Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

właśnie trafiłem na stronkę posiadacza przepieknej 745i Highline :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

http://www.bmwe23.de/marco_noack.htm

 

prawie wszystko w oryginale, poza odnowioną tapicerką i podniesionym cisnieniem doładowania co doprowadziło do 343 KM i 620 Nm momentu. Ogłosił ja do sprzedaży na 7er.com, zgłosiło się ...naście osób. Okazało sie że był to żart, gdyż jak stwierdził Marco ..."takich aut nie sprzedaję się a jedynie dziedziczy"... :cool2:

Pojawiło się kilka próśb o adopcję :twisted2:

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano
o boszzzzzeeee...... :shock: co za limuzyna...... :jawdrop:
Opublikowano

Widziałem to wcześniej i też się podłamałem...

Właśnie zastanawiałem się na tą tapicerką jak on to zrobił że taka śliczna... nie to co u mnie, ale nie wiedziałem że to nie oryginalna.

 

Mam do Was pytanie.

 

Na zdjęciu silnika na samym dole jest pewien pojemnik z czerwoną zatyczką, jest wypełniony chyba koncentratem do mycia szyb - ja też to mam! i za nic w świecie nie mogę dojść od czego to jest? myślałem że pobiera do mycia przednich lamp, ale przez rok użytkowania nie ubywa ani troche.

http://img398.imageshack.us/img398/774/motorraum745iahighline2yw.th.jpg

Lakiery sam.
Opublikowano

Z tego co pisze Marco, to skórę robiła firma Lederzentrum.de (można do nich pisać po polsku :D ) i trwała 4 tygodnie, jak widać super wykonanie, za jedyne...2500 Euro,notabene artykuły, dot. konserwacji, naprawy skóry, tej firmy pojawiają się w Oldtimer Praxis.

Na forum 7er.com Marco opisuje zmiany w komorze silnika i ten pojemnik jest odpowiedzialny za Intensivreinigung czyli jak sądzę intensywne spryskiwanie przedniej szyby, co do sposobu działania może się mylę ale w E39 jest coś takiego, że naciskasz wajchę w pozycję Intensiv a płyn jest dozowany samoczynnie, bardzo obficie wraz z ruchem wycieraczek, efekt jest piorunujący szyba jest czysta.

Pozdrawiam


GregM

E28 528 iA '84

Opublikowano

Tak jest coś takiego że wciskam i sam dozuje, ale myślę że wtedy też pobiera z głównego pojemnika.

Jeszcze jedno, przewód idący do pojemnika kończy się na tym korku. Nie jest ułamany ani nic takiego. Czy powinien być wpuszczony głębiej?

Lakiery sam.
Opublikowano

w e-39 są dwa pojemniki spryskiwaczy.

jeden główny 6 litrowy i drugi do intensiv 1 litrowy.

podczas intensywnego spryskiwania plyn jest pobierany jednoczesnie z dwóch pojemników.

jeżeli główny jest opróżniony to kończy sie intensiv.

przewód od korka kończy sie na dnie pojemnika.

jeżeli nie ubywa płynu z małego pojemnika to coś jes nie hallo.

wide brak przewodu do dna zbiorniczka.

czasami się mylę
Opublikowano

Szybe spryskujesz na dwa sposoby, albo pociagasz wajche do siebie i wtedy sam regulujesz czas spryskiwania - w tej sytuacji plyn tylko z duzego zbiornika. Jesli nacisniesz wajche do wewnatrz, w kieruku kierownicy kruciutko to wszystko robi sie samoczynnie tzn. najpierw wciagany jest intensywny plyn w przewody a pozniej cisnieniem z pompki od duzego zbiorniczka wszystko wypychane na szybe. U mnie slychac bardzo wyraznie buczenie jednej pompki , krotka przerwa, i pozniej rownoczesnie znacznie duzej druga pompka i wlaczaja sie tez w tym momencie wycieraczki.

 

To co napisalem tyczy sie obydwu moich aut czyli E28 i E24 ale watpie zeby w E23 bylo inaczej.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Tak, wszystko się zgadza. Ja to wiem że są dwa sposoby spryskiwania i ja z nich korzystam. W takim razie nie bardzo mi ciągnie z tego mniejszego pojemniczka, a spryskiwacze działają i na szybach i na lampach, dlatego nie byłem pewien od czego jest ten mały zbiorniczek. co do przewodu to na kapslu jest tzw. zwrot a płyn ciągnie z drugiego otworu tuż przy dnie. W każdym bądź razie wielkie dzięki za rozwianie wątpliwości. Mam jeszcze kilka takich zagadek ale nie chcę być upierdliwy. Tak jak pisałem, był to dla mnie samochód jak każdy inny... Fascynacja przyszła dopiero teraz, tylko kasy troszke mało.

Będę się bawił jak mrozy ustąpią bo dziś mało mi łapki nie odpadły.

P.S.

Domyślam się zę lejecie tam nierozcieńczony płyn, czy tak? bo ja kupiłem z zawartością już ponad rok temu i na to mi wygląda.

Lakiery sam.
Opublikowano (edytowane)

orginalny w serwisie to on jest taki gesty zawiesisty i bialy, ja tam leje nierozcienczony tak jak piszesz aczkolwiek to troche nie o to chodzi, bo to ma byc wlasnie mocny chemiczny srodek myjacy a nie plyn do spryskiwacza.

 

A pytac pytaj ile wlezie, kto pyta nie bladzi - moja fascynacja E24 oprucz wysysania pieniedzy pcha we mnie tez wiele wiedzy - a E23 to w wielu kwestiach bardzo podobny samochod. Polecam takze forum www.6.com.pl/forum , wbrew nazwie oprucz 6tki forum zajmuje sie takze tematyka E23 i wielu klubowiczy posiada takze E23 lub nawet tylko E23.

Edytowane przez MIŁOSZ1

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Mieliście rację. Zlałem płyn z głównego i dokładnie zczaiłem o co biega z tym małym. Wielkie dzięki.

 

Myślicie że warto robić auto tak jak Marko? czy lepiej wciąż dążyć do oryginału?

Lakiery sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.