4.Niestety aku padło.Poczytałem trochę na forum i doszedłem do wniosku,że padł regulator napięcia.Wymontowałem alternator i zmieniłem regulator>Dzisiaj poskładałem wszystko do kupy i okazuje się,że nadal mam ładowanie na klemach 17,5,te same wartości mam na D+ i B+ w alternatorze,aku nowe.Liczę na waszą pomoc i pomysły.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,także wymieniłem alternator na inny(używka) i na początku miałem ładowanie 15V lecz z czasem(przez ok 20min pracy silnika) zaczynało rozsnąć osiągając nawet 17,8V,ręce już mi opadają,macie może jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i kolejny raz nie mylisz się,wziąłem zaryzykowałem i podjechałem do kumpla cholera jasna mnie myślałem,że walnie jak na jego mierniku wyszło mi ładowanie 13,99V,takie błahe sprawy(miernik) a jak wszystko pieprzą,dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.