Skocz do zawartości

E39 523i Nie pali na jeden cylinder, telepie INPA


lukiskwuki

Rekomendowane odpowiedzi

Siema , potrzebuje pomocy w wykryciu usterki, obawiając się nawet poważniejszej naprawy . Ale do rzeczy chodzi o to że w trakcie jazdy bumka zaczela mi szarpać a gdy stanołem mocno nią telepało, ewidentnie nie chodzi na wszystkie gary, odłączyłem przepływomierz na chwile ale nic to nie dało , dzisiaj podlaczyłem inpe i wygląda to tak

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/v/555115_513000575416986_1884002790_n.jpg?oh=5d721be1293856cf345259917caea8e6&oe=51369B3F&__gda__=1362619998_2f5b92ed2303476893805968fe4d0367

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/v/486655_513001065416937_638566818_n.jpg?oh=74750ca0a944fc6d3801debb5c2d6768&oe=513706BC&__gda__=1362626761_185a8f583f60ea5a30dc829093671e07

 

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/v/429636_513001385416905_875428676_n.jpg?oh=4576608c499a1539b4d8fd13b9b6091f&oe=513700C5&__gda__=1362614576_4f40cb869541699a6b0cca277fac3f4c

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/v/602223_513001428750234_1924280049_n.jpg?oh=378a8035ab0320a90148058db9ed04b4&oe=51372D37&__gda__=1362625046_08d769d20ae6888c72e8421b8c032e70

 

 

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/v/555218_513001575416886_1716585101_n.jpg?oh=d73ae7278c9840efb8c67fc72de764da&oe=51368B36&__gda__=1362590999_0e859607161c181138c6ddb27b4b6835

 

 

 

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/v/421901_513001522083558_300566996_n.jpg?oh=bea210284c3ce7559e32e9453c764822&oe=51368F5A&__gda__=1362604399_ea6842783a58aae7514ae9ba7390aeb8

 

 

 

dzisiaj założyłem nowe świece oraz gumki od cewek, cewek jeszcze nie podmieniałem, ale martwię się że to może zawór się nie domyka lub coś podobnego do tej pory było z silnikiem naprawdę nienagannie odma wymieniona czujnik wału też

 

doradźcie coś , pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odchylenie moze byc z kilku powodów

kompresja

paliwo

iskra

 

zaczniemy od iskry wyciagasz cewke podłanczasz starą świece (ale sprawną) podłanczasz do cewki i przytykasz do masy krecisz rozrusznikiem i sprawdzasz czy sie pojawia iskra. Jak nie to zmieniasz cewke z innego cylindra i to samo

 

paliwo mozesz wykrecic świece pokreć kilka raz rozrusznikiem z dziury po świecy poczujesz benzyne jak nie to wtrysk nie dziala

 

kompresja tu przydałby sie przyżad do mierzenia kompresji

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kabel od gazu, to podlacz sie do sterownika i np w stagu widzisz czasy wtrysku, po tym poznasz czy komp podaje poprawny sygnal do wtryskiwacza. Jesli czasy wtryskow na pb i lpg beda zblizone, to mozesz wyeliminowac uklad wtryskowy. O ile mozliwe byloby uwalenie wtrysku pb, to jesli sterownik wyswietla czas wtrysku gazowego, wtrysk powinien pracowac. Ja bym w takim razie skupil sie na iskrze. Oczywiscie moze byc kompresja, ale do swiecy latwiej sie dobrac. Jak sprawdzic to juz sie dowiedziales.

 

Ja mialem tak kiedys, ze zle polutowane kable od sterownika lpg uwalily mi DME i sprawe rozwiazala tylko wymiana, ale to bylo widac ladnie na kompie gazowym bo czas wtrysku byl 0. Ostatnio podpinalem klienta, ktory mial ten sam problem. Auto nie chodzilo na jeden gar, bledy podobne co u Ciebie. W sterowniku lpg wszystko ok, okazala sie spalona cewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Uwalony wtrysk benzyny może lać nawet gdy auto chodzi na gazie.

W poprzednim silniku miałem uszkodzony wtryskiwacz.

Brakowało mu "spodu". Musiało to zwyczajnie odpaść.

 

Wtryskiwacze nie sa niezniszczalne.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Koszt to jedno a znaleźć przyczynę to drugie, Zapewne przepaliła się uszczelka pomiędzy cylindrami.

A czemu sie przepaliła????

A koszt zależy od tego kto to bedzie robił.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to że od przegrzania poszła uszczelka bo widział byś ze odchodzi od pionu tylko chodzi o to że gdyby miał już uwaloną uszczelkę to raczej byś widział wiele niepokojących objawów. Ja obstawiam raczej na zawór. Ale nic nigdy nie wiadomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe. Tak byś dał głowicę do planowania wymiana uszczelniaczy etc (bo warto) nowa uszczelka i skręcanie. Przy zaworze masz prócz roboty zaworu(ów) wszystko co przy uszczelce. Znajdź dobrego mechanika kto złoży dobrze głowicę i ustawi vanosa. Bo z tym drugim mogą być szopki co u niektórych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.