Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Na jutro jestem umówiony na wybicie katów w mojej buni. Mam takie pytanie. Posiadam drugi tłumik seryjny tylko że wybebeszony i teraz takie pytanie. Czy nie byłoby za głośno w środku gdybym go zamontował? Czy lepiej kupić jakiś za 250zł RM motors i założyć.

 

Tłumik seria, rocięty, cały środek wybebeszony, zespawany.

I żeby nie zakładać drugiego tematu, to mniej więcej ile można wziąść za ten monolit z katów?

 

Z góry dzięki.

Opublikowano
Przede wszystkim to czy katy będa wycinane i zastępowane rurą czy tylko zostaną "opróżnione" ze swojej zawartości :?:
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

A jaki powód jest usunięcia tych katalizatorów, jeżeli mogę spytać.

Pozdrawiam.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Ludzie pewnie myślą,że bez katów będzie więcej mocy a może być jej mniej :duh: Wydech jest tak skonstruowany,aby praca silnika była optymalna.Każda zmiana w wydechu ją pogarsza.
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A zatkany kat nie pogorszy osiągów?

Za turbina robi się ciśnienie, spaliny są gorzej odprowadzane, turbina później wstaje, można trochę wymieniać :)

Wg mnie sensowniejsze jest wycięcie katów, które i tak są już martwe i nie spełniają swojej roli, niż zakupienie nowych (ok 8 tyś).

Do tego oszczędzamy turbo, nie będzie się aż tak grzało, przedłuży się jego żywotność.

Jakby nie patrzeć, usunięcie zatkanego kata faktycznie trochę poprawi osiągi, a zwłaszcza sam dół, ja to odczułem u siebie po wywaleniu wszystkich 4 sztuk. :wink:

 

EDIT:

W dodatku w dieslu wydech nie gra tak strategicznej roli jak w benzynie.

W benzynie nieprzemyślane mody wydechu naprawdę potrafią zgubić parę koni.

Powiem dla przykładu że w oplowskim silniku C20XE (2.0 16V 150KM) hamowanie na seryjnym wydechu dało 156KM, a po wyspawaniu przelotu i założeniu wyszło tylko 136...

Opublikowano

Powiem tak. Katy wszystkie 4 wyciete, końcowy tłumik ori + Końcówka sportowa. Koszt wycięcia katów, wspawanie rurek które oni dali, końcówka tłumika = 250zł. Z efektu jestem zadowolony. Pod obciązeniem chodzi jak wyciszone V8. Chociaż wiadomo że klekot nie będzie jak v8 w benzynie :)

 

Sprzedałem katalizatory. Za pierwsze dwa tuż za turbo dostałem 600 zł, za te pod dołem po 250. Także prawie tysiączek wpadł na czysto.

 

Dodam też. Samochód żywszy, turbo wstaje mi praktycznie od 1200-1300obr/min.

W środku głośność jak była taka jet.

 

Ogólnie Polecam :)

 

Filmik jak chodzi po operacji :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=UYC8WAfyzTU

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod obciązeniem chodzi jak wyciszone V8. Chociaż wiadomo że klekot nie będzie jak v8 w benzynie :)

V8 nie klekocze tylko mruczy i wymiata.

I tego nie da się podrobić niczym,a kultura pracy tych silników jest boooooska :cool2:

Kocham V8 :norty: tylko mógłby trochę miej palić.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Oczywiście że v8 sie nie podrobi :) i właśnie V8 pali, a ja mam ON w cenie 2,70zł także benzyna opada :D

Jak na klekota to i tak ładnie gra moim zdaniem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam LPG po 2,69 jest też tańszy tylko nie leję gó.wna.

A że "bulgotek" pali 18-23 no cóż za przyjemność się płaci.Ale ile radości :D :D :D

Ale to jest wariant uczuciowy,a nie rozsądkowy.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No ja mam dobrej jakości paliwo także :) Ale jest chęć na coś lepszego jak V8 tylko też rozsądek, za co kupić paliwa, a niech jeszcze się coś zjebie to koszt rzędu 3x takiego się robi :)
Opublikowano

Lepszego dźwięku w tym silniku nie słyszałem

 

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

dobra opcja, ale tak bym to widział :) bo powyższy filmik jakoś dupy nie urywa ;> poniżej wszystkie linki jakie udało mi się znaleźć po podobnej modyfikacji,

 

Wycięte katy, wydech z kwasiaka 3 cale na dwóch tłumikach przelotowych.

 

 

 

skrzynia manualna, puszki katalizatora zostały rozcięte i monolit wywalony z nich.. wszystkie 4 sztuki 2 przy turbo i 2 na środkowym. Poprostu... środkowy tłumik został ( ale on jest bardziej w stylu przelotowego....), końcowego niema...

 

Również piszę się na takową modyfikację, gdzie w województwie łódzkim polecacie taką imprezę tanio a dobrze??

pisałbym się chyba raczej na 3 calowy (późniejsza mapa). Tak więc jakie mn.w koszta tej symfonii w 530d e39? :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg mnie białas chodzi naprawdę dobrze, za to czarna mnie nie przekonuje, przy czym trochę mocno przydymia, jakiś ten dźwięk jest robiony na siłę, nie ma to brzmienia. :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.