Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ogólnie wcześniej auto też nie chciało odpalic, więc jak już odpalił to podpialem kompa i przejechałem się żeby sprawdzić parametry w inpie, wszystko było ok, aż nagle na wolnych obrotach korekcje na wszystkich wtryskach poleciały na +10 więc odrazu wyłączyłem silnik i tyle od tej pory nie odpala
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Podczas kręcenia rozrusznikiem sprawdź jakie jest ciśnienie na pompie CR. Wskazówka obrotomierza wykazuje oznaki życia czy leży na glebie ? Na pewno nie ma żadnych zapisanych błędów ?
Opublikowano
Sprawdzę wieczorem ale z, tego co pamiętam to podczas kręcenia rozrusznikiem max na pompie ok 320-330bar, spadało do 280 im dłużej krecilem, pewnie przez baterie, obrotomierz leży, mam pasofta, inpe i iste i żaden nie pokazywał błędu z paliwem czy czujnikami
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie mam więcej pomysłów. Jak sobie z czymś już nie radzę to oddaję do warsztatu gdzie chłopaki naprawią.


Być może faktycznie sprężanie jest poniżej 20 atm i wtedy nie odpali. Zależy w jakiej kondycji był silnik przed awarią (moc, podejrzane odgłosy, zużycie oleju) choć nadal bym się upierał, że jakiś osprzęt leży. Czytałem kilka tematów gdzie różne szopki się działy i po wymianie ECU silnik wracał do normalności. Ewentualnie ten czujnik wału, ale o ile nie raz czytałem, że padł czujnik wałka (problem z odpalaniem na ciepłym) to nigdy nie było tematu, żeby ktoś wymieniał czujnik wału.

Opublikowano
Moc miał, oleju nic własnie nie pobierał, turbo po regeneracji jak i wtryski, komp chyba odpada bo nic się nie dzieje z nim, poprostu nie chce odpalic, Jedyne błędy dotyczące paliwa wyskakują jak odepnę czujnik na filtrze paliwa i na szynie cr, wepne spowrotem i wykasuje błędy i czysto
Opublikowano
Ciśnienie jest bardzo dobre. Czujnik wału bym jeszcze sprawdził skoro obrotomierz leży

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=126512

Może jakiś używany nawet, ale coś mam wrażenie, że ECU zrobiło pa... pa... skoro nie ma żadnych błędów. Nie ma wody pod prawym filtrem kabinowym ?

Rozebralem jeszcze raz obudowę ecu i zauważyłem że na włączonym zapłonie z ecu wydobywa się dźwięk jakby chodził w nim jakiś wiatraczek, nigdy wcześniej tego nie było, czyżby ecu papa?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tam jest wiatraczek ;)

https://www.google.com/search?q=0130002831&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjMooCs3-n5AhXYBxAIHfY2BAsQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1366&bih=629&dpr=1


Jedyna możliwość diagnozy to podzespoły na podmianę. Według mnie czujnik wału, a potem ECU, ale nie jestem ekspertem. Trzeba pytać kogoś kto na co dzień naprawia. Spróbuj jeszcze na priv do maniek21112.

Opublikowano
Dziwne bo mam to auto 7 lat i nigdy nie słychać było tego wiatraczka, teraz stojąc metr od ecu słuchać odglosy, no to zostal mi tylko czujnik wału no i ta dziwna kompresja, pewnie sprawdzę jak dorwe lepszy miernik
  • Moderatorzy
Opublikowano

Może wiatraczek ma dość ?

Podłącz miernik bezpośrednio pod kompresor dla weryfikacji ciśnienia.

Opublikowano
Tam jest wiatraczek ;)

https://www.google.com/search?q=0130002831&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjMooCs3-n5AhXYBxAIHfY2BAsQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1366&bih=629&dpr=1


Jedyna możliwość diagnozy to podzespoły na podmianę. Według mnie czujnik wału, a potem ECU, ale nie jestem ekspertem. Trzeba pytać kogoś kto na co dzień naprawia. Spróbuj jeszcze na priv do maniek21112.

A właśnie, gdy wiatraczek padnie lub będzie się zacierał, to spowoduje że ECU z czasem się spali czy w skutek grzania nie będzie działał jak należy? A po wymianie wiatraczka wszystko wróci do normy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.