Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich.Mam problem z ładowaniem,otóż wynosi u mnie 17,5V mierzone na klemach przy odpalonym silniku.Problem ten już wcześniej mnie dopadł podczas jazdy gdy zauważyłem,że lekko świeci się lampa akumulatora,samochodem przejechałem jeszcze kawałek i gdy postawiłem nie mogłem już go odpalić,akumulator wtedy był mokry ale podłączony klemami pod samochód kumpla jeszcze raz odpaliłem.Sprawdziłem wtedy ładowanie i wyniosło 17,4.Niestety aku padło.Poczytałem trochę na forum i doszedłem do wniosku,że padł regulator napięcia.Wymontowałem alternator i zmieniłem regulator>Dzisiaj poskładałem wszystko do kupy i okazuje się,że nadal mam ładowanie na klemach 17,5,te same wartości mam na D+ i B+ w alternatorze,aku nowe.Liczę na waszą pomoc i pomysły.
Opublikowano
wymieniłem regulator bo doczytałem się na nim,że to był 14,4 V,mam teraz 14V założony i dalej to samo 17,6 daje,czyżby alternator wyzionął ducha
Opublikowano
oddaj altek. do regeneracji bo pewnie wirnik padł, albo kup używkę.

Pozdrawiam

Wiktor

Opublikowano
witam ponownie,także wymieniłem alternator na inny(używka) i na początku miałem ładowanie 15V lecz z czasem(przez ok 20min pracy silnika) zaczynało rozsnąć osiągając nawet 17,8V,ręce już mi opadają,macie może jakieś pomysły?
Opublikowano
i kolejny raz nie mylisz się,wziąłem zaryzykowałem i podjechałem do kumpla cholera jasna mnie myślałem,że walnie jak na jego mierniku wyszło mi ładowanie 13,99V,takie błahe sprawy(miernik) a jak wszystko pieprzą,dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.