Skocz do zawartości

320d wyciecie katalizatora - kilka pytan PO ...


zabaa1984

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka... Dziś wycielem pierwszy katalizator i wspawałem rurke oraz nowe polaczenie elastyczne ale mam kilka pytan ....

 

Wyczytalem na forum ze po wycieciu bedzie slychac turbine i faktycznie przy wkrecaniu na obroty slychac ja i jerst git ale jak juz puszcze gaz to slychac jeszcze taki delikatny swist jak by samolot kolowac i slychac go moze przez jakies 30 sek... czy to normalne ?

 

Wyczytalem tez ze ktos wycia 2 katalizatory i koncowy tlumik, ogolnie zrobil caly przelot.... Ja wycielem dopiero piwrwszy katalizator i mam zamiar wyciac drugi ale jak dojdzie mi tlumik w krztalcie katalizatora, dotego zastanawiam sie czy nie wyciac jeszcze koncowego tlumika i zalozyc jakis sportowy/ przelotowy taki z allegr za 200zl ...

Czy nie bedzie za glosno ??

 

Zauwazylem tez ze mam na kacie wybita date 03/06 oraz polaczenie elastyczne bylo juz z plecionki i zauwazylem ze od strony wlotu w srotku kat jest zagiety, ma kreske 3cm ... skad ona sie wziela czyzby cos sie wczesniej urwalo ??

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wyciete dwa i jest gitara. Tez slychac u mnie lekki swist. Co do tego tlumika to jest gdzies na forum temat jak to chodzi. Zalezy jaki tlumiczek zalozysz. Mogles od razu dwa wyciac tzn ten od razu za turbo ja akurat wysypalem jego zawartosc, a puszka zostala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie ten przy turbo wycielem, na drugi mi braklo czasu poza tym zamowilem przelotowy w ksztalcie kata aby wstawic go zamiast drugiego kata....

 

Do tego bylem teraz jeszcze sie przejechac i swist jest pozytywny ale na postoju tez delikatnie cos swiszczy i wlasnie nie wiem czy tak powinno byc ....

 

A jezeli chodzi o tlumik to myslalem nad takim jakims przelotowym z allegro do 200zl ...

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

WITAM

Mam PROBLEM - 2 SPRAWY:

Problem z Odpalaniem auta gdy jest rozgrzany silnik.( kręci nawet przez ok.8 sekund zanim odpali - gdy jest zimny nawet przy temperaturze minus 15 to odpala od razu) Zrobiło się to po wycięciu KATA i wstawieniu zwykłego przelotu coś w rodzaju strumienicy.

Wymieniłem KATA bo już był rozerwany w połowie i gościu powiedział ze nie da się spawać tego kata.

Ponoć to jakaś SONDA LAMBDA coś mi o uszy się obiło....

 

i druga Sprawa to że

Może ktos się orientuje co mam zrobić bo teraz znowu mi rozerwało te Strumiennie.

Bez sensu..... to coś jest nie tak z całym wydechem..? ze tak to rozrywa w tym samym miejscu KATA i Strumiennie ?

http://s1.fotowrzut.pl/YV5I1K9IGN/1.jpg

 

Jeszcze jedno poduszki silnika mam do wymiany i mi strasznie drga tłumik jest z tym jakiś związek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś strumienice :duh: a magnetyzery też masz ?

 

wyrzuć badziewie które wstawiłes, i wstaw zwykłe rurki albo puste puszki po katalizatorach.

 

Nie wiem czy masz sonde w wydechu, chyba dopiero koło 2003/4 zaczynały być ale moge się mylić. Co do trudnego odpalania na ciepłym to czujnik wału chyba za to odpowiada. Bo jest jeszcze czujnik połozenia wałka rozrzadu.

 

Jak drga cały silnik to i wydech drga. Ale sam wydech drga jak jest cos z nim źle zrobione i się pręży wszystko.

 

Skad ty masz tyle rdzy na tym tłumiku ? mam 2 lata starsze auto i ani jednej takiej plamki jak u ciebie :cool2:

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozgrzany to czujnik impulsów wałka rozrządu padnięty. Po co wstawiałeś strumiennice do turbodoładowanego silnika?? Wytnij to i wstaw zwykłe przelotowe rury.

o szok... to co to jest cos tragicznego ?

jak wpisac na allegro te częsc to jest ta czesć NR: 7 506 273 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak nic nie zrobię i bede tak jeździł ? to są tego jakies konsekwencje ?

bo sprzedawca ma ten czujnik swag 61 zl albo Febi 80zl to napewno takie tanie jest? czy chodzi o cos innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sie okazało to przyczyna tego to Kod 4B90 czyli trzeba szukać przyczyny

-pompkę podprogową,

-czujnikiem cisnienia na szynie

-regulator cisnienia

-czujnik wałka rozrządu

itp oby to nie od wtryskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.