Skocz do zawartości

Zielosz

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zielosz

  • Urodziny 30.11.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998 touring
  • Zawód
    ratownik medyczny

Osiągnięcia Zielosz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nie chcę go definitywnie wywalić tylko przeczekać kryzys a kiedy będę miał już kase to zakupię poduchy...narazie muszę wstawić sprężyny...
  2. w takim razie czu ktoś ma namiar na takowe podkładki...ciężko cokolwiek znaleźć...może pasują z innych modeli bmw tudzież ktoś wie coś co mnie naprowadzi na nie...
  3. ciężko się doszkać odpowiedzi... znalazłem jednak taki text pod jednym z tematów: " z przodu masz standardowego "mc'persona", czyli amor w środku w sprężynie, więc musisz ścisnąć sprężynę żeby wykręcić amor, co do tyłu w kombi sprężyna jest oddzielnie, a w sedanie nie jestem pewien, zajrzyj w nadkole." który by sugerował iż w turasie ze sprężyną jest ona w miejscu poduszki...bo jeden koleś gadał kumplowi że musiał bym mc'persona wsadzić a to by się równało z wymianą tylnego wózka na taki sedanowy... czy jednakże ktoś byłby w stanie potwierdzić moje dociekania...?
  4. czy ktoś wie jak wygląda wymiana poduszek w touringu na zwykłe sprężyny...? czy wystarczy poduchę wyjąć a w jej miejsce włożyć sprężynę czy jest w tym głębsza filozofia...jeśli tak to jaka...bo się dokopać nie mogę jakoś do tych informacji...
  5. podepnę się pod tym tematem bo synek płacze i nie mam czasu zakładać itp... czy ktoś wie jak wygląda wymiana poduszek w touringu na zwykłe sprężyny...? czy wystarczy poduchę wyjąć a w jej miejsce włożyć sprężynę czy jest w tym głębsza filozofia...jeśli tak to jaka...bo się dokopać nie mogę jakoś do tych informacji...
  6. byłwm ostatnio u kolesi od skrzyń...fachowcy z Mysłowic bo miałem jakiś wyciek ale stwierdzili ze to z silnika na zimeringu przecieka bo to nie skrzyniowy olej...sprawdził olej w skrzyni i gadał że stan jest w normie a olej nie jest zmęczony czy przepalony...dodał również że mam jedną z najlepszych skrzyń pod względem bezawaryjności i w ogóle... podłączałem potem jeszcze sterownik abs/asc bo był padnięty i wymontowany...może to coś ma wspólnego...zrobiłem przed chwilką reset kompa wg opisu z łączeniem klem i jeżdżeniu potem na różnych biegach żeby komp nazbierał dane i...NIC nowego... w akcie umysłowej desperacji pomyślałem jeszcze o pewnym domniemanym systemie bezpieczeństwa polegającym na ograniczeniu ilości biegów z powodu nie działającego jednego światła mijania ...jeśli nie ma takiego czegoś to ja mogę opatentować... :P zdarzyło się nawet chyba że na 2 biegu jechałem i nie chciało wskoczyć na wyższy...na koniec dodam iż wygląda na to że w sprawach motoryzacyjnych i innych technicznych jestem życiowym pechowcem...bo oczywiście zbyt łatwo byłoby wymienić żarnik w lampie i żeby świeciło, bo przecież musi być padnięta przetwornica... :cry:
  7. mam 39 z 98 roku i zauwqażyłem też że nie zmienia mi biegów powyżej 3...ale na "manualu" jedzie normalnie na każdym biegu nawet na piątym i jak przełączę na automat to dalej na 5 jedzie i nie redukuje... żadna kontrolka się nie zaświeca...
  8. wielkie dzięki...zamontowane i najprawdopodobniej działa... :D więcej testów jutro bo dzisiaj już po piwku jestem... :P
  9. nic dodać nic ująć...kupiłem autko z wymontowanym modułem i zakupiłem inny do wymiany...i problem się pojawił że ie wiem gdzie go wkomponować w autko... szukałem po całym aucie i czytałem dużo watków o wymianie tegoż urządzenia ale nic o tym w którym miejscu się znajduje... dochodziły mnie słuchy że gdzieś pod podłogą kierowcy albo pasażera jet jakiś schowek na różne komputerki ale bez sensu rozkopywać autko jeśli ma się okazać że to nie tam... :duh: dla jasności znalazłem zdjęcie tego cudeńka... :P http://www.google.pl/imgres?hl=en&sa=X&biw=1223&bih=688&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=j3591JNX5uCGHM:&imgrefurl=http://www.tavauto-used-car-parts.com/ABS-ASC-T-Control-unit-BMW-1-164-130-Bosch-0-265-109-023-ABS-ASC-50&imgurl=http://www.tavauto-used-car-parts.com/bilder/produkte/gross/ABS-ASC-T-STEUERGERAET-BMW-1164130-Bosch-0265109023-ABS-ASC50.jpg&w=670&h=503&ei=SkFDUISlKaan4gSQ0oDoBg&zoom=1&iact=hc&vpx=690&vpy=332&dur=3362&hovh=194&hovw=259&tx=124&ty=135&sig=105814340399666842297&page=2&tbnh=160&tbnw=258&start=15&ndsp=20&ved=1t:429,r:3,s:15,i:131
  10. mi dzisiaj pojawił się problem podobnego typu...przejechałem z 7 km i jak dojechałem do celu to zauważyłem że spod auta mi woda wycieka...kipiało z korka jak próbowałem go poluzować... Trochę nie to forum bo 5 mam e39 ale objawy mnie zainteresowały...po jakiejś godzinie niecałej jechałem z powrotem i wskazówka z pionu jak zawsze była zaczęła mi na maksa startować...zatrzymałem a pod maską mokro jak po deszczu...z 2 postojami dojechałem do domu...i diagnozuję na chłopski rozum...jak włączę silnik i pochodzi chwilę to zaczyna mi przybywać wody w zbiorniczku (otwarty jest) i po pewnym czasie się przelewa...coś na pewno jest nie tak tylko co to może być...?? :cry:
  11. no dobra...zakładając iż mam zamiar wymienić miechy na używki...jakie jest prawdopodobieństwo, (że objawy typu że jedna strona po nocy wisi bardziej niż druga a podczas jazdy kompresorek pompuje ale nie do końca bo po kilku minutach zapala się kontrolka i przestaje...po dłuższym czasie niejeżdżenia żeby podnieść autko to muszę kilka razy na te kilka minut zapalać i wyłączać autko żeby napompowało...) że jest to wina innego rządzenia np kompresora...? czyli generalnie rozchodzi mi się o to czy to nieszczelne miechy nie pozwalają na właściwe podniesienie tyłka czy może kompresor nie wydala przy pewnym ciśnieniu w poduszce...
  12. witam...nowy jestem bo niedawno kupiłem moją Małą Beti ale ma parę bolączek bo kto by pomyślał żeby być uczciwym sprzedawcą i powiedzieć co i jak a nie zarzekać się że się powiedziało wszystko... ale tyle marudzenia i kolejny pomysł na miecha... czytałem gdzieś jak kolo jeden opisywał motyw jak sam zakleił przeciek...mianowicie z zewnątrz zwulkanizował bo to chyba najpewniejszy sposób połączenia gumy do gumy a od środka nakleił łatę argumentując że to wystarczy bo ciśnienie dociska...wszystko jest dla mnie logiczne...ale czy generalnie ktoś próbował takich zabiegów lub czy warsztaty wulkanizacyjne podejmują się takich czynności...? bo nawet jeśli połatam to czy będę w stanie połączyć gumę z resztą urządzenia zwanego miech...? jeszcze pytania mnie nurtują jak sprawdzić szczelność miecha i czy możliwe jest że powietrze ucieka jakimś zaworkiem i nie jest to wina gumy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.