Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Znowu mie coś zaniepokoiło narazie tylko raz mi się tak zadarzłyło i zastanawiam się co to mogło być. Silnik chodził normalnie ale dziwne stukanie było słychać z tyłu silnika takie tykanie (wraz z dodawaniem gazu rosło). Ale najdziwniejsze to jest że zgasiłem silnik zapaliłem i już więcej się to nie powtórzyło. Wiecie może co to mogło być.

 

Na poniższym filmiku próbowałem to nagrać

 

http://w954.wrzuta.pl/film/2mxQhsxA7X6/mov_0077

Opublikowano
nie jestem pewien :shock: ,ale to chyba łańcuch rozrzadu :duh:
icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak słychać z tyłu silnika to nie łańcuch bo on jest z przodu. Z tyłu jest w N47 czyli dieslu.
Krzysztof
Opublikowano
Witam ja bym stawial na zawory, mój jak postal przez weekend nie jeżdżony tez tak czasem miał,ale zmienilem olej z Castrola na Millersa i przestalo, podobno to bardzo popularne w N52.
Opublikowano

dobrze to słyszeć, bo już się martwiłem że jest cos nie tak. Co do oleju to zamierzam go na dniach wymienić, zlany jest castrolem a chce wlać motula.

 

Jak zmienie olej napisze czy dalej to występuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam u siebie castrol EDGE Sport najrzadszy jaki jest i mam tykanie :) i głośniejsze mam os strony kierowcy i cichsze od strony pasażera. ....

 

proszę zobaczcie jak u mnie i czy to normalne ?

 

U Ciebie to wtryskiwacze pewnie słychać, w tych silnikach to normalne.

Krzysztof
Opublikowano
Tez to mam i mocy wtedy ubywa jak to slychac :( auto mialo wymienione cewki i przeplywomierz :( dzwiek jakby zawory klekotaly, czasami to wogole nie wystepuje :))) wkurza mnie to ..... Czasami to jest bardzo glosne teraz jestem na urlopie w pl ale jak wroce do uk to bede meczyl aso zeby mi to zrobili....
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a czy to nie było coś takiego co u mnie?

też mam N52

viewtopic.php?f=70&t=204071

 

Też śmigam na Castrolu, będę go wymieniał,jakieś sugestie?

Znalazłem na forum zagranicznym,zmienił na olej amsoil i ucichło ,kiedy nadszedł czas na nastepną zmiane oleju ,i zrobiono to w ASO po jakimś czasie znów tykało, zmienił spowrotem na amsoil i ucichło i mnie jest cicho mam przebieg równe 70000km,w każdym razie nie ma to znaczenia jeśli chodzi otrwałość silnika nie uszkadza się nic. tu masz procedurę odpowietrzania samoregulatowów tak robią w aso

 

Intermittent hydrauliczny Regulacja zaworu (HVA) "Tkanina" czy "grzechotanie" Hałasy

MODEL

Wszystkie E83, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92 i E93 z N52 lub ​​N52K silników

SYTUACJI

okazjonalnego zaznaczając lub grzechotanie hałas HVA elementów może wystąpić podczas rozruchu zimnego silnika lub

częstego krótkim dystansowi.

Przyczyna

W takich sytuacjach nie można elementy HVA dostarczono jeszcze wystarczającą ilość powietrza bez

oleju. Warunek ten nie spowoduje uszkodzenia silnika i zazwyczaj się z środków prawnych dłuższej

jazdy odległość lub czas pracy przy pełnej temperatury roboczej.

KOREKTA

W przypadku reklamacji klienta należy wykonać poniższą procedurę odpowietrzania HVA.

PROCEDURE

WAŻNE UWAGI:

Strumień Czas ten może trwać dwóch minut (w rzadkich przypadkach) maksymalnie 30 minut.

Procedura ta ma być wykonywana na równej powierzchni, przy pojeździe nieruchomym, w odpowiednio

wentylowanym pomieszczeniu.

Postępowanie wstępne:

poziom oleju w silniku są prawidłowe? ani pod wypełnione ani przepełnione

Silnik pracuje w temperaturze roboczej

1. Doprowadzić silnik do prędkości pracy (bez obciążenia) z 2000 roku? 3000 rpm i utrzymać ten stan

przez trzy minuty (krwawienie procedurę).

2. Niech silnik bezczynny przez 15? 30 sekund i ponownie ocenić, czy hałas jest nadal obecny, czy nie.

3. Silnik cicho? Procedura jest zakończona.

4. Hałas silnika jest nadal obecny? Powtarzaj procedurę? Kroki # 1 i # 2 do maksymalnie 5 razy.

5. Tylko wtedy, gdy hałas pozostaje po wykonaniu procedury krwawienie 5 razy? przejść wykonując

procedurę po raz ostatni, również przy prędkości pracy silnika 2000? 3000 rpm, ale na całkowity czas

trwania 15 minut.

GWARANCJA

objęte warunkami Nowego BMW Pojazdu gwarancją.

SI B 11 09 07

Silnik

lipca 2007

Obsługa techniczna

Strona 1 z 3 http://www.bmwtis.net / tiscode/cgi-bin/omcg...tm_store/9397 .. . 26.12.2007 Uwaga: Poniższe wyjaśnienia uzmysłowi właściwego wykorzystania czasu pracy. Kod Defect 11 12 94 39 00 00 57 Działanie Pracy 087 Wykonaj krwawienie do trzech razy głównej pracy Pracy Uprawnień 5 FRU Pracy Operation 00 57 088 Wykonaj krwawienie 5 kompletnych razy Main Work Allowance 7 FRU Labor Labor Operation 00 57 089 Wykonanie krwawienie 5 kompletnych razy plus dodatkowe 15 minut krwawić uruchamiać Main Work Allowance 11 FRU Labor Labor Operation 00 57 717 Wykonanie krwawienie do trzech razy + Associated Work Allowance Labor 3 FRU Labor Operation 00 57 718 Wykonanie krwawienie 5 kompletnych razy + Associated Work Allowance 5 FRU Labor Labor operacyjne 00 57 719 Wykonanie krwawienia 5 kompletnych razy plus dodatkowe 15 minut krwawić uruchamiane + Associated Work Allowance Pracy 9 FRU Główne prace: Użyj tej pracy, gdy numer operacji wykonywane tylko naprawa jest wyszczególniony naprawa gwarancyjna. OR Strona 2 z 3 http://www.bmwtis.net/tiscode/cgi-bin/omcg...tm_store/9397 .. . 26.12.2007 + Associated pracy: Użyj tego numeru operacji roboczej, gdy inne naprawy lub usługi . wykonywane wraz z zabytkowym naprawy gwarancyjnej . Pod żadnym pozorem nie obydwa numery operacyjne pracy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.