Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie uwazam sie abym byl bogatszy niz ludzie z ktorymi np: spotykam sie co drugi czwartek na warszawskich spotach bmw... ;)

Nie no Waldek napewno jesteś bo masz różowy sweterek i białego SG3.

335i w kosztach serwisowania jest na zbliżonym poziomie do innych wersji silnikowych z turbo. Czy się psuje no cóż to sprawa indywidualna ale z tego co widzę po spotach to raczej na lawetach te 335i nie przyjeżdżają;)

Opublikowano

Ten kto kupuje 335i NIE JEST milionerem, jest zwyklym czlowiekiem

Powiedz to "gostkowi" w E36 :D

Opublikowano

to wlasnie bogaci ludzie umieja liczyc pieniadze (i przez to sa bogaci)

w restauracji gdzie do zeszlego roku bylem menagerem przyjezdza takie "dziadek w lambo"-

zawsze je "male" porcje i napiwek od niego to max 2€.

Jedyny typ bogatych ludzi ktorzy szastaja pieniedzmi to "nowobogaccy" ze wschodniej Europy ze wskazaniem na Rosje.

Jak napisal Waldek- Ekonomia liczy sie zawsze.

Ps- jak znajde to wkleje fotke tego Lambo :lol:

Opublikowano
to wlasnie bogaci ludzie umieja liczyc pieniadze

Oszczędzają bogaci bo im się to opłaci!

Opublikowano
Jakie nagłe włączenie do tematu wszystkich właścicieli 335 :twisted: :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Kazdy doradza co wybrac hehe.

 

Jak autor tematu planuje zdroworozsadkowo kupic E91 to znaczy nie bedzie to autko stricte to zabawy albo sportowej jazdy, dlatego przedstawiem mu zalety i wady rwd/awd oraz AT i MT.

 

Decyzja indywidualna.

 

Wiem ze jak ja mial bym brac kombii to AT i AWD.

Jak coupe to AT I RWD.

Opublikowano

Tu w Szwajcarii ceny używanych 335i zaczynają się na ponad 20k CHF, egzemplarze z końca produkcji (E90, E91) kosztują do 55k CHF. Octavie 4x4 reklamowali na billboardach w okolicach 25k. Także beemkę 335i można mieć tu za mniej :D

 

Na pewno jak się pogoda poprawi to wybiorę się przejechać jakimś z trzech egzemplarzy E91 z okolicy w kombinacji 6MT + RWD. Choć jakoś czuję, że bardziej przekonam się do 6AT niż do AWD, no ale zobaczymy. Coupe też jeszcze w jakimś stopniu rozważam, ale prędzej zdecyduję się na kombiaka w obecnej sytuacji życiowej.

 

Ja

Ten kto kupuje 335i NIE JEST milionerem, jest zwyklym czlowiekiem

Powiedz to "gostkowi" w E36 :D

 

Jeżdżę dalej E36 i nie uważam się ani za kogoś lepszego ani też gorszego niż ktoś kto ma 335i ;) Tylko w starcie spod świateł 0 szans, ale w CH nikt tak nie jeździ. :cool2:

 

Tak w ogóle czy w przed liftowych egzemplarzach E91 jest ten sam xDrive i ta sama skrzynia automatyczna co w poliftowych? Mowa cały czas o autach z N54 pod maską. Ktoś słyszał jeszcze o jakichś ważnych różnicach między pre-LCI a LCI jeśli chodzi o wykonanie, charakterystykę zawieszenia, ważne upgrade'y, różnice w elektronice (oprócz Navi)? Wizualnie wiem, co je różni, katalogi studiowałem na bieżąco, teraz też mam je ciągle przed oczami, głównie mi chodzi bardziej o to czego nie widać ;)

 

Kazdy doradza co wybrac hehe.

 

Jak autor tematu planuje zdroworozsadkowo kupic E91 to znaczy nie bedzie to autko stricte to zabawy albo sportowej jazdy, dlatego przedstawiem mu zalety i wady rwd/awd oraz AT i MT.

 

Decyzja indywidualna.

 

Wiem ze jak ja mial bym brac kombii to AT i AWD.

Jak coupe to AT I RWD.

 

Dziękuję pięknie :)

BMW - The Ultimate Driving Machine
Opublikowano

Ja

Ten kto kupuje 335i NIE JEST milionerem, jest zwyklym czlowiekiem

Powiedz to "gostkowi" w E36 :D

 

Jeżdżę dalej E36 i nie uważam się ani za kogoś lepszego ani też gorszego niż ktoś kto ma 335i ;) Tylko w starcie spod świateł 0 szans, ale w CH nikt tak nie jeździ. :cool2:

 

 

Chodziło mi o pokazanie różnicy w cenie E36 a E92 335i. Nigdy nie oceniałem i nie mam zamiaru oceniać nikogo po samochodzie :nienie:

Jak byś nie patrzył E36 to BMW i dla mnie to jest klasyk! :cool2:

Pozdrawiam

Opublikowano
Najprościej pisząć to jak nie jesteś jakimś rojdowcem czy drifterem z zapedów to bierz automat nie pozałujesz bo w 335i w AT bez problemu żadnego polecisz bokiem.Jesli chodzi o x-drive jak nie jeździsz w non stop w w wielkich ulewach i nie ma u ciebie zim jak na syberii to też 4x4 możesz sobie darować bo różnicy nie odczujesz praktycznie żadnej poza negatywnymi czyli większe zużycie paliwa i gorsze osiągi.Mówię to jako użytwoknik xd więc nie piszę jakiś mitów z oparcia o forumowe opinie.ja np wiem po sobie ,że nastepne bmw będzie RWD :) Daje więcej fanu :mrgreen:
Opublikowano

Dzięki za rzetelne odpowiedzi z pierwszej ręki. O to mi chodziło. :) Drifterem ani rajdowcem nie jestem. 335i będzie mi raczej służyło do szybkiego przemieszczania się po autobahnach. Driftowanie? Swoim 320i robiłem to może raz w roku na parkingu pod marketem jak nawaliło śniegu i tyle. Po rondach bokiem nie jeżdżę, gum nie palę.

 

Co do ocenianiu ludzi po autach to ja też tak nie robię. Z resztą dziś to nie wiadomo czy ktoś w Lambo nie pożyczył sobie auta na dzień pośmigać.

 

Zima tu gdzie mieszkam jest znośna i w miarę łagodna. A w tygodniu auto i tak stoi w garażu.

 

Czy ktoś z Was, kto ma tu 335i, (obojętnie czy E90, E91, E92), z napędem tylko na tył i manualem żałował, że ma ręczną skrzynię a nie automat? Pytam, bo kombiaków w konfiguracji RWD i 6AT jest niewiele, tym bardziej tych z M-Pakietem, łatwiej znaleźć 6MT i RWD w touringu w konfiguracji mnie interesującej.

 

Wszystko 6MT i RWD:

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=1181133&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=1038525&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=899277&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012

BMW - The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
Najprościej będzie jak zrobisz sobie jazdę próbną. Przejedź się autem z 6MT i zobacz jak Ci pasuje. Będzie coś nie tak, to będziesz myślał nad inną opcją. Ja jednak skłaniałbym się ku automatycznej skrzyni.
Opublikowano
W twoim przypadku jak opisujesz jak jeździsz i w jakich warunkach będziesz eksploatował auto to polecałbym ci automat z czystym sumieniem.Chociaż wiadomo jak jest w wyborze aut używanych,trzeba kierować sie nieraz stanem auta niż wyposażeniem i brać to co się trafi.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja wybrałbym automat i X. Ewentualne straty mocy można nadrobić programem.
Opublikowano
Jeżdżę od prawie 4 lat e91 335i (n54) rwd w manualu z m-pakietem. Ostatnio tym samochodem poruszam się głównie po Warszawie i nigdy nie przeszkadzało mi machanie lewarkiem. Ten samochód daje super frajdę z jazdy w każdym aspekcie i ręczne zmiany biegów pasują moim zdaniem do tylnonapędowego bmw. Po prostu czuję, że mogę bardziej kontrolować auto w większości sytuacji. Taki samochód oprócz swojej praktycznej funkcji pełni dla mnie rolę trochę zabawki i uważam, że właśnie taka konfiguracja z punktu widzenia praktycznego/rozrywkowego jest idealna. Nie jestem przeciwnikiem automatów ani awd (mam też taki samochód) ale używam go wtedy gdy nie chcę koncentrować się na jeździe i czerpać z tego przyjemności, tylko żeby w po prostu przemieścić się z punktu A do B. W zimie jazda rwd nie jest wcale jakimś przekleństwem - bywa zabawnie (problemy z wyjazdem z parkingu czy wepchnięciem auta w zaśnieżone miejsce parkingowe, powolny start spod świateł z tańczącym tyłem) ale nie przypominam sobie sytuacji, w której czułbym się niebezpiecznie z powodu rwd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.