Skocz do zawartości

andreee12

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andreee12

  • Urodziny 27.12.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i z 1993r.,E39 528i z 1997r.

Osiągnięcia andreee12

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. i kolejny raz nie mylisz się,wziąłem zaryzykowałem i podjechałem do kumpla cholera jasna mnie myślałem,że walnie jak na jego mierniku wyszło mi ładowanie 13,99V,takie błahe sprawy(miernik) a jak wszystko pieprzą,dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam
  2. witam ponownie,także wymieniłem alternator na inny(używka) i na początku miałem ładowanie 15V lecz z czasem(przez ok 20min pracy silnika) zaczynało rozsnąć osiągając nawet 17,8V,ręce już mi opadają,macie może jakieś pomysły?
  3. wymieniłem regulator bo doczytałem się na nim,że to był 14,4 V,mam teraz 14V założony i dalej to samo 17,6 daje,czyżby alternator wyzionął ducha
  4. Witam wszystkich.Mam problem z ładowaniem,otóż wynosi u mnie 17,5V mierzone na klemach przy odpalonym silniku.Problem ten już wcześniej mnie dopadł podczas jazdy gdy zauważyłem,że lekko świeci się lampa akumulatora,samochodem przejechałem jeszcze kawałek i gdy postawiłem nie mogłem już go odpalić,akumulator wtedy był mokry ale podłączony klemami pod samochód kumpla jeszcze raz odpaliłem.Sprawdziłem wtedy ładowanie i wyniosło 17,4.Niestety aku padło.Poczytałem trochę na forum i doszedłem do wniosku,że padł regulator napięcia.Wymontowałem alternator i zmieniłem regulator>Dzisiaj poskładałem wszystko do kupy i okazuje się,że nadal mam ładowanie na klemach 17,5,te same wartości mam na D+ i B+ w alternatorze,aku nowe.Liczę na waszą pomoc i pomysły.
  5. siema.to i ja coś dorzucę z wielką prośbą o rozkodowanie,z góry bardzo dziękuję:DBP21443
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.