Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Czy jeżdził ktos e60 530d na tarczach hamulcowych Boscha??jak się spisują??nie telepie kierownicą??

W wątku jakie tarcze hamulcowe zalozonym przez Ciebie odpisales mi ze zaplaciles 470zl za sztuke z aso czyli jednak nadal ich nie kupiles i dalej drazysz temat tanszych zamiennikow tarcz ...... :duh: ależ Ty uparty jestes jak juz tam koledzy napisali.......Jakosc musi kosztowac.....Przerabialem temat tarcz w e39.....Do tego stopnia ze w listopadzie jechalem specjalnie do aso po ori wycieraczki za 230zl chcac miec pewnosc ze beda cicho i ladnie pracowac-)))pozdr :cool2:

Tylko BMW !!!
Opublikowano

Ogólnie hamulce Boscha to syf!

 

Kupiłem kiedyś zestaw klocki tarcze na tył do 300C i telepały jak ćpun na odwyku. Nawet najtańsze polskie Breaki są od nich lepsze.

Opublikowano
te po 470zł co je już zamówiłem w sklepie motoryzacyjnym okazały sie ze mają numer kończący sie 221 a to są do 2.5d,3.0i ijakieś tam jeszcze ale nie do 530d wiec zrezygniowałem a dedykowane do tego modelu są droższe:(
Opublikowano
tarcze tylko oryginały - temat przerabiany przez wielu z nas -

Potwierdzam -jak pisałem w innym wątku - wsadziłem do siebie zestaw EBC Turbo Groove + Red Stuffy i oryginały pracowały lepiej....

Opublikowano
Mógłbyś napisać coś więcej o EBC? Chciałem je montować u siebie, bo miałem ten zestaw w XK8 i był rewelacyjny, tylko klocki miałem GreenStuff.
Opublikowano
Mógłbyś napisać coś więcej o EBC? Chciałem je montować u siebie, bo miałem ten zestaw w XK8 i był rewelacyjny, tylko klocki miałem GreenStuff.

Cóż... klocki:

20120929_122455.jpg"%20height="108"%20width="144"

 

całość po zamontowaniu:

20121013_103112.jpg%20height="108"%20width="144"

 

 

Hamuje przyzwoicie, ale poprzednie tarcze (oryginały?) hamowały rewelacyjnie! Nacinane - więc są dość głośne, głośniejsze niż taki sam zestaw w poprzednim aucie (Accord iCTDI).

Przy prędkościach <100 kph jest świetnie. Poniżej 150 kph nie ma większych problemów przy jednorazowym hamowaniu, ale przy większych prędkościach czuć spadek skuteczności hamowania. Kilka mocnych dohamowań ze 160 do 60 i reakcja zaczyna być... gumowa? Płyn hamulcowy był wymieniany. Poprzednie tarcze nei miały fadingu, ale były już gruuubo poniżej limitu wyspecyfikowanego przez BMW i musiałem zmienić.

 

Następne będą oryginały. Tamte przy kilkukrotnym hamowaniu ze 180 do 60 nic nie marudziły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.