Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jestem nowy na forum. Po zakupie mojego BMW 325 td falowały obroty na luzie normalnie na postoju w przedziale 500-1000( + - ), więc oddałem auto do mechanika zrobił mi to za 100 zł i powiedział ze musiał wyregulować pompę wtryskową no i po tej operacji falowania ustały. Jednak czasem falują mi obroty podczas trzymania hamulca zastanawiam sie czy może serwo? lub coś innego więc prosze o pomoc co to moze być?
Opublikowano
tak serwo pompa tłoczy płyn hamulcowy dlatego falują bo idzie obciążenie dla silnika jak włączasz światła tez czujesz spadek obrotów.
Opublikowano

nie bylo mnie dawno tylko z tego laptopa widze moge sie tu zalogowac podejzewam

wiec po mojemu nie bylo mnie dawno tylko z tego laptopa widze moge sie tu zalogowac podejzewam zepsuty zawur zwrotny kolektor serwo

jedynakk
Opublikowano

Koledzy co ma serwo do falowania obrotów w dieslu ????? w benzynie ok zgadzam sie ale diesel ma vacu pompe a nie podciśnienie z kolektora jak benzyna.

 

A u ciebie kolego na 90% kaczy sie nastawnik w pompie wtryskowej pojedz do dobrego pompiarza niech ustawi ja na zegar jeśli to nie pomoże to czeka cie regeneracja pompy

Opublikowano
Robiłem ostatnio taka bmke ale TDSa a to jeden ciort która właśnie falowała na hamulcu a gdy włączyłeś grzanie szyby i światła jednocześnie to gasła porostu :/
Opublikowano
Jeszcze prościej zaslepic przewód od serwo i wszystko wiadomo, ale na 90% masz pompę wtryskową do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.