Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam równierz prodlem z zegarami naipierw zgineło podsieietlanie a teraz zgineła inspekcja i temperatura po odpaleniu wchodzi na czerwone pole a potem spada i tak cały czas i zacina sie prędkościomierz raz chodzi raz nie i niewiem co jest.
Opublikowano
Może kostka Ci się wypięła z tyłu? musisz odkręcić i sprawdzić, tylko lepiej na odpiętym aku żeby Ci błędów nie narobiło potem. Ewentualnie podmień zegary jak masz skąd.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zrób test zegarów wcześniej
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

jeszcze teraz przestał pokazywaci poziom paliwa to teraz padło już prawie wszystko.

może to zegary do wymiany bo padalo powoli na samym poczatku to po paru minutach gineły kilometry i inspekcja ale po nocy jest dobrze dopuki znowu sie nie rozgrzeje

Opublikowano (edytowane)

Przytrzymaj przycisk kasowania dziennego przebiegu aż zapali się liczba km i wtedy kluczyk na pozycję 1

ale jeżeli kostka będzie poluzowana to i tak nic tym nie zdziałasz. Najpierw zobacz na kostki czy siedzą ładnie i jak kostki są ok to wtedy zrób test. Powinno po kolei pokazywać CI różne numery w pozycjach od 1-6 jak dobrze pamiętam a potem wszystkie wskazówki powinny polecieć do końca i wrócić. Poszukaj sobie na youtubie np tam ładnie widać co mają zrobić zegary.

Ewentualnie wyjmij kostki i wsadź jeszcze raz chociaż wątpie że pomoże. Zegary siedzą tylko na dwóch śrubkach od góry. Odkręć, potem wysuń zegary, wsadź rękę za nie i zobacz czy kostki lub kostka siedzi dobrze

Edytowane przez Carvie89

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Dobra jutro sprubuje tylko ze już nie widać ani kilometr€w ani inspekcji,ale przytrzymam ten przycisk i przekręce zapłon na 1
Opublikowano
Dobra jutro sprubuje tylko ze już nie widać ani kilometr€w ani inspekcji,ale przytrzymam ten przycisk i przekręce zapłon na 1

 

przytrzymaj ok 2-3 sekund max i powinno być. Ale tak jak mówie, jak wypadła Ci kostka to nic Ci nie pokaże tak czy inaczej.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w licznikach z wyświetlaczem km cyfrowym nie ma tych bateryjek, a w licznikach z analogowym wyświetlaczem km (bębenkowym) bateryjki służą jedynie do inspekcji olejowej.
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
w licznikach z wyświetlaczem km cyfrowym nie ma tych bateryjek, a w licznikach z analogowym wyświetlaczem km (bębenkowym) bateryjki służą jedynie do inspekcji olejowej.

 

Ale kiedy padają te baterie to zegary wariują. Mi zegary odżyły na jakiś czas po przelutowaniu samych baterii.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja u siebie stary licznik i od początku były baterie uwalone i wszystko chodziło, jedynie obrotomierz z eko nie bo wina leżała po stronie kości pamięci, przylutowałem w kości styki i wszystko śmigało oprócz inspekcji
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.