Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

chciał bym zapytać czy ktoś w TDSie usunąć katalizator? Zastanawiam sie czy nie zastąpić go rurką, strumienicą lub tłumikiem przelotowym. Ma już 20lat wiec napewno nie jest w swojej sprawnosci.

Mam pewne obawy czy nie będzie słychać gwidu turbiny tak jak mi złaczka elastyczna sie rozsypała, ponieważ nie był to piękny dzwięk i czy nie będzie straty mocy lecz wydaje mi się że w dieselu nie powinno być w porównaniu do benzyniaka.

Nachodzi mnie myśl usunięcia gdyż mam wrażenie że się przytyka delikatnie. Przegląd jakoś sie podbije, tego sie nie obawiam.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

temat znam, sam ta nawet wypowiadałe się...

Wiem jak jest w benzynie ale diesel co innego. Benzyna ma sonde co steruje dawkami a tds nie...

Szukałem konkretów nie znalazłem przy dieselu.

Chodzi mi głownie o to jaka różnica z katem czy bez. Od znajomego słyszałem że jak zastąpił kata rurą w astrze diselku to silnik odżył. Tam był chyba 1.7.

Auto używam do spokojnej jazdy na codzień, nie do rajdów i krecenia do odciecia.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
Sam wywaliłem katalizator (w moim tds) , wstawiłem strumienicę , ewentualnie można wstawić tłumik zamiast kata (będzie nieco ciszej) . Nie słyszę różnicy ,żadnych świstów turbiny (na youtube masz filmiki jak pracuje tds bez kata) , faktycznie silnik odżył słychać jak mruczy , osobiście nie żałuję decyzji . To tak jak byś oddychał w masce przeciw gazowej a potem byś ją zdjął.
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.