Skocz do zawartości

wp_wojtek

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wp_wojtek

  • Urodziny 01.02.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e34 525 tds touring 1993r. M51D25
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia wp_wojtek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kolego, sprawdź kopułkę czy nie jest gdzieś wypalona a następnie silniczek krokowy... może jakiegoś syfa ma czy coś podobnego (często wystarcza go tylko przemyć jakimś rozpuszczalnikiem czy bęzynką). Sprawdzałeś wiece?
  2. prawdopodobnie padł mi element kontroli temperatury w nastawniku... ale potrwało grzebania kilka miesięcy zanim doszedłem o co chodzi a żadnego info na necie nie znalazłem na ten temat. Musiałem elektrykę prześledzić dużo schematów i przegrzebać cały silnik... pozdro
  3. nie podłączałem ale podmieniłem czujnik temperatury w nastawniku i jak narazie chodzi. Jeszcze nie skręciłem całości (kolektor ssący itp.) i na miejscu chodzi spoko nie gaśnie... najgorsze to że potrwało to 4 tygodnie grzebania i sprawdzania elementów. Książkę z tego mogę napisać... masakra
  4. już wiem że nie pasuje... sprawdziłem :) pozdro...
  5. wp_wojtek

    [E34] 525TDS - nastawnik?

    Witam, Podejdzie nastawnik z omegi do bmw? widziałem że różnią się wyjściem na przewód powrotu paliwa... i numerkiem. w BMW miałem 94 a opla ma 91 chyba. z góry dzięki za info.. pozdro
  6. Witam, ostatnio uszczelniałem pompę wtryskową(wymiana kompletu uszczelek itp.) i po zmontowaniu mam problem, gasnie mi po kilku minutach pracu jak złapie temperature a potem problem z odpaleniem. Następnie dalej gasnie po 30 sek. pracy na wolnych obrotach, mimo jak gaz wcisnę to też zdycha.... Wcześniej też miałem problem, jak potrzymałem go na obrotach lecz teraz mi się problem pogłębił bo gaśnie nawet podczas pracy na wolnych obrotach. Co może być przyczyna? wie ktoś może, maił może podobny problem? Podejrzewałem czujnik położenia wału lecz podmieniłem i dalej to samo. Na myśl mi się nasuwa jeszcze wtrysk sterujący lub czujnik na dole pompy(elektrozawór regulatora wtryskiwacza) albo przestawiony nastawnik ale chyba wtedy by nie gasł... chyba
  7. przepływomierza nie mam chyba, a grzebałem kilkukrotnie maską. Przewodziki przepatrzę w najbliższym czasie ale wydaje mi się że tam wszystko ok
  8. Mam TDS'a, jeżdżę na codzień do pracy, nie ma problemów żadnych. W zimie przy -30 odpalił od kopa i za jednym podgrzaniem świec. Na ciepłym także nie mam problemów z odpaleniem. Jedynie co pojawił mi się teraz problem że nie chce przyspieszać ciągiem powyżej 150km/h tylko skokowo to robi ale to coś z elektryką. Na 20 lat może coś szwankować, ma prawo. Do tej pory jedynie elementy eksploatacyjne wymieniałem, płyny, hamulce czy zawieszenie. Zapomniałem, jeszcze opony :) Fura jest spoko
  9. nie miał ktoś takiego przypadku? Nie wiem właśnie gdzie tego szukać, czy pompa, czy czujnik wtrysku sterującego, czy gdzieś komputer świruje albo inny element elektryczny. Dzieje się tak tylko po przekroczeniu 150km/h, przy mniejszych prędkościach nie ma problemu.
  10. też tak miałem ale dławiła mi się przy dłuższej jeździe na wyższych obrotach... przy szybszym wyjściu z zakrętu pociągłem ją do 4 tys na dwóch biegach i na trzecim wyskoczył wtrysk i zdechła. Nie mogłem odpalić przez kilka minut, tak jak by paliwo cofnęło czy coś ale ostatnio zdemontowałem zaworki jednokierunkowe co miałem zamontowane(może przycinały się czy coś) i jak narazie nie zaobserwowałem takiego efektu, może zacinały się lub za wielki opór robiły na drodze dopływu paliwa. Napisałem na forum kilka dni temu post że auto mi nie chce jechać powyżej 150km/h ale nikt nie odpisał i próbuje kombinować samemu bo nie mam zamiaru żadnemu płacić za robotę przy swojej furze. sprawdź układ paliwowy i drożność dolotu do pompy i powrotu do baku, miałem też tak ostatnio że na siateczce przy pompie w baku nazbierało się tyle syfu że nie miał jak paliwa ciągnąć. Wiekowe auta i trzeba kombinować :D
  11. sprawdzić filterek możesz, wylać i zobaczyć co z niego wycieknie... jak mi pompka w baku padła to nie mogłem odpalić, a poza tym podobno tylko chodzi jak się "żyd" świeci na desce choć nie zaszkodzi jej wymontować i sprawdzić co w trafie piszczya a to nie dużo roboty i bezkosztowa... jak tu będzie gitara to trzeba paczyć dalej
  12. Witam, szukałem ale nie znalazłem takiego przypadku, więc mam pytanko do forumowiczów o moim przypadku: Po przekroczeniu predkości 150km/h, czasami jest to 160 a nawet 180... silnik tak jakby łapał mi odcięcie i zaczyna zwalniać o 2-3km po czym zaczyna ciągnąć dalej - wszystko oczywiście mając pedał w podłodze. Przyspieszając za pomocą tempomatu jest taki sam efekt. Miał ktoś z was taki przypadek? nie wiem za co się łapać a mam kilka nasuwających się pomysłów co może powodować taki rezultat
  13. hejka, sory... ale wtrącę się w dyskusję... Co to auta to ja mam TDSka i śmiga jak trzeba(oczywiście e34) a bzdury na forach wypisane to sporadyczne przypadki gdyż te silniki robią kosmiczną ilość km bez napraw w porównaniu do innych motorów. Trzeba wyprzedzić przy 80-100 km/h na 5 biegu to nie trzeba mieszać w skrzyni tylko gaz i się zbiera. A co do kupna auta to PODSTAWA szczęście do właściciela i że nie kombinuje żadnej machlojki gdyż jak dba o auto, wymienia płyny, oleje i filterki na czas to następny właściciel ma szczęście i większą pewność ale... to nie da się wykryć gdyż łatwo teraz podrobić książki serwisowe itp. ale druga sprawa, że niektórzy przy swoim aucie robią sami i na to nie mają papierów ani pieczątek w książkach. e36 to BeeMWu serii 3 czyli trochę niższej klasy, bardziej kompakt a e34 to 5tka czyli limuzyna... czy chcesz wygodę czy furę do zapierdzielania pozdro...
  14. i jak? zna ktoś jakieś info o większym IC do TDSa? Pozdrawiam
  15. słyszałem a raczej cos pisało na forum BMW-klub.pl o tym. Nie czytałem dokładnie ale podobno e36 ma wiekszy i to sporo. Z demontarzem nie ma problemu, trzeba tylko zderzak odkrecic. Z tego co wiem jak załozysz wiekszy to musisz turbo podkrecic bo turbooodziura bedzie kosmiczna mimo że i tak jest spora. Jak znajdziesz konkrety to daj znac bo jestem zainteresowany...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.