Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich, problem polega na tym ze jadac spokojnie jest wszystko ok, ale kiedy np przyjdzie do wyprzedzenia to jest taka sytuacja ze auto ciagnie bez problemu ale przy obrotach 4 tys jest takie cos jak w silnikach z turbina, nagly przyrost mocy i dosc bardzo odczuwalny, jezdzilem 3 ISami i w zadnym nie bylo takiej sytuacji tylko w tym silniku co mam, dolot jest szczelny, inne przewody tez, wszystko ok tylko to dosc dziwne zachowanie, nie ma problemów z przyspieszeniem.jakies pomysly ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kamil, moc a moment to co innego. Moment jest osiągnay niżej i to on odpowiada w dużej mierze za przyśpieszenie. Może być tak, jak kolega wspomniał wyżej masz silnik zdrowy i dlatego taka charakterystyka te inne miały po prostu z 10 koni mniej. chodź nie powinna byc to jakaś znacząca różnica do 4 tys i powyżej. Nie ma żadnych niepokojących objawów, typu nierówna praca, szarpanie itp???
Opublikowano

nie szarpie nie ma jakis zawachan przy przyspieszeniu tylko to ze równe 4 tys i efekt włączającego sie "turbo" w dieslach np ;)

co do stanu mysle ze jest ok, wymiana oleju byla 4 tys temu i olej dalej półprzezroczysty a nie czarny jak w co niektórych

Opublikowano

Może to M44,nie M42,max moment obrotowy jest przy 4300 obr/min.

Jest to trochę inaczej odczuwalne w tym silniku,niż w M42.

Ewentualnie było grzebane w silniku.

Opublikowano

Podepne sie pod temat bo mnie zaciekawił.

Ja w swojej bawarce mam M52B20 i mam tak jak kolega. Z niskich obrotów w miare ciągnie ale właśnie na granicy ok. 4krpm ciągnie mocniej i to o wiele.

A wiem że nie mam zdrowego silnika gdyż troszke pierścionki mi puszczają. I też mi sie wydaje to dziwne. Takie rzeczy dzieją się w Hondowskich V-tec'ach

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Opublikowano

No tak ,ale 318is mają zmienną długość kanałów dolotowych,sterowana przez DISA ,działa to od ok 4000 obr\min.

Generalnie każda benzyna zbiera się od ok 4000 obr

 

A może właśnie w tych wcześniejszych is-ach nie działał ten zawór .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chudy, tam mają wszystkie 2,0 w BMW z 6 garami. Czy to m20,m50,52 czy nawet 2,2 w m54. One nie mają dołu. jest dość słaby. Jeśli porównasz silnik m52b20 i b25. Moc tylko 20 KM większa, ale momentu maksymalnego ponad 40. A do tego w b25 jest o wiele lepiej poprowadzony, dostepny w szerszym zakresie. Każdą 2,0 z bawari jaką jęździłem było trzeba ponad 3,5 by zaczeła jechać.

 

PZDR>

Opublikowano

Oleju nie bierze?? jaki dymek z rury leci ??

Zwiekszona moc moze być objawem tak jakby poduszki olejowej na cylindrach. Olej przez pierscienie uszczelnia uklad miedzy tlokiem a tuleja i cisnienie na cylindrach rosnie co skutkuje wieksza moca. Wyższe obroty mogą poprostu to potęgować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.