Skocz do zawartości

523i touring wymiana poduszek "nivo" na sprężyny


Zielosz

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś wie jak wygląda wymiana poduszek w touringu na zwykłe sprężyny...?

czy wystarczy poduchę wyjąć a w jej miejsce włożyć sprężynę czy jest w tym głębsza filozofia...jeśli tak to jaka...bo się dokopać nie mogę jakoś do tych informacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko się doszkać odpowiedzi...

 

znalazłem jednak taki text pod jednym z tematów:

 

" z przodu masz standardowego "mc'persona", czyli amor w środku w sprężynie, więc musisz ścisnąć sprężynę żeby wykręcić amor, co do tyłu w kombi sprężyna jest oddzielnie, a w sedanie nie jestem pewien, zajrzyj w nadkole."

 

który by sugerował iż w turasie ze sprężyną jest ona w miejscu poduszki...bo jeden koleś gadał kumplowi że musiał bym mc'persona wsadzić a to by się równało z wymianą tylnego wózka na taki sedanowy...

 

czy jednakże ktoś byłby w stanie potwierdzić moje dociekania...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viewtopic.php?f=72&t=166339&p=1193001&hilit=nivo+sprężyny#p1193001

No z tego co tu piszą to wynika że troche zabawy jest albo musisz szukać podkładek żeby zamocować sprężyny. Był temat w dziale e34 gdzie wyczytałem, że sanki bez niva są inne niż dla wersji z nivem i trzeba wymieniać, ale niewiem z kolei czy nivo w E39 i E34 jest na tyle podobne konstrukyjnje żeby się tym sugerować...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nivo w E34 i w E39 jest inne.

W E34 jest na hydraulice,a w E39 jest pneumatyczne.

Ale jak wyglada przeróbka to też nie wiem.

Nie lepiej jest naprawić to co się ma,niż kombinowac?

Jak trzeba bedzie wymienić całą belkę to koszt też będzie spory.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=166339&p=1193001&hilit=nivo+sprężyny#p1193001

No z tego co tu piszą to wynika że troche zabawy jest albo musisz szukać podkładek żeby zamocować sprężyny. Był temat w dziale e34 gdzie wyczytałem, że sanki bez niva są inne niż dla wersji z nivem i trzeba wymieniać, ale niewiem z kolei czy nivo w E39 i E34 jest na tyle podobne konstrukyjnje żeby się tym sugerować...

 

Nic trudnego, potrzebne Ci są te 2 podkładki pod sprężyny, amory mogą zostać, kwestia ile pożyją, pompę nivo wyrzucasz, wypinasz wsio w pi**u i po problemie. Przerobione w 3 sztukach E39 kombi. Do dużego miasta nivo nie ma sensu, pchanie się w koszty. A jeśli czasem coś wozisz więcej z tyłu to już zupełnie niema się cipać po szczypie.

 

Nic trudnego. Zmotaj tylko podkładki i po problemie.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.