Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy amorki do m pakietu zawieszenia ida takie same jak do zwyklej wersji? chodzi mi o przednie i jakie kupic olejowe ?czy gazowo olejowe? noi jakiej firmy kupic zeby byly dobre i nie za super twarde . badanie u brata wykazalo ze jeden lewy amor ma 60% a prawy 3% wiec chce wymienic ale nie wie jakiej firmy kupic po nowym roku wymienial bedzie. co polecacie ? :8)
Opublikowano

czy one sie różnia czyms te amory?

czy jedynie stopnie twardości ? bo ja żadnego mpakietu nie mam zawieszenia a na tył założyłem własnie bilstein b6.

szukam
Opublikowano

Zeby nie bylo niedmowien. Bilstein B6 to oczko wyzej niz seryjny Mpak bo to w pelni gazowy amor z tego co kojarze.

Sachs advantage jest gazowo olejowy i identyczny powinien byc z seryjnym Mpakiem. Takie BMW wsadza na pierwszy montaz.

Sa tez w katalogu bilsteina i monroe odpowiednki specjalnie pod Mpak, sa one niec krotsze i twardsze niz seria.

 

Zobacz jakis online catalogue to bedziesz wiedzial o co chodzi.

Opublikowano

Chlopaku :8)

 

Juz w Bilsteinie B4 masz opcje standard i do techniki M.

 

Bil_004567

 

BILSTEIN - B4 Gas (Ersatzteil)

cisnienie gazu, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym;

 

Bil_014331

 

BILSTEIN - B4 Gas (Ersatzteil)

cisnienie gazu, dla pojazdów z techniką M;

 

Jak mowilem B6 to oczko wyzej jest. http://www.bilstein.de/uploads/tx_templavoila/infoblatt_b6_b8_en.pdf

B6 i B8 nawet maja jedna broszurke, bo sa to amorki monotube tylko z gazem. Oba sa tez w wersjach z regulowana twardoscia. No i sa potwornie drogie a moga byc rowniez regenerowane (podobno).

Opublikowano

http://allegro.pl/bmw-e30-bilstein-b6-sport-przod-i2880264567.html

w tej aukcji znajdziesz fajne rysunki i budowę amorka ... tak jest tam przestrzeń z gazem ale nie tylko :)

wiem bo sam mam komplet BILSTEIN B8 CHŁOPAKU :8)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Widziałem ten rysunek ;).

Jak widzisz nawet na nim jest napisane - technika jednorurowa. Nie ma tam oleju i rysunek nie sugeruje, że jest! :cool2:

 

Mimo wszystko EOT, są na tyle drogie, że polecałbym raczej kupić sachsa advantage jak nie będzie brat rzucał auta na glebę.

Jako tanią alternatywę polecam MTSa - gra warta świeczki patrząc cena/jakość.

Opublikowano

Widziałem już kilkukrotnie wylane b6 z tylu ... Więc pewnie z.nich woda kapie :)

...również nie jest opisane ze wkładki są teflonowe w środku ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
...ważne ze te na grubej ladze są świetne , ja mam b8 plus sprężyny mpakiet i jednak trochę za miękko ... Przymierzam sie teraz do zmiany sprezyn na eibach pro kit i koniecznie rozporka z przodu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Wiesz, jak ma na to hajs, to nawet B8. Tylko to jest zabawa z gatunku drogich.

 

Taniej wyjdzie sachs advantage i bedzie jak oryginalny Mpak.

 

Najtaniej wyjdzie MTS i bedzie tez podobnie do oryginalnego Mpaka. Ludzie generalnie maja pozytywne odczucia co do produktow MTS, sporo tego jezdzi i nikt nie narzeka. Nie ma na co, bo komplet za 300zl dostaniesz na przod. Gwarancja jest na nie normalna 2 lata.

 

http://www.mapet-tuning.com/sklep/index.php

Opublikowano
No to cena naprawdę dobra , biorąc pod uwagę ze jedna sztuka B8 na przód kosztuje 220 Euro ale można je regenerowac i utwardzac wedle życzenia w Zerkopolu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Zależy czy brat ma samochód przed, czy po modernizacji.

 

Dla samochodów przed modernizacją zestaw Sachs Advantage jak najbardziej występuje i współgra idealnie z kompletem sprężyn oryginalnych BMW jak i również z Eibach Pro Kit. Z BMW Sport wiele osób zakładało taki zestaw.

 

Dla samochodów po modernizacji wg. katalogów Sachs nie występuje zestawienie Advantage. Amory dzielą się na M-Pakiet Sportowy II z lub bez sportowe dostosowanie nadwozia. Czym to się różni nie wiem. Wiem jedno, że w sklepie powiedzą Ci, że dla samochodu po liftingu pakietu Advantage nie ma. Sprężyny Eibach Pro Kit są dostępne dla samochodów po modernizacji.

 

Co do Bilsteina to dla M-Pakietu są Bilstein B4. Bilstein B6 jest chyba to samo tyle, że można go regenerować i może tam będzie trochę twardszy. Nie interesowałem się B6, bo cena wysoka. Jak miałbym brać Bilstein B6 to wolałbym zapodać sobie gwint KW. Ale to już należy do decyzji właściciela. Jak wyżej ktoś powiedział, jeśli nie liczy się z pieniędzmi to polecam zawieszenie gwintowane KONI :P

 

Informacje sprawdzone osobiście, gdyż będę w swoim samochodzie zmieniał seryjną zawiechę na M-Pakiet, a w zasadzie jego zamiennik.

Osobiście podejrzewam, że do zwykłych M-Pakietów BMW pakowało takie same amory jak do serii, a różnice były jedynie w sprężynach i wahaczach.

Opublikowano

Niemniej jednak sa B4 przeznaczone do mpakietu.

 

Tak samo jak sa sachsy advantage do Mpaka II. Nie wiem skad ty masz takie info.

 

BTW Eibach pro kit to sa twardsze springi niz Mpak. Nie wiem kto CI powiedzial, ze to to samo. Sa tez rozne wersje wysokosci tych springow.

Opublikowano
B4 nie jest zamiennikiem mpakietowego amorka ... jest to zwykły amortyzator

I taki o to zwykły amor moim skromnym zdaniem jest wkładany do M-Pakietu seryjnego. Nie wierzę w dobroduszność bawarskiego producenta. Trzeba pamiętać, że światem rządzi pieniądz i jeśli coś można załatwić jedną rzeczą to się załatwia jedną, a nie dwiema. Sprężyny zapewniają większą twardość i zmniejszenie prześwitu. Z tego co wyczytałem na forach i pytałem ludzi to amortyzator M-Pakietowy, oryginalny nie różni się długością skoku ani niczym innym. Może mnie okłamano, nie jestem specjalistą i nie jestem w stanie tego sprawdzić.

 

Tak samo jak sa sachsy advantage do Mpaka II. Nie wiem skad ty masz takie info.

Proszę zadzwoń do obojętnie jakiego sklepu i zapytaj o Sachs Advantage do auta po 2002 r. Jeśli powiedzą Ci, że oczywiście mają takie coś dla auta z tego roku to zwracam honor. Ja do mojego z 2004 r. szukałem Sachs advantage. W 3 sklepach powiedziano mi, że do tego auta nie ma czegoś takiego. Kazano mi określić czy mam M-Pakiet Sportowy II + sportowe dostosowanie nadwozia czy samo sportowe dostosowanie nadwozia czy sam M-Pakiet Sportowy II. Wtedy zbaraniałem, bo mam seryjną zawiechę. Na forum był kilka razy zakładany temat, w którym posiadacze aut z wyżej wymienionymi zestawieniami nie wiedzieli co tak naprawdę dany pakiet wnosi.

 

BTW Eibach pro kit to sa twardsze springi niz Mpak. Nie wiem kto CI powiedzial, ze to to samo. Sa tez rozne wersje wysokosci tych springow.

Proszę wskaż fragment mojej wypowiedzi, w której powiedziałem że Eibach Pro Kit to 100% odwzorowanie oryginalnych sprężyn dla M-Pakietu BMW. Eibach Pro Kit o parametrach 30/20 można założyć jako zamiennik M-Pakiet. Nie mówiłem o sprężynach obniżających o 50 mm. Myślałem, że wiadome jest o ile M-Pakiet jest niższy od serii...

Opublikowano

Ja też mam 320 m-pakiet i musiałbym wymienić amory. Muszą być koniecznie pakietowe, czy mogą być jakieś normalne, np. te na przód

 

http://moto.allegro.pl/amortyzator-amortyzatory-bmw-3-e46-bilstein-przod-i2858359926.html

 

i te na tył

 

http://moto.allegro.pl/bilstein-amortyz-odb-poduszki-bmw-3-e36-e46-tyl-i2887334018.html

 

Wiem, że napisane jest w aukcjach "BEZ M-TECHNIK", ale z tego co się orientuję, mam pakiet aero, nic mi nie wiadomo na temat zawieszenia m-technik. Jak to rozpoznać? M-pakiet I z 2000 roku.

Opublikowano

Rozkoduj sobie VIN. Znajdziesz na tym forum linka do dekodera VINu. Jak masz Mpakiet to najtansza opcja jest wlozenie amorkow MTS-Technik sportowych.

Najbardziej zblizona do oryginalu Sachs Advantage a najdrozsza Bilstein od B8 w gore.

 

Szczerze, to ja do siebie pakuje MTSy bo cena/jakosc sa nie do pobicia.

 

http://www.mts-technik.pl/

Opublikowano

Ale widzę, że oni mają same obniżające. Ja chcę normalne sprawne amorki :) Ktoś inny podpowie?

 

Vin decoder pokazuje coś takiego:

 

S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.