Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

To jest moj pierwszy post na tym forum wiec pozdrawiam wszystkich!.

Co prawda nie mam samochodu marki BMW, ale bardzo ostatnio mnie wzielo na te samochodziki:). Mam pytanie, odnosnie raportu DEKRY za rok 2004:

 

http://www.uzywane.mojeauto.pl/raport2004/

 

A wiec:

czy 3ki z lat 2001-2004 faktycznie sa takie awaryjne ? w Raporcie dekry sa ostatnie! w grupie wiekowej do 3 lat :/ Jak to z nimi jest ?

 

Pozdrawiam

Ezrael.

Opublikowano

Ja bym na to spojrzal tez z innej strony. Zauwaz ze 4 na 6 najczestszych usterek to:

 

Usterka obowiązkowego oświetlenia przodu pojazdu

Usterka oświetlenia tyłu pojazdu

Zużyte bębny/tarcze hamulcowe

Usterka układu wydechowego

 

Wydaje mi sie ze inni maja gorsze problemy :wink:

 

Jest tez usterka silnika. Niestety nie jest dokladnie opisane jaka konkretnie.

 

Np. odpowiednio: naped i uklad kierowniczy mialy 0,0 i 0,4 % usterek

Opublikowano

warto tez czytając ten raport zwrócić uwagę na:

Raport awaryjności powstał na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na terenie Niemiec w 2004 r. W ponad 400 stacjach kontroli pojazdów (SKP) DEKRA oraz w ponad 36 600 warsztatach współpracujących skontrolowanych zostało 7 025 709 pojazdów. W raporcie uwzględnione zostały jedynie te marki i modele,które były badane dostatecznie często, w wyniku czego prezentowane wyniki można uznać za wiarygodną analizę usterkowości samochodów używanych.

Jak wiadomo zdecydowana większość samochodów BMW na zachodzie jest serwisowana w ASO, a usterki typu jak napisał wyzej kolega Tomek e36 są najczęściej normalnym zuzyciem eksploatacyjnym elementów pojazdu.

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
czy 3ki z lat 2001-2004 faktycznie sa takie awaryjne ? w Raporcie dekry sa ostatnie! w grupie wiekowej do 3 lat :/ Jak to z nimi jest ?

Daj sobie spokój z czytaniem tych bzdurnych raportów - szkoda oczu, czasu i monitora.

Pomyśl jak można mówić o rzeczywistej usterkowości danego auta na podstawie badań technicznych przy przeglądach rejestracyjnych !?. Przecież to kompletny absurd !. Czy na przeglądzie sprawdza się np. problemy z zamkami, urywającymi się klamkami, awariami ECU, skrzyni a tym bardziej audio czy elementów komfortu ?.

Lepiej zapytaj na forum o opinię o konkretnym modelu, a otrzymasz zdecydowanie bardziej obiektywną ocenę.

Opublikowano

Witam

 

Na tym forum nikt nie udzieli Ci obiektywnej odpowiedzi :mrgreen:

Tu przesiaduja sami pasjonaci i beda raczej mocno subiektywni.... :cool2:

Pozdrawiam

2FST4U
Opublikowano

Awaryjność auta zależy także od kierowcy, który nim jeździ. Jak ktoś nie potrafi zadbać o auto, to wiadomo, że częściej mu się coś zepsuje. Pasjonaci BMW zaglądający prawie codziennie (albo i nawet codziennie) potrafią utrzymać auta w idealnej kondycji przez dłuuugie lata bez dokonywania większych napraw.

Profilaktyka największym wrogiem awarii :P

Opublikowano

Usterka silnika to prawdopodobnie feler w silniku M3.

Reszta nie ma sie co przejmowac.

Eksploatuje moje e46 praktycznie od 5 lat i jak do tej pory powaznych problemow (z ktorymi nie bylem sobie w stanie sam poradzic) mialem 0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.