Skocz do zawartości

Zgasła nie odpala 530D e39


Marcisch

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie wcześniej auto też nie chciało odpalic, więc jak już odpalił to podpialem kompa i przejechałem się żeby sprawdzić parametry w inpie, wszystko było ok, aż nagle na wolnych obrotach korekcje na wszystkich wtryskach poleciały na +10 więc odrazu wyłączyłem silnik i tyle od tej pory nie odpala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Podczas kręcenia rozrusznikiem sprawdź jakie jest ciśnienie na pompie CR. Wskazówka obrotomierza wykazuje oznaki życia czy leży na glebie ? Na pewno nie ma żadnych zapisanych błędów ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę wieczorem ale z, tego co pamiętam to podczas kręcenia rozrusznikiem max na pompie ok 320-330bar, spadało do 280 im dłużej krecilem, pewnie przez baterie, obrotomierz leży, mam pasofta, inpe i iste i żaden nie pokazywał błędu z paliwem czy czujnikami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciśnienie jest bardzo dobre. Czujnik wału bym jeszcze sprawdził skoro obrotomierz leży

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=126512

Może jakiś używany nawet, ale coś mam wrażenie, że ECU zrobiło pa... pa... skoro nie ma żadnych błędów. Nie ma wody pod prawym filtrem kabinowym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie mam więcej pomysłów. Jak sobie z czymś już nie radzę to oddaję do warsztatu gdzie chłopaki naprawią.


Być może faktycznie sprężanie jest poniżej 20 atm i wtedy nie odpali. Zależy w jakiej kondycji był silnik przed awarią (moc, podejrzane odgłosy, zużycie oleju) choć nadal bym się upierał, że jakiś osprzęt leży. Czytałem kilka tematów gdzie różne szopki się działy i po wymianie ECU silnik wracał do normalności. Ewentualnie ten czujnik wału, ale o ile nie raz czytałem, że padł czujnik wałka (problem z odpalaniem na ciepłym) to nigdy nie było tematu, żeby ktoś wymieniał czujnik wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc miał, oleju nic własnie nie pobierał, turbo po regeneracji jak i wtryski, komp chyba odpada bo nic się nie dzieje z nim, poprostu nie chce odpalic, Jedyne błędy dotyczące paliwa wyskakują jak odepnę czujnik na filtrze paliwa i na szynie cr, wepne spowrotem i wykasuje błędy i czysto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie jest bardzo dobre. Czujnik wału bym jeszcze sprawdził skoro obrotomierz leży

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=126512

Może jakiś używany nawet, ale coś mam wrażenie, że ECU zrobiło pa... pa... skoro nie ma żadnych błędów. Nie ma wody pod prawym filtrem kabinowym ?

Rozebralem jeszcze raz obudowę ecu i zauważyłem że na włączonym zapłonie z ecu wydobywa się dźwięk jakby chodził w nim jakiś wiatraczek, nigdy wcześniej tego nie było, czyżby ecu papa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tam jest wiatraczek ;)

https://www.google.com/search?q=0130002831&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjMooCs3-n5AhXYBxAIHfY2BAsQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1366&bih=629&dpr=1


Jedyna możliwość diagnozy to podzespoły na podmianę. Według mnie czujnik wału, a potem ECU, ale nie jestem ekspertem. Trzeba pytać kogoś kto na co dzień naprawia. Spróbuj jeszcze na priv do maniek21112.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest wiatraczek ;)

https://www.google.com/search?q=0130002831&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjMooCs3-n5AhXYBxAIHfY2BAsQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1366&bih=629&dpr=1


Jedyna możliwość diagnozy to podzespoły na podmianę. Według mnie czujnik wału, a potem ECU, ale nie jestem ekspertem. Trzeba pytać kogoś kto na co dzień naprawia. Spróbuj jeszcze na priv do maniek21112.

A właśnie, gdy wiatraczek padnie lub będzie się zacierał, to spowoduje że ECU z czasem się spali czy w skutek grzania nie będzie działał jak należy? A po wymianie wiatraczka wszystko wróci do normy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.