Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeżeli wie ktoś jak zachowuje sie gaz zwykly przy tym motorze to prosił bym o jakieś informacje bo chciał bym załorzyć gaz do tego modelu a nie stac mnie na sekwencje za 5tys pln,z góry dzieki.Może być na e-mile;[email protected]
Opublikowano

speed chciałbym tylko zauważyć że posiadasz silnik M20 a kolega pisze o M50.

Ja jednak na twoim miejscu bym się sprężył i założył ta sekwencje....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Pozwolę sobie przenieść ten wątek do najbardziej odpowiedniego działu.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
jezeli masz dobrego gazownika to mozesz smialo zakladac, instalacje zalozylem pol roku temu ( druga generacja ) zrobilem juz ponad 15000 tys km. i zadnych problemow ,nie mialem ani jednego strzalu ,spalanie w normie. Tak samo jak ty mialem duze obawy co do gazu ale zaryzykowalem i nie zaluje , dodam ze mam ten sam silnik M50
Opublikowano
Ja mam u siebie w M50 gaz II generacji i od półtora prawie roku spisuje się super zero wystrzału itp. choć już niedługo gdyż zostanie wyciągnięty a silnik zmieniony na większy a gaz będe wtedy używał tylko w kuchni.
Opublikowano

Witam ,

Ja posiadam BMW 525i 24V Vanos z 92/93r i jest to silnik M50. Założyłem rok temu do niego gaz zwykły z komputerem za 1500zł i jestm bardzo zadowolony. Nigdy nie zdarzył mi sie wystrzał czy coś takiego a przejechałem juz od chwili założenia instalacji LPG ok. 15 tyś. km.

Jeśli gazownik wie co robi i dobrze założy oraz ustawi taką instalację, a Ty pamiętasz o wymianie świec to nie powinienes mieć problemów. Samochód zachowuje sie bardzo dobrze, nie ma falujących obrotów i osobiście jak najbardziej polecam taka instalację do tego konkretnego silnika 2,5l 24V na vanosie.

Wiadomo, zaraz odezwą się głosy że tylko instalka 4generacji jest słuszna i wogóle, ale gdy nie masz na to kasy to śmiało zakładaj taką jaka ja mam i będziesz bardzo zadowolony.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Popieram montaż zwykłej instalacji jak najbardziej.

 

Założyłem nową instalacje II generacji dokładnie BRC Hevy Just za 2500 zł. Zrobiłem na niej 1200km i ani jednego wystrzału, problemu z odpaleniem, czy innego. Spalanie mam w normie i jestem zadowolony (spala mi prawie tyle samo co bęzyny). Jezeli chodzi o ten rodzaj silnika, swietnie sie on spisuje ze zwykła instalacją. Co innego z 3,5 litrowym silnikem, ale ten nadaje sie idealnie. Oczywiscie do tego odrazu nowe swiece, w moim przypadku dedykowane NKG (uwarzam ze sa bezkonkutrencyjne w tej klasie cenowej).

 

Dobrze jest zakładając sobie instalacje, zarzyczyc montarz reduktora po stronie kolektora ssacego. Wiekszość warsztatów montuje redukot po przeciwnej stronie. Twierdząc, że nie ma miejsca z tamtej strony, i ciągna potem długi przewód przez cała komore silnika doprowadzając gaz do mixera, co jest wielkim błędem. Najprostrzym i najlepszym wyjsciem jest wymontowac orginalną puszke filtra powietrza i w jego miesce wstawic reduktor, a zamiast zwykłego filtra załozyc stożek. Droga gazu od refuktora do mixera jest znacznie któtsza, co objawia sie szybszą reakcją auta na gaz. Auto nie jest tak muliste jak przy tak długiej drodze do mixera i nie ma problemów ze strzelaniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.