Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
woda z płynem, jakaś szmatka, gąbka i jazda :D szorujesz je dość zdrowo i powinny się zaczać lepiej zwijać :) z obu stron je umyj.
szukam
Opublikowano
też muszę wypróbować je wyprać , ostatnio się do nich dobrałem i szczerze mówiąc nic nie było widać aby problem z cięzkim zwijaniem leżał w jakims mechanizmie ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
pranie nic nie pomoze,a pas po wypraniu bedzie wyglądał jak z gardła wycjągniety,ja w swojch pasach poszerzyłem lettko prześwit górny i pas sie ładnie zwija
Opublikowano
Można zrobić taki test - wyciągnąć pas na max. i obserwować jak siła wciągania stopniowo się zmniejsza gdy wsuwa się odcinek pasa najczęściej używany - jest najbardziej brudny, sztywny, to utrudnia rolowanie.
Opublikowano

umyć ale to w ciepłe dni a teraz

użyć silikonu w spreju taki jak do uszczelek

poprawia śliskość i pomaga pasom chować się

Opublikowano
moje pasy też się zwijać nie chcą... irytująca sprawa, będę musiał rozebrać słupek i zobaczyć co tam jest grane, bo watpie ze samo wypranie pasa pomoże w jakiś efektywny / znaczny sposób

rozbierałem i one się blokują w górnej częsci ... sam mechanizm zwijania pracuje bardzo dobrze , wystarczy że wyciągnąłem trochę pas i zwijacz momentalnie go zwinął , natomiast jak wyciągnąłem cały pas tak jakbym go zapinał , pas po zwolnieniu blokował się w górnej częsci ... może rzeczywiscie trzeba zwiększyć przeswit ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
nie polecam rozbierac słupka bo sa tam takie kołki które sa jednorazowego użytku i można połamać mocowania

nic nie jest jednorazowe ;) ale radzę robić w ciepłym pomieszczeniu albo podgrzać opalarką , wtedy Tworzywo robi się plastyczne... zaczynamy od dołu są tam dwa kołki , wkładamy wkrętak aby podważyć i odciągamy panel ręką od słupka ... nigdy nie zaczynamy od góry bo są tam zaczepy stałe które są wciskane i można je połamać a wtedy trzeba wymienić cały panel ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Zaczynamy od dołu i energicznym szarpnięciem zdejmujemy osłone łapiąc dolną część oburącz. Jednym ruchem najlepiej wszystko schodzi, wiem co mówię bo kilka razy to robiłem :) 2 słupki w e46 i 4 słupki w E60 i najlepiej odchodzi gdy się energicznie to robi łapiąc jak najwyżej się da :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.