Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem kiedyś bardzo podobnie, dwie przypadłości na raz. Poniżej 15l gasła i nie odpalała, dolewka kilku litrów pomogła, przyczyną była pompka w zbiorniku. Wymiana na nową pomogła. Od razu po tym znowu przestała odpalać, zauważyłem bąbelki powietrza w tym samym przewodzie co u Ciebie. Okazało się, że przewód był pęknięty w miejscu gdzie łączy się z silnikiem/pompą i łapał powietrze. Zdjąłem przewód, uciąłem końcówkę, założyłem i skręciłem nową opaską. Od tamtej pory problemu już nie było.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Jeśli wyeliminujesz kwestię nieszczelności to kolejna na liście jest pompka w baku. Zdjęcie wężyka i przekręcenie stacyjki nic nie kosztuje ...
Opublikowano
Aha. Czyli te bąbelki nie są normalne? Gdzieś jest nie szczelność. Dobrze rozumiem? Jeszcze jedno pytanie są dwie pompki jedna w baku jedna pod progiem do czego służy ta pod progiem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa w baku napełnia kosz w baku z którego paliwo jest pobierane przez pompke 'progową'.

No właśnie nie do końca, pompa z baku podaje do pompy progowej, przy czym jej praca napędza pompę strumieniową, co zaś powoduje że paliwo zbiera się tylko w prawej komorze.

Pompa progowa sama pociągnie, ale zostawi w baku 15l, jeśli ta w baku nie działa.

Jeśli masz pusty układ paliwowy, to czasem może powstać sytuacja że sam się nie odpowietrzy, wtedy ściągasz wyjście z filtra paliwa, i zatykasz wężyk wyjściowy palcem (ten co do pompy CR idzie, ale wężyk, nie króciec na filtrze), po czym włączasz zapłon, i dopiero wtedy pompa powinna przelać układ paliwem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chłopaki jaka pompa progowa, jaka pompa CR? Mówimy o e39 z silnikiem M47 136KM z pompą VP44.

Do autora: wymień pompę w zbiorniku, uszczelnij układ i jeździj. Jeśli to nie pomoże, to szykuj kasę na VP44, około 2000zł, ale oczywiście zacznij od tych tańszych rzeczy i życzę Ci żebyś na tym poprzestał.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Oczywiście, że powietrze w wężyku paliwowym nie jest normalne. Są 3 wyjścia: albo masz gdzieś nieszczelność, albo nie działa pompka w baku, albo zapowietrza się pompa vp44.

 

Jeśli masz pompkę pod progiem to może to być jedynie pompa paliwa do webasto bo jak już napisał Krzysiek, tzw. pompki progowej nie ma w tym silniku.

Sprawdzisz wreszcie czy pompuje ci ta pompka w baku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopaki jaka pompa progowa, jaka pompa CR? Mówimy o e39 z silnikiem M47 136KM z pompą VP44.

Kawałek wcześniej podłączył sie kolega z M57, także poszła informacja dla obu silników :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.