Skocz do zawartości

Ile ma być napinaczy paska klinowego w M43????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Robiłem ostatnio wymianę paska klinowego wszystko poszło ok pasek nowy siedzi ładnie ale potem patrzę w ksiązkę a tam na rysunku są dwa napinacze paska a u mnie jest tylko jeden! i wszysko chodzi ok. pytanie czy były takie wersje z jednym napinaczem czy może poprzedni własciciel odkęcił ten drugi???????? :jawdrop:
DARK SIDE OF POWER!
Opublikowano
Myślę, że odkręcił, bo był zużyty. Ja jeżdżę już ze dwa lata bez górnego napinacza (koło alternatora) i wszystko jest w porządku. Wykręciłem go, bo strasznie "jargotał". Pasek chodzi równo, jest odpowiednio napięty i na razie chyba go nie wymienię. Jedna uwaga - ja mam silnik benzynowy 1,8 i nie wiem, czy u Ciebie jest tak samo.
Opublikowano
panowie ale w tytule macie napisane silnik M43!!! a ten silnik nie ma paska tylko łańcuch... pasek był w M40
Autor co prawda źle się wyraził z tym "klinowym" bo to jest pasek wielorowkowy, za to ty już całkiem nie zrozumiałeś posta.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Robiłem ostatnio wymianę paska klinowego wszystko poszło ok pasek nowy siedzi ładnie ale potem patrzę w ksiązkę a tam na rysunku są dwa napinacze paska a u mnie jest tylko jeden! i wszysko chodzi ok. pytanie czy były takie wersje z jednym napinaczem czy może poprzedni własciciel odkęcił ten drugi???????? :jawdrop:

ja mam m43 i mam jeden napinacz.pozdro

Opublikowano
a pasek nie jest wielorowkowy tylko WIELOKLINOWY,jeśli mamy bć tacy perfekcjoniści w nazwach :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.