Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

od tygodnia zmagam sie z tym wlasnie problemem, tzn problem pisku z pod maski. Kupilem specyfik do paskow klinowych ale dalej to nic nie pomoglo. Dzis nagralem to na telefon, macie jakies propozycje? czy to pasek czy ktoras z rolek? a moze cos innego.

 

Opublikowano
no mi chyba nie minie ten problem sam, bo wczoraj zrobilem 300km i jak bylo tak jest, a przez caly ten tydzien zrobilem juz 600km z tym piskiem.
Opublikowano
napinacz paska klimatyzacji tzn ta rolka prowadząca tak piszczy. sprobuj zdjąc na chwile pasek i zobaczysz czy pomogło. u mnie tu tkwił problem. zdjąc pasek to sekunda roboty
Opublikowano
Czyli moge zdjac pasek i uruchomic silnik? ale to jak zdejme pasek to i tak nie bede wiedzial ktora to rolka, no chyba ze da sie to jakos sprawdzic na 100% ktora to z nich.
Opublikowano

a da sie go sciagnac jakos od gory? czy trzeba kanal? bo bylem teraz w garazu i tak od gory to troche malo miejsca

 

nagralem jeszcze film i zrobilem zdjecie temu paskowi od klimy, zobaczcie.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/846/20121210538.jpg/

 

 

na zdjeciu jest to moze malo widoczne, ale mi sie wydawalo ze pasek po rolce szedl troche w poprzek, mozna to zauwazyc po rolce, widac gdzie przedtem szedl pasek, bo tym blyszczacym sladzie na rolce.

Opublikowano
kanała nie konieczenie. wystraczy podnieść go od lewego przodu i się położyć odkęcic osłone jak masz i już widać wszysstko. tak jak już napisał kolega nelson pasek od klimy jest osobny więc możesz go śmialo sciągnąć i zapalić auto i będziesz widział czy pomogło. ewentualnie można tak chyba jeżdzic tylko klima nie będzie działała.
Opublikowano
jeśli piszczą paski to nie radze lekceważyć. W jednym aucie ostatnio mi się po prostu zerwały. Piszczały około miesiąca i potem strzępy.
szukam
Opublikowano
no wlasnie nie chce z tym jezdzic, tylko zrobic to jak najszybciej. To jutro go podniose i sprobuje sciagnac pasek od klimy, wystarczy naciagnac rolke na dol i bedzie mozna go sciagnac normalnie rekami, czy ciezko schodzi?
Opublikowano
wystarczy jakimś drutrm lub śrubokrętem w miare dobrym zlużnic napinacz i pasek z łatwością zejdzie. naprawde nie ma z tym zadnych kłopotów
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź datę produkcji i czy się nie rozpada guma.

Objawy: wibracje przy gaszeniu i odpalaniu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

no i sciagnalem pasek od klimy i przestalo piszczec. Wiec zapewne napinacz do wymiany. Duzo roboty jest przy wymianie napinacza? dam rade sam to zrobic?

 

wrzucam film po sciagnieciu paska ruszalem rolke od klimy i napinacz i tam slychac szumienie przy rolce od klimy i pisk od napinacza. Posluchajcie sami, o ile cos uslyszycie:)

 

Opublikowano
nie napinacz tylko sama rolka koszt cos okolo 50zł. jak juz masz dostep to 10 min i po robocie. odkrecasz tylko jedną śrubę która przechodzi przez rolkę i już rolka wychodzi. wyciągasz pózniej tą tulejke wkładadz tulejke w nowa rolke i skrecasz. będziesz potrzebował dwóch kluczy chyba 17.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukałeś tutaj?

http://www.czescidobmw.pl/

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

 

To kup "takie coś" i wymień samą rolkę, w czym problem ?

Samej rolki nie kupisz raczej, przerabiałem temat osobiście.

Oryginał ma 65mm średnicy, ja kupiłem taką od napinacza paska głównego (70mm), założyłem i śmiga.

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
juz zamowilem rolke razem z tym mocowaniem (pretem)co wchodzi w napinacz. tylko teraz czeka mnie wymiana, i nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac, tzn nie wiem jak jest on tam mocowany, ten caly pret :)
Opublikowano

Dźwignia przechodzi przez napinacz "na wylot" i z drugiej strony jest do niej wkręcona śruba, nie pamiętam

w tej chwili jaki rozmiar. Wykręcasz śrubę, wyciągasz dźwignię i po sprawie.

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
czyli ogolnie roboty nie ma duzo:) a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz, bo po ta czesc jutro musze jechac jakies 10km i czy moge jechac bez zalozonego paska od klimy? bo mam juz sciagniety i nie chce mi sie zakladac. Da rade?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.