Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie czy posiada ktoś jakiś fajny schemacik do zamontowania stożka bo miałem jakiś czas ale mi się grzał a to nie oto chodzi. Narazie nie mam w planach dziurawić maski na wlot a ciężko inaczej dostarczyć dużej ilosci zimnego pow.
Opublikowano
musisz filtr oslonic od silnika kawalkiem docietej blachy aluminiowej a do stozka doprowadz powietrze taka aluminiowa rura dostepna w sklepach budowlanych.oczywiscie jezeli widzisz sens posiadania stozka
Opublikowano
mialem niedawno stozek a wniosek jaki wyciaglem podczas posiadania jego---to nigdy wiecej stozka :cool2:

 

a dlaczego jeżeli moge zapytać. Jak po mojemu to auto wydawało mi sie elastyczniejsze dopuki filtr sie nie grzał bo potem była już lipa

Opublikowano
w niskim zakresie obrotow byl slaby(tracil moment) nawet czasem jak ruszalem bez gazu do gasl,a druga sprawa to jak go zdjalem to sie przerazilem stanem przeplywomierza,kurz brud itp.Poza fajnym dzwiekiem ,wygladem to same wady ale to moje zdanie , pozdrawiam
Opublikowano
I tu Daniel ma racje. Montowanie stozka to nic innego jak niszczenie przeplywomierza na wlasne zadanie.

 

slusznie. I chyba niema co po raz 100 poruszac tego tematu. Jak ktos chce to ma. gdyby stozek byl taki rewelacyjny to bylby montowany fabrycznie.

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Amen.

Fabryki się nie "poprawia", zwłaszcza takiej jak BMW :modlitwa:

 

Racja ale w niktórych sytuacjach jak np. montaż LPG w V12 nie ma innego wyjścia :cry2:

Opublikowano

Przepraszam, może to nie będzie miłe i będe miał wielu przeciwników, ale gaz i BMW...... ja wiem koszty eksploatacji itp, ale TO JEST BMW Koledzy jeżdżę tą marką od lat dziewiędziesiątych i bywało różnie z finansami a bywało bardzo źle, ale nigdy tego nie zrobiłem . Chyba włożyłem "kij w mrowisko"ale trudno.Powtarzam ,rozumiem, że koszty eksploatacji w naszym kraju są jakie są ale.......NIE

Pozdrawiam

BMW i bassety to moja miłość
Opublikowano
Przepraszam, może to nie będzie miłe i będe miał wielu przeciwników, ale gaz i BMW...... ja wiem koszty eksploatacji itp, ale TO JEST BMW Koledzy jeżdżę tą marką od lat dziewiędziesiątych i bywało różnie z finansami a bywało bardzo źle, ale nigdy tego nie zrobiłem . Chyba włożyłem "kij w mrowisko"ale trudno.Powtarzam ,rozumiem, że koszty eksploatacji w naszym kraju są jakie są ale.......NIE

Pozdrawiam

 

Jak najbardziej się zgadzam ale... pod warunkiem kupna nowego auta. Bo jak Cię stać na 200 tys stać Cię na paliwo.

Ale niestety moje autko ma 15 lat. Nie jestem kolekcjonerem i samochód służy mi do jazdy nie do oglądania a że cenię wygodę i kocham klasyczne kształty wybrałem BMW.

Piszesz "ale gaz i BMW......" a widzisz różnicę w zagazowaniu np Toyoty, VW lub Mercedesa ? Nie wiem czy LPG jest czymś wstydliwym bo w takim razie wstydzić powinno się 80 % kierowców BMW (powyżej 10 lat) :mrgreen:

Opublikowano
Miałem kiedyś E30 2,5 i walczyłem ze stożkiem. Efekt był mizerny. Generalnie odradzam. Walkę zakończyłem na standardowym K&N.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Przepraszam, może to nie będzie miłe i będe miał wielu przeciwników, ale gaz i BMW...... ja wiem koszty eksploatacji itp, ale TO JEST BMW Koledzy jeżdżę tą marką od lat dziewiędziesiątych i bywało różnie z finansami a bywało bardzo źle, ale nigdy tego nie zrobiłem . Chyba włożyłem "kij w mrowisko"ale trudno.Powtarzam ,rozumiem, że koszty eksploatacji w naszym kraju są jakie są ale.......NIE

Pozdrawiam

 

Nie zgodze sie z tym że do BMW nie powinno się montować instalacji gazowych ,w żadnym przypadku instalacja gazowa nie przyczynia się do skrócenia życia silnika a wręcz przeciwnie powoduje nawet jego wydłużenie. Jest to spowodowane przede wszystkim składem chemicznym paliwa, co widoczne jest podczas spalania ? czystość spalin ? mniej zanieczyszczeń. Kolejnym warunkiem jest prawidłowy dobór instalacji oraz póżniejsza jej eksploatacja.

 

 

Cytat zaczerpnięty z internetu :

Skład spalin gazowych

Korzystniejszy ekologicznie skład spalin gazowych potwierdzają wszelkie dokonane pomiary w tym zakresie. Można łatwo wykazać to już za pomocą warsztatowego analizatora spalin, dokonując pomiaru związków toksycznych zawartych w spalinach podczas zasilania benzyną i gazem LPG lub CNG. Zawartości związków: CO, HC i NOx w spalinach (przy prawidłowo zamontowanej, skonfigurowanej i wyregulowanej instalacji gazowej) są znacznie niższe. Nie występują związki siarki i ołowiu, ponieważ paliwa gazowe nie zawierają związków ołowiu, dodawanych do benzyn m. in. w celu zwiększenia liczby oktanowej.

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano
A ja się zgodzę z prostego powodu. Autopsja. W 1999 roku kupiliśmy ze znajomym po 540. Obydwie 1994. Obydwie w automacie... nawet obydwie w tym samym koszmarnym kolorze... Różnice były jedynie w wyposażeniu: ja miałem tylną roletę elektr. + boczne, on fotele reccaro itd... Samochody jeździły identycznie. Ja jeździłem przez 5 lat na benzynce o On wrzucił sekwencję zaraz po kupnie. Pod koniec zeszłego roku je sprzedawaliśmy... Różnica była taka jak między 525 i 540 (obydwa na PB). Może przypadek... ja jednak jestem innego zdania...
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.