Skocz do zawartości

[520] M52B20 zbyt bogata mieszanka


M16H4L

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z bmw e39 520 1996, otóż auto na zimnym silniku przy przegazowaniu kopci na czarno, ponadto na stacji diagnostycznej analizator wykazał zbyt bogatą mieszankę. Dołączam zrzuty z INPA. Napięcie sond lambda przy wolnych obrotach ok 4.98V przy przegazowaniu jak na zrzutach. Proszę o pomoc. Dodam, że INPA pokazuje 1 błąd: 100 selftestecu. http://img28.imageshack.us/img28/2524/inpaloader2.pnghttp://img594.imageshack.us/img594/6057/inpaloader3.pnghttp://img841.imageshack.us/img841/6913/inpaloader4.pnghttp://img248.imageshack.us/img248/9043/inpaloader5.png Edytowane przez M16H4L
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przyczyna to zapewne było kiedyś tam dłubane i jest źle złożone

I nie musi być to przyczyną tego kopcenia i składu mieszanki ale popraw to to nie poznasz auta.

A czy były jakieś błedy zapisane?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

aha.

Czyli całkiem mozliwe , że pada ci sterownik silnika.

Ale tu pewności nie mam.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DME nie jest drogi, ale jak juz to podmien z kims. Lambdy na wolnych obrotach powinny oscylowac. Jak masz caly czas jedna wartosc, to cos jest nie tak. Na pierwszy ogien powinny isc sondy lambda. Na zimnym siniku powiny wzbudzic sie po kilkudziesieciu sekundach i oscylowac. U Ciebie wszystkie adaptacje sa na zero, wiec tutaj tez moze byc cos nie tak. Zerowanie adaptacji to np efekt odlaczenia przeplywki. Przeplwyka przy wolnych obrotach powinna miec napiecie 0,7-0,9v a u Ciebie jest nieco mniej, wiec tu tez moze byc problem. DME faktycznie moze byc przyczyna tych psikusow, bo jesli faktycznie mialbys za bogata mieszanke, do adaptacje powinny ostro minusowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Wstawiam tu swoje screeny, ponieważ też mam problem z brakiem mocy szczególnie w przedziale 1500-2000 obr./min a mnie te wartości z INPy nic nie mówią :(

 

http://img404.imageshack.us/img404/8559/analog1.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/6114/analog2e.jpg

http://img715.imageshack.us/img715/4862/analog3o.jpg

 

 

napięcia na sondach powinny reagować na przegazowanie na postoju??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.