Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem kiedy silnik zimny i po odpaleniu dławi się dusi , problem znika kiedy przejadę jakieś 1000 metrów. Czasami mam wrażenie że i nie idzie jak powinien( świece wymienione, filtr od paliwa też ) . CIO TO JEST? :8)
Opublikowano
Przede wszystkim jaki silnik,M20 czy M50?Czy jak sie dusi to śmierdzi niespalonym paliwem?czy wiecej pali?Jak sie rozgrzeje to jeździ normalnie?Czy równo pracuje?Przyczyn może być wiele,uszkodzony czujnik temp.silnika(są dwa,jeden do komputera silnika,drugi do wskaźnika na desce),regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej,przewody zapłonowe+palec ,kopułka jeżeli to M20.
Opublikowano (edytowane)

silnik 2.0 , 24v (150 kucyków) temperatura n ablacie ok, robi to tylko gdy jest zimny i przez około 1 km. :8)

nie smierdzi paliwem, nie pali więcej , żadnych innych nienormalnych wskazówek nie widać, aha od niedawna podczas jazdy słyszę znak słuchowy ( 3 razy pip...) żadna kontrolka sie nie zapala, inspekcja ok,

Edytowane przez marceli szpak
  • Członkowie klubu
Opublikowano
mam problem kiedy silnik zimny i po odpaleniu dławi się dusi , problem znika kiedy przejadę jakieś 1000 metrów. Czasami mam wrażenie że i nie idzie jak powinien( świece wymienione, filtr od paliwa też ) . CIO TO JEST? :8)

 

A kabelki wysokiego napięcia :?:

Jak nie to je wymień - może to przez nie.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

  • Członkowie klubu
Opublikowano
tego nie próbowałem ale szczerze mówiąc nawet ich nie widziałem pod machą silnika :oops:

 

Sprawdz - wedlug mnie kazdy silnik benzynowy powinien miec kable wys. napiecia - chyba że :shock: jest to rozwiazane inaczej :?

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

Witam

 

U mnie byly podobne objawy, w tym ze nie w beemce ale w koncu silnik benzynowy to silnik benzynowy...

A wiec ...po przejrzeniu wszelkich mozliwych przyczyn sprawdzilem filtr powietrza i okazalo sie,ze byl pokryty zmarźlina i nie dopuszczal powietrza do kolektora ssacego :mad2:

Moze u Ciebie zdarzylo sie cos podobnego...Sprawdzic nie zaszkodzi :cool2:

2FST4U
Opublikowano
tego nie próbowałem ale szczerze mówiąc nawet ich nie widziałem pod machą silnika :oops:

 

Sprawdz - wedlug mnie kazdy silnik benzynowy powinien miec kable wys. napiecia - chyba że :shock: jest to rozwiazane inaczej :?

 

Krzysiek.

Niestety w tym silniku M50 nie ma kabli wys.napięcia.Możliwe że są przebicia na cewkach.3 razy pip oznacza temperature zewnętrzną poniżej +3 stopnie i ostrzega przed gołoledzią.Spojrzyj jeszcze tutaj,temat dotyczy takiego samego silnika jak u Ciebie.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=20976

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.