Skocz do zawartości

Prośba o interpretacje INPA - silnik 530d DDE 4.0 dla M57


lojes50

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Poprosiłbym kogoś kto się zna na INPA o interpretację wyników z podłączenia silnika (zimny silnik). Komp wykazuje jeden błąd a poza tym poprosiłbym o zerknięcie na dane z silnika.https://picasaweb.google.com/100245633005591443169/13Lutego2013?authuser=0&feat=directlink Edytowane przez lojes50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisz chociaż w temacie jaki silnik...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komp pokazuje błąd (13573 - Gluehanlage) układu wstępnego podgrzewania - najprawdopodobniej któraś świeca żarowa jest padnięta, ewentualnie może to być błąd sterownika świec.

Zacznij od sprawdzenia świec.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie mam żadnych niepokojących objawów. Silnik pracuje równo i bez zarzutów. Podłączając pod komp. w celu zdiagnozowania problemów z webastem postanowiłem sprawdzić silnik i jego parametry. czy zatem owy błąd może być spowodowany problemem z nieuruchamiającym się webastem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie mam żadnych niepokojących objawów. Silnik pracuje równo i bez zarzutów. Podłączając pod komp. w celu zdiagnozowania problemów z webastem postanowiłem sprawdzić silnik i jego parametry. czy zatem owy błąd może być spowodowany problemem z nieuruchamiającym się webastem?

nie ten błąd to uszkodzona świeca żarowa silnika lub uszkodzony sterownik świec żarowych

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Webasto pokazuje mi błąd:

 

3 Umwaelzpumpe

Error freqency: 255

Auszustand 0.00 O-n

Kuehlmitteltemperatur 18.00 Grad Celsius

Leitungsunterbrechung

 

ale nim zajmę się później, tą zimę już mu odpuszczę, bo ponoć nie taka prosta sprawa dojść co dokładnie dolega temu urządzeniu... kostki, palnik, jakieś przebicie na przewodach.... eh.

 

co do świec żarowych wielki mus to wymieniać bezzwłocznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Błędów nie ogarniam, nie znam niemieckiego, po angielsku prędzej :roll:

Z tymi świecami to zależy co im dolega, jeśli padła jedna, ew dwie to zime powinien objechać, jeśli więcej, to przy sporych mrozach możesz mieć problem.

Jeśli to sterownik, to rób czym prędzej, bo jak przymrozi, to auta nie odpalisz, nawet żebyś miał wszystkie świece nowe - po prostu ich nie zagrzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Webasto pokazuje mi błąd:

 

3 Umwaelzpumpe

Error freqency: 255

Auszustand 0.00 O-n

Kuehlmitteltemperatur 18.00 Grad Celsius

Leitungsunterbrechung

 

ale nim zajmę się później, tą zimę już mu odpuszczę, bo ponoć nie taka prosta sprawa dojść co dokładnie dolega temu urządzeniu... kostki, palnik, jakieś przebicie na przewodach.... eh.

 

co do świec żarowych wielki mus to wymieniać bezzwłocznie?

ten błąd to pompa obiegowa

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli samochód w miarę normalnie pali w mrozy, to znaczy że padnięta jest jedna czy dwie świece i od biedy można tak jeździć. U mnie padnięty był cały komplet i w okolicach -10 owszem odpalał, ale po dosłownie minucie ciągłego kręcenia rozrusznikiem. Nie muszę dodawać, że to nie jest zdrowe i bezpieczne dla samochodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali bez zarzutów nawet w mrozy jak były po 15-20 stopni. Więc mam nadzieję że to faktycznie ta jedna świeca. Pytam się o ten przymus wymiany bo nie mam garażu i przy takiej pogodzie jaką mamy obecnie średnia przyjemność naprawy samochodu :], jak się ociepli z pewnością nie daruje i wymienię :]

Więc na wiosnę czeka mnie naprawa: webasta, wymiana świec, wymiana/naprawa fotela pasażera, zlokalizowanie wycieku z układu wspomagania (co powiedzmy miesiąc muszę 100 ml oleju dolać)

Dzięki za interpretację danych z INPY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobija do 350? Widziałem jak dotąd najwięcej 320.

Czyli nie powinno być aż tak wysokiego ciśnienia ? należałby to jeszcze jakoś sprawdzić ?

to nie jest za wysokie ciśnienie

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.