Skocz do zawartości

e60 520d parujaca lampa


seta8383

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Zdjecie z zimy i tylko w zime mi paruja z racji różnych temperatur klosza lampy i wewnątrz lampy

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/Mobile%20Uploads/IMG_20141206_183443_zps1ddd5011.jpg

 

Nic z tym nie zrobisz, parują obie równo. Na zimniejszej powierzchni zawsze osiada się wilgoć jak np. w oknie w mieszkaniu lub szybach samochodu

Jak parują Ci w lato przy ciepłych temperaturach to problem leży gdzieś indziej.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się ze problem mam gdzies indziej, bo wody z kloszy nie wylewam. Nawet w lato mozesz mieć mgiełkę w lampie bo jak pada zimny deszcz a w środku lampy jest ciepło to mamy taki sam efekt. Zauważ ze nawet latem gdy temp. Jest wysoką a zacznie padać i gdy wyłączysz wszystkie nawiewy to masz na momencie zaparowane szyby a wiec znowu mowa o różnicy temperatur i słabej cyrkulacji powietrza.wg mnie trzeba pokombinować przy tych odpowietrznikach. Póki co nie mam czasu nic robić przy aucie ale moze ktoś z kolegów ma jakie pomysl? Moze trzeba rozwiercic dziurrki bardziej w odpowietrznikach? Z tego co widziałem to są bardzo małe..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Będziesz mieć większe otwory to i więcej wilgoci wejdzie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmiana tej gąbki na siateczkebale to też pewnie nie pomoże. Wolne są moim zdaniem krótkie trasy gdzie wilgoć nie ma czasu wyjść a po kilku min. postoju klosz robi się chłodniejszy od temp. powietrza wewnątrz lampy.

Dziwne że dzieje Ci się to tylko po jednej str.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Właśnie po deszczu albo myciu nigdy nie miałem problemu.

Tylko jak jest zimno.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje tak na chłopski rozum,ze ta para nie ma którędy uchodzić bo gry mam parę w środku często odkrecam taki kapsel od góry klosza- nie wiem do czego on jest ( lampy LCI ) zostawiam go na parę minut i w przeciagu paru minut wylatują cala para.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Może temat stary ale... moje lampy nie parowały. Spaliło mi się podświetlanie ringa. Gdzieś na forum wyczytałem, że można wymienić zarówkę i po problemie. Ale aby to wykonać należy nawiercić małą dziurkę bo jest to element niewymienny.

Zarówka wymieniona latem, gdzieś w październiku lampa w której wykonałem ten zabieg z podmianą żarówki zaczeła parować. I właśnie teraz przypomniałem sobie o tym. Może to powodować jeden z takich problemów.

E60 3.0D 2004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.