Skocz do zawartości

e39 530d automat- metaliczne stuki w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pisałem o suwie pracy czyli zapłonie co dwa obroty wału, ale nie ważne. Najprościej aby wyeliminować konwerter było by go odkrecic i odpalić silnik :mrgreen:
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
  • Odpowiedzi 354
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam serdecznie. Podepnę się pod temat aby nie zakładać kolejnego. Dzisiaj doszły mnie również stuki spod maski w moim e39. Z tym, że nie są one regularne. Takie jakby chrobotanie z miejsca wskazanego na zdjęciach. Nagrałem też krótki filmik. Być może niezbyt dobrej jakości, ale w tle słychać takie nieregularne stuki. Co to może być Waszym zdaniem? :|

Zdjęcia:

http://images70.fotosik.pl/827/85f8dba390eef667.jpg

http://images70.fotosik.pl/827/8d4cea6b15103ead.jpg

 

Film:

https://youtu.be/OdOERfGsMq8

Opublikowano (edytowane)
sugerując się zdjęciami to łożysko pompy wspomagania lub wody

Czyli ewentualnie w grę wchodzi wymiana którejś z tych pomp? Bo rozumiem, że wymiana samego łożyska nie jest możliwa?

Edytowane przez Bartosz_K
Opublikowano
Jeśli chodzi o pompę wody to cała, we wspomaganiu to nie wiem trzeba by sprawdzić co to, może też być napinacz od paska. Najlepiej jest ściągnąć paski i odpalić silnik, wtedy wyeliminujesz po kolei kolejne urządzenia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Już naprawione - w moim przypadku rozsypała się rolka napinająca pasek. Wymieniłem też rolki prowadzące. Trochę mnie to wyniosło, bo mechanik słabo szukał w necie, do mnie nie zadzwonił, no i ostatecznie kupił w hurtowni, ale co zrobić. Przynajmniej teraz silnik ładnie pracuje. :)
Opublikowano
Tylko nie sugeruj się tymi stukami, że trzeba vacuum wymieniać. Już był jeden gość, co się sugerowal wpisami na forum, że to vacuum i trzeba wymienić, wymienił więc na nową...

...i stukało dokładnie tak samo.

Pzdr.

 

Hydrauliki wychodzi jednak na to. 720zł po taniości, 1200zł na bogato. Trzeba będzie ruszyć.

W sobotę wraca niunia z wymienionym zawieszeniem, poduszkami i nowym maglem. Kilka rzeczy do poprawki jeszcze i będzie git!

 

Jeju - ile ja już kasy władowałem w nią.... Rozrząd, turbo, cały zawias przodu, część tyłu, sporo elektroniki oraz eksploatacja - tarcze, klocki, olej itd.... :duh:

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

e- tam E-tam. U mnie nic nie stuka:) Jakie to alusy masz? 19-tki? 20-tki?

PS. Fajny Dron Yaza :) Myslalem ze to kto inny go puszcza i mnie tu szpieguje, bo tutaj wiesz... otworzysz lodowke a z drugiego konca mowia ci smacznego :lol:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie, u mnie stuki w silniku slyszalne na najbardziej na jalowym biegu powyzej 1600 obr klekotajace z dodawaniem gazu..Stukanie najbardziej slychac jak sie stoi i doda gazu do 2 tys ponieważ w czasie jazdy zaglusza je praca silnika.Problem u mnie pojawił się po tym jak robilem kick downy na autostradzie i przy przyspieszaniu przy okolo 160 nagle auto jakby na sekundę stanęło, odpuscilem gazu dodalem i jechalem normalnie dalej nic zauważyłem, po zjechaniu na bramkach uslyszalem charakterystyczny klekot jak na waszych filmikach ale dochodzacy jakby zaraz spod plastkiowych oslon, oprocz tego autko wiecej mi pali z litr, minimalnie inaczej odpala(jestem wyczulony na kazda zmiane i slysze ze jest inaczej) i lekko wiecej kopci..wymieniłem 6 wtrysk bo na kompie pokazalo ze 6 ma korekte 4 w plusie, po wymianie na zregenerowany stuki te same i koreta tez taka sama! Dodam ze później podmienilismy wtryski aby wykluczyc ze to na pewno wtrysk i dalej to samo, a gosc z firmy z Boscha sprawdził moj stary wtrsy i okazalo sie ze tez nie był wcale jeszcze taki zły. . Sciagelismy kolektor ssacy i odplalilismy auto bez niego..na 6 cylidrze ucieka kompresja, prawopodnie cos z zaworem uplaony,lub popychacz nie domyka.. Po przytkaniu szmata dziury w glowicy ( szostego otowru na dole, z tych gdzie moga wpasc klapki z kolektora, bloga cisza) .. więc polecam wam koledzy ściągnąć kolektor odpalic i zobaczyć jak macie takie objawy jak ja czy komprsja nie spier*** tak jak u mnie.. Bo to ewidentnie widac ze zamiast wciagac z jednej dziurki spierdla*** spaliny.Ja najpierw sprawdze popychacz, jak nie to scigamy glowice robie zawory, te co trzeba planujemy i jezdzimy dalej. Pozdrawiam

 

Tutaj filmik jak to u mnie słychać :

 

Edit0: popychacze były ok, po zdjęciu glowicy na 6 cylindrze znalazla sie brakujaca klapa z kolektora ssacego, najlepsze jest to ze przy sciganiu klap jednej juz nie bylo, tzn byla juz wylamana, jezdzilem tak bo myślałem ze wylamala sie ona poprzedniemu wlascicielowi a okazalo sie ze wylamala sie mi przykleila gdzies ( bo auto kilka dni jezdzilo normalnie) i dopiero jak na autostradzie jej dalem to musiala sie odkleic i wessalo ja do silnika a dokładniej jak wyżej wspomnialem precik wbil sie w tlok i pokrzywilo zawory dlatego tak klepalo..dodam jeszcze ze klapka urwana na wysokosci 3 cylindra a wpadla az na 6 tak ze grubo..

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/cc635e4cdf55cc0d

 

Edit1: u mnie sprawa zakończyła się wymianą całego silnika, który był jeszcze fabrycznie zamknięty, przełożyłem swój osprzęt i chodzi jak kiedyś .. Pięknie. Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej u mnie dzwoni w taki sposob, e46 330cd

 

Dodam że wczesniej była cisza! Oddałem auto do mechanika po zakupie zmienił koło pasowe, dwumas, wtryski i sie zaczeło O.o rozebralismy silnik zawiezlismy do sprawdzenia bo na zewnątrz wszystko ładne i diagnoza luz na sworzniu tłoka i to bardzo duży do tego na każdym. Ciekawe czy to, to, czy jeszcze coś :/ Dodam że sprawdzałem wtryski są OK, nawet rozrząd sprawdzalismy i też ok. Czy luz na sworzniu tłoka mógłby tak własnie stukać? Dodam że wraz z wzrostem obrotów głosniej stuka. Moc ma, odpala ładnie itp tylko TO... :/

 

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.