Skocz do zawartości

e46 320d 150km siadl alternator a teraz nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam taki problem - autko z 2003 roku. Nie było ładowania - alternator wymieniony lecz auto nie odpala. Błędów było masa ale po wykasowaniu jest cisza a auto nie odpala. Próbowałem innym kluczykiem i to samo. Co moze być nie tak ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

A naładowałes z powrotem akumulator po wymianie alternatora?

 

Taka teoria

Nie bylo ladowania akimulator padl, wymieniles alternator i zapomniales naladowac xd

Opublikowano

kreci ale nie odpala czy nawet nie kręci ? podaje paliwo w ogóle ? w dieslu łatwiej bo tylko paliwo trzeba podać wiec jak podaje paliwo to musi zagadać skoro błędów brak.

 

Proponuje metode może nie najbardziej fachową ale popsikaj w dolot czymś łatwopalnym :D plak, samostart, lakier do włosów :D

szukam
Opublikowano

Silnik normanie kreci ale nie pali.

 

Z plakiem jutro powalcze. Tylko dlaczego coś z paliwem mogło sie stać? Przecież tylko prądu nie było a nie paliwa. ?

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
zobacz czy paliwo podaje. Czy pompka pracuje po przekreceniu zaplonu. Moze być przyczyna przypadkowa ze coś jeszcze padło w tym samym czasie :)
szukam
Opublikowano

Kluczyki juz wszystkie jakie mam sprawdzalem wiec to raczej odpada.

Na kompie pokazuje blad zwiazany z paliwem - pompka dziala - slychać jak paliwo krąży. Na Plaku juz prawie odpaliło wiec coś bedzie z paliwem. Mogło sie coś popsuć na listwie ciśnienia? Jakis czujnik?

 

Dodam że auto staneło po przejechaniu 1,5km i już nie odpaliło. Nowy alternator jest ok.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na kompie pokazuje blad zwiazany z paliwem

 

Czy ten błąd to 4B90?

 

Bo ten błąd 4B90 rail-pressure monitoring on engine start, czyli za niskie ciśnienie paliwa na szynie CR przy rozruchu, jest to spowodowane puszczaniem paliwa w wężyki przelewowe zamiast w cylindry (WALNIĘTY WTRYSK), taki błąd też wyskakuje jak walnięty jest czujnik ciśnienia paliwa lub zawór ciśnienia paliwa no i przy wadliwej którejś pompie.

 

Może też być zwykła typowa wada, czyli pompka w zbiorniku... ile masz paliwa, jest mniej niż ćwiartka zbiornika? jak tak, to dolej do połowy i może będzie git...... słynne 15 litrów..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Krzysiek - dzieki. Problemem było mało paliwa w baku - tzn bylo na tyle ze rezerwa sie nie swieciła. Dolałem 10 litrow i auto zapaliło bez problemu. Masarka. Wiec pompka w baku do wymiany.

 

Jeszcze raz wielkie dzieki.

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spoko, częsta wada w bmkach, nie tylko w e46.

Wymiana nie jest ciężka, ale śmierdząca, szykuj od razu najgorsze ciuchy, a po robocie do kosza z nimi.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.