Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś wie z szanownych forumowiczów co odpowiada za podtrzymanie pamięci takich informacji jak, licznik kilometrów dziennych

dane dotyczące spalania średniego, dystans do przejechania na pozostałym paliwie, data, oraz godzina. :?:

A więc tak kilka miesięcy temu po wejściu do auta zobaczyłem że nie ma godziny daty i wymienionych wyżej wartości nastawiłem to i było ok aż do dzisiaj.

Auto stało od niedzieli jeżeli to ma jakieś znaczenie, rano znowu brak godziny itd. ustawiłem pojechałem do pracy, po pracy znowu nie ma nic a więc ustawiam

jadę do domu auto stoi może 40min, wsiadam ale godzina działa i wszystko inne też, jadę do sklepu wracam za 20min i znowu nic nie ma :duh: i znowu ustawianie

jadę do kumpla po godzinie wsiadam i znowu to samo :mad2: .

Niby nic ale to przypomina mi procedury startowe przed lotem samolotem :lol: dodam że kasuje się również odblokowane wcześniej dodatkowe funkcje OBC.

A dodam że radio i stacje które mam zapisane i inne rzeczy nie ulegają skasowaniu, tylko to co wymieniłem wyżej.

Dzięki za podpowiedzi i Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Z tego co kojarzę to w zegarach są 2 kondensatorki czy nawet akumulatorki, które służą do podtrzymania pamięci. Jak znajdę foto to wkleję
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A czy one mogą się poprzez to że auto nie było używane klika dni i było zimno rozładować http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Przekopałem parę wcześniejszych tematów z forum i koledzy pisali że wspomniane "bateryjki" były stosowane w starszych modelach. Tutaj niby powinno być podtrzymanie za pomocą prądu z aku tak samo jak pamięć w radio. Więc bezpieczniki do sprawdzenia lub wtyczka zegarów. Najgorsza wersja to usterka samych zegarów, a wtedy tylko wymiana na inne
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź, zobaczę co będzie dalej licznik miałem naprawiany (wymiana taśmy) i jest na gwarancji więc rozkręcanie go

nie wchodzi w grę. Zadzwonię najwyżej tam gdzie go naprawiałem może oni będą coś wiedzieć.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Dzisiaj nie skasowało się nic, ale godzina po wyjęciu kluczyka cały czas zostaje taka sama i zegarek

rusza dopiero po włożeniu kluczyka do stacyjki.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podpinam się pod temat.

Wiecie może dlaczego w małym OBC jak ustawie sobie wyświetlanie np. spalania średniego podczas jazdy, to jak wyłączę zapłon, wraca mi na temperaturę zewnętrzną i znów podczas jazdy muszę przełączać na spalanie. Jest ok podczas jazdy a jak znów wyłączę zapłon, to wraca na temperaturę. O ile się dobrze orientuję, to powinno zostawać zawsze na ostatnim ustawieniu. Dodam jeszcze, że nic mi się nie kasuję, tylko taka dziwna przypadłość. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano
Podpinam się pod temat.

Wiecie może dlaczego w małym OBC jak ustawie sobie wyświetlanie np. spalania średniego podczas jazdy, to jak wyłączę zapłon, wraca mi na temperaturę zewnętrzną i znów podczas jazdy muszę przełączać na spalanie. Jest ok podczas jazdy a jak znów wyłączę zapłon, to wraca na temperaturę. O ile się dobrze orientuję, to powinno zostawać zawsze na ostatnim ustawieniu. Dodam jeszcze, że nic mi się nie kasuję, tylko taka dziwna przypadłość. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Mam to samo, tylko u mnie nie wyświetla się nic. Kiedyś jak sobie ustawiłem zegarek, to po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu miałem znowu to co ustawiłem ostatnio. Teraz mam pustą plamę. Niby nic, ale trochę wkurza jak trzeba wciskać przycisk żeby ponownie zobaczyć godzinę. Może ktoś ma jakiś pomysł?

Opublikowano
A ja mam pytanko jak zrobić żeby na zegarach wyświetlała się godzina? Bo u mnie jest tak: spalanie, dystans do przejechania, średnia prędkość i chyba to wszystko.
Opublikowano
Na małym OBC chyba nie ma godziny. Ja mam temperaturę, średnie spalanie, dystans do przejechania na paliwie w zbiorniku, średnia prędkość i nic. Zauważyłem też że poza brakiem możliwości pozostania na ostatnim wyświetlanym parametrze, mam jeszcze blokadę OBC mimo odblokowania. Za każdym razem jak sobie odblokuję, to mi się blokuje po wyłączeniu zapłonu.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

krys32 musisz wcisnąć na dłużej BC przy kierunkach. Jak pojawi się napis prog to wtedy klikaj na radiu rzeczy które chcesz i w jakiej kolejności wyświetlać pod przeciskiem BC na kierunkach. Jak już uznasz że jest tak jak chciałeś wciskasz set.

 

Żeby zaprogramować zegarek i datę to musisz na radiu kliknąć na przycisk z zegarkiem chyba, albo od razu set i wtedy możliwość zegarka i daty się pojawi.

 

 

Pozdro

Opublikowano

Ja gdzieś wyczytałem że to mogą być uszkodzone zegary.

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Witam. Miałem podobną przypadłość i winę wtedy ponosił wyładowujący się akumulator. Kasował mi się wtedy przebieg, godzina w radio i wszystkie dane w BC. Wymieniłem jeża i naprawiłem regulator napięcia alternatora, podładowałem akuma i tymczasowo mam problem z głowy ;) Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.