Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem posiadaczem bmw 520 e34 z silnikiem 12 zaworowym i teraz mam pytanie co musze wiedziec chcac wymienic silnik na 2 litry ale 24 zawory (ewentualnie 2.5l 24 zawory) posiadam zwykłą instalacje gazowa i metalowy kolektor

 

pozdrawiam:

wookash_x

Opublikowano

Za duzo roboty. Wymiana silnika, kabli, komputera, tam jest plastikowy kolektor wiec z gazem tez ostroznie.

Nie wiem jak skrzynia i most.

 

Moim zdaniem robota bez sensu.

Opublikowano
Potrzebny ci silnik (od 2000 pln) i skrzynia (ok 400pln) i troche checi i wszystko da rade zrobic bez problemu - na twoim gazie tez bedzie chodzil, ale przelicz sobie czy ci sie to kalkuluje (taka zmiana) bo na moje oko to taniej wyjdze sprzedac to co masz i kupic drugie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Potrzebny ci silnik (od 2000 pln) i skrzynia (ok 400pln) i troche checi i wszystko da rade zrobic bez problemu - na twoim gazie tez bedzie chodzil, ale przelicz sobie czy ci sie to kalkuluje (taka zmiana) bo na moje oko to taniej wyjdze sprzedac to co masz i kupic drugie.

 

Skrzynia od m20 pochodzi do m50,przeciez chris mial w swoim 320 24v skrzynie od m20

 

PS jak juz tylko m50b25 lub b28

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

z tego co widze to najlpiej wstawic ten sam silnik czyli 12v szkoda myslalem ze da sie to jakos przerobic w miare za rozsadna cene

 

dzieki wszystkim za odpowiedzi

pozdrawiam:

wookash_x

Opublikowano
Zamiast 2.0 12v , możesz wstawić 2.5 12v , podobno wystarczy zmiana samego silnika i komputera , a wszystko inne pasuje.
Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano
Gaz bedzie chodzil oczywiscie...

 

 

...do pierwszego strzalu - a pozniej kolektor do wymiany.

 

Nie pisz takich bzdetow, moje rodzinne E34 525 24V na instalce na srubie zrobilo juz ok 100 tys km, strzela jak ma fochy a zabezpieczen zadnych nie ma, i ani nie padl przeplywomierz - nie dzieje sie zupelnie nic. A te kolektory sa tak zajeb,,,, mocne ze strzal go nie rozwali - no chyba ze na wlasne oczy widzales jak rozpada sie od strzalu LPG kolektor w silniku m50 wtedy nie ma rozmowy - ale jesli nie to po prostu piszesz glupoty gdzies przeczytane w sieci,,,

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Roberto i sarna... jest Was dwóch, a wyjatki potwierdzają regułę. Macie wyjątkowe statystyczne szczęście, że u Was instalki II generacji działają i to mnie cieszy. Niestety ogromna większość instalacji II generacji w BMW (od M20 do M50) to TYLKO problemy.
Kai
Opublikowano
Kai ma racje. Tez chciałem wrzucic gaz na srubke ale po krótkiej demonstracji przez gazownika efektów wybuchu zobrazowanych rozerwanym kolektorem zmieniłem zdanie. Na pewno gazownik ma duzo wiekszy zysk z montazu sekwencji niz ze srubki, ale spokój ducha jest bezcenny :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.