Skocz do zawartości

I-Drive Problem


patryk4544

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem, który objawia się samoczynnym wciśnięciem pokrętła od I-drive.

Usterka występuje co 1-4 minuty, po prostu przechodząc do tego menu, które powinno się włączyć gdybym sam wcisnął kontroler,

lecz dzieje się to bez mojej ingerencji. Po kilku takich seriach problem ustaje do ponownej podróży autem.

 

Być może ktoś zmagał się z podobną sytuacją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viewtopic.php?f=70&t=124245&hilit=zacinanie+idrive

 

O tutaj jest ten post-dotyczył głownie zacinania sie idrive,ale u mnie sie zacinał i lub samoczynnie tak jakby wciskał :mad2:

Przelutowanie pomoze na 100 % :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=124245&hilit=zacinanie+idrive

 

O tutaj jest ten post-dotyczył głownie zacinania sie idrive,ale u mnie sie zacinał i lub samoczynnie tak jakby wciskał :mad2:

Przelutowanie pomoze na 100 % :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Ja z kolei mam taki problem ze podczas długiej jazdy zdazyło mi sie to rok temu wiosną i w lecie jak jechałem w trasie 1300km to po 8-12 godzinach zaczeła przerywać muzyka w radiu, w tym samym czasie wciskanie i-drive działało z opoznieniem, poźniej wraz z tymi usterkami zaczął tez zanikać obraz na wyswietlaczu, działo sie tak raz 30 min, raz 5 min i wracało do normy. raz tez sie zatrzymałem, wyłączyłem auto. poczekałem 15 min uruchomiłem i wszystko działało. po czasie znów to samo. jak byłem w połowie trasy(granica rumuńsko-węgierska) problemy ustały i do domu dojechałem juz bez problemu. od tamtej pory jeżdze na duzo krótszych odcinakch i problemu z idrive nie ma. Nie wiem czy idrivie się przegrzewa ? z drugiej strony klima ciaglę działała, cały panel i tunel w okolicy idrive był lodowaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze bardzo :cool2: :D

drugiemu koledze tez proponuje przelutowac luty :cool2:

ale co maja zimne luty do wyłączania się wyświetlacza, . pokrętło idrive słuzy do wywoływania poleceń. wiec jaki to ma związek do zanikającego dzwieku i mrugającego wyswietlacza. jesli by sie samoczynnie naciskało to bym widział na wyswietlaczu ze cos tam sie samo uruchamia. podczas zaniku dzwieku na wyswietlaczu nic sie nie dzieje. poczytałem troche i gdzies obiło mi sie oo uszy ze to moze byc wina bluetooth. słyszał ktoś o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wyswietlacz tez kilka razy sie wylączył-myslalem ze to od problemu z odczytaniem plyty dvd w napedzie z mapami-lecz po przelutowaniu idrive juz sie to nie powtórzyło-wiec warto spróbowac.

chce sluzyc rada na własnym doswiadczeniu-ale to do niczego nie zobowiazuje :nienie: :D

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak raz zacial sie wyswietlacz i muzyka serwis zrobil zrzut softu i wyslal do Niemiec (brak bylo bledow w diagnozie).

Niemcy kazali wymienic kompa i jak do tej pory wszystko gra. Kontroler mam caly czas ten sam wiec tu bym bledu nie szukal.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak raz zacial sie wyswietlacz i muzyka serwis zrobil zrzut softu i wyslal do Niemiec (brak bylo bledow w diagnozie).

Niemcy kazali wymienic kompa i jak do tej pory wszystko gra. Kontroler mam caly czas ten sam wiec tu bym bledu nie szukal.

 

 

No tak wszystko mozliwe :cry2: ,ale przypadek przypadkowi nie zawsze jest równy.

Mi Niemcy kazali wymienic kontroler za 300€ ,a pomogło przelutowanie lutów w zasadzie za free-w sumie 30 minut pracy wiec warto próbowac.

W sumie w Niemczech to tylko wymieniaja-nie mówie ze to zle ,ale czasem dobrze jest cos naprawic :cool2:

Mój kolega zblizał sie do przebiegu 180 00km i zapali mu sie okresowy serwis dpf-pojechał do BMW.

Mówilem mu aby sprawdzili na kompie droznosc filtra,Ci mu odpowiedzieli ze przy takim przebiegu to nalezy wymienic i zaplacił 1530€ po rabatach :duh: :mad2: :nienie:

U mnie przy 210 000 pojawial sie bląd o zbyt wysokim cisnieniu spalin=pierwsze oznaki zapchania dpf wiec wglebilem sie w temat i przy 220 000 zdemontowalem i oddalem do serwisowego wypalenia w piecu,teraz mam juz ponad 270 000 przejechane a koszt ozywienia dpf wyszedl mnie 600pln wiec to robi roznice.....

Ale kazdy zrobi jak uwaza :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.